סילבס ולביא יחתמו בק"ש בשבוע הבא

| צילום: דני מרון

קפטן העבר ישמש כעוזרו של המאמן, שקיבל מאלון אישור לסכם את תנאיו

(גודל טקסט)

חיים סילבס צפוי להתמנות רשמית למאמן עירוני קריית שמונה כבר בשבוע הבא. אתמול פנה הבעלים של קריית שמונה איזי שרצקי לבעלים של הפועל רעננה אשר אלון וביקש ממנו לנהל מו"מ רשמי עם סילבס. לאחר האישור של אלון, שוחח שרצקי עם סילבס והצדדים סיכמו להיפגש במהלך שבוע הבא לאחר חזרתו של שרצקי מחופשה פרטית. 

מקורבים לעסקה סיפרו כי שני הצדדים הביעו נכונות לסכם ורוב התנאים ברורים. כעת, נותר לחכות רק לחתימה הרשמית שכאמור אמורה להתקיים במהלך שבוע הבא. שרצקי אף אמר לסילבס בשיחה: "עוד לפני שאנחנו נפגשים, אני אומר לך שאתה אצלי".

כפי שפורסם בספורט 1 בתחילת השבוע, סילבס יגיע לקריית שמונה בצוותא עם עוזרו יניב לביא שכבר קיבל בעבר הבטחה משרצקי להיות בצוות המקצועי בקרייה. בלם העבר שיחק כזכור שנים ארוכות במועדון הצפוני ושימש כקפטן. 

עוד קודם לכן שוחח שרצקי עם המאמן תומר קשטן והודיע לו כי יעזוב את הקבוצה בתום העונה. שרצקי וסילבס טרם שוחחו לגבי רשימת השחקנים אותם ירצה המאמן לקראת העונה הבאה. 



קיבל הודעה שיעזוב. קשטן (ערן לוף)
 

בינתיים ברעננה סיפרו כי המאמן דודו אברהם הוא המועמד העיקרי להחליף את סילבס, כאשר גם שמו של מאמן קבוצת הנוער ברעננה דני בונדר הוזכר כמי שאמור לקבל תפקיד בקבוצה הבוגרת. קבוצת הנוער תחת בונדר מדורגת במקום השני בליגת העל לנוער ולפני שבועיים אף הדיחה את מכבי חיפה ממפעל גביע המדינה. אברהם ובונדר מאוד מוערכים על ידי ראשי רעננה ונראה כי יקבלו את ההזדמנות מיד לאחר עזיבתו של סילבס. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי