סיכויים קטנים: גם רומא וברצלונה התעניינו ברמון

רמון
רמון | צילום: ויטוריה, רשמי

הבלם נרשם בפנקסים לצד ז'סוס ובמעקב של מועדוני פאר. גולדהאר ישקיע?

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב הצליחו כבר להחתים את הקשר הברזילאי מרסלו, אך מסתמן שלמרות הדיווחים על עניין של הצהובים בבלם רמון, הסיכויים לעסקה קטנים מאוד. על פי דיווחים בברזיל ההצעה הראשונית של מכבי עומדת על השאלה עד תום העונה (תמורת 200 אלף יורו) עם אופציה לרכישה בקיץ תמורת 1.6 מיליון, רחוקה מאוד מהדרישות של ויטוריה, שסיימה לפני חודש וחצי את העונה בליגה הבכירה במקום ה-15.

 

נשיא המועדון שהתראיין אמש אמר כי אכן יש הצעה על הבלם, אולם לא נקב בשם הקבוצה והוסיף כי זו רק הצעה ראשונית והיא רחוקה מאוד מהסכומים שיידרשו כדי להוציא את רמון מוויטוריה.

 

 

עושה רושם כי להבדיל ממרסלו, שנחשב לשחקן אלמוני לגמרי מחוץ לברזיל, הסיפור של רמון שונה לגמרי. הבלם בן ה-21 מעורר עניין לא רק בישראל, ולפני שמונה חודשים דווח בברזיל כי הוא תחת מעקב של ברצלונה, יחד עם שחקנים כמו גבריאל ז'סוס שחתם במנצ'סטר סיטי וגאביגול, שעבר בסופו של דבר לאינטר.

 

בחודשים האחרונים דיווחו בברזיל כי גם רומא האיטלקית מעוניינת בשחקן והוזכרו סכומים של כ-20 מיליון דולר, אך העסקה לא יצאה בסופו של דבר לפועל.

 


החוזה הוארך עד 2019 (ויטוריה, רשמי)

 

סיבה נוספת לכך שוויטוריה דורשת סכום משמעותי יותר עבור רמון, היא העובדה שכרטיס השחקן שלו מחולק בינה (60%) לבין קבוצת האם שלו באהייה דה פיירה.

 

ויטוריה, כאמור לא צפויה להתפשר בעניין המכיר ותדרוש סכום גבוה משמעותית מההצעה של מכבי, מכיוון שכבר איבדה כעת שני שחקנים – מרסלו שעובר למכבי והחלוץ מריניו שעבר רק לפני ימים ספורים  לצ'אנצ'ונג יאטי מהליגה הסינית תמורת 4.5 מיליון דולר – ובסוך החודש היא תתחיל במסעה להגן על תואר אליפות ה"באיאנו" (הליגה המקומית של באהייה) שבו זכתה בשנה שעברה.

 

רמון בן ה-21 רשם 89 הופעות ושלושה שערים במדי ויטוריה שנחשבת לבכירה במחוז באהיה. חוזהו במועדון מסתיים ב-2019.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי