סיפור הסינדרלה: בוזגלו האח וספורי עלו לכותרות

ספורי. הטביע את חותמו בפחות ה-20 דקות
ספורי. הטביע את חותמו בפחות ה-20 דקות | צילום: דני מרון

חבז בוחר נבחרת ומציב גם את ג'ראפי וברוסו, חלוץ מהצפון ושני נציגי האלופה

(גודל טקסט)

המחזור ה-11 הביא עמו שתי הפתעות מרעישות, ההפסד של מכבי תל אביב 1:0 לבני יהודה וה-0:1 של סכנין בטדי על מכבי תל אביב. גם מכבי חיפה נתקעה באשדוד עם 1:1 ורק באר שבע המשיכה בשלה עם ניצחון שביעי רצוף, 0:2 בכפר סבא.

 

מכאן שנבחרת המחזור כוללת הרבה סינדרלות, שחקנים אלמונים מקבוצות קטנות שקנו הפעם את עולמם.

 

 

 

 

שוער: יואב ג'ראפי (מ.ס אשדוד)

במחזור שעבר הפסיד ג'ראפי את המקום בנבחרת המחזור בשל הופעה אדירה של בוריס קליימן. הפעם למרות שספג מול מכבי חיפה אחרי ארבעה משחקים רצופים, נתן שוער אשדוד עוד הצגה (שלוש הצלות של גול ודאי) שהביאה לקבוצה את הנקודה. משחק אדיר לשוער העתיד של ישראל.

 

מגן ימני: בן ביטון (הפועל באר שבע)

קצת מספרים: במחצית הראשונה ביטון ישב על הספסל, האלופה נראתה בושה (זה לא אנחנו אמרנו אלא ברק בכר) והתוצאה היתה 0:0. במחצית השנייה הוא נכנס במקום מתן אוחיון והקבוצה נראתה תוססת, התקפית ומלאת מצבים וכמובן ניצחה 0:2. ללא ספק, המגן הימני הטוב ביותר בכדורגל הישראלי. אינטר מחכה מעבר לפינה?

 

בלם: אברהם פאס (בני סכנין)

בגיל 37 הבלם הספרדי מנהיג את הגנת בני סכנין ולא יהיה מוטעה לומר, שיש לו מקום בהרכב של לפחות ממחצית הקבוצות בליגת העל. מול בית"ר הוא רשם משחק מצוין ותסכל את חוליית ההתקפה בצהוב שחור. באיטליה היו מגנים ששיחקו עד גיל 41 כמו פאולו מלדיני. פאס בעקבותיו?

 

פאס. ישחק עד גיל 41? (דני מרון)

 

בלם: קסאביא תומא (בני יהודה)

בעונה שעברה היה הצרפתי אחד הבלמים היציבים בליגת העל במדי מכבי פתח תקווה. בקיץ עבר לבני יהודה ופתח רע – משחקים לא טובים והרחקות – והיה על סף הדחה מהזהובים. ב-0:1 על מכבי תל אביב ראינו את תומא של העונה שעברה.

 

מגן שמאלי: בן צעירי (בני יהודה)

האח של לירוי ממכבי פתח תקווה פרץ הפעם בזכות עצמו. גם שיתק את דור מיכה, אחד הקשרים הטכניים בליגה, אלא זו הבישול הנפלא של שער הניצחון מול הצהובים בהרמה מדויקת לראשו של אלמוג בוזגלו.

 

קשר: חנן ממן (הפועל חיפה)

גם ממן, בדומה לתומא, לא פתח טוב את העונה הנוכחית ואף איבד לתקופה את מקומו בהרכב. אבל לאחרונה שב לפרוח כשמול מכבי פתח תקווה כבש את שערו השביעי העונה בכל המסגרות (שלושה בליגה, ארבעה בגביע הטוטו). הניצחון של הפועל חיפה 1:2 השאיר את אלי כהן (בינתיים) בתפקידו ולקשר יש חלק גדול בכך.

 

ממן. עם שבעה שערים העונה (ערן לוף)

 

קשר: דידייה ברוסו (עירוני קריית שמונה)

דווקא בעונה בה איזי שרצקי השקיע הכי הרבה ברכש והתאכזב מרובו, בולט דידייה ברוסו לטובה. הקשר מחוף השנהב חתום על שני בישולים ונכנס לנבחרת המחזור לא בפעם הראשונה העונה.

 

ברוסו. פגיעה נדירה של שרצקי (דני מרון)

 

קשר: רמזי ספורי (בני סכנין)

רק 20 דקות על המגרש, אבל מתי לאחרונה שחקן מחליף הצליח להבקיע את אחד משערי העונה ועוד במשחק כל כך יוקרתי. שנים חיכו בהפועל ת"א לפריצה של ספורי עד שהתייאשו והשאילו אותו לסכנין. שערים כאלה עוד יחזירו אותו הביתה.

 

אלמוג בוזגלו. לטענת אבא יעקב "זה הקטן גדול יהיה" (עדי אבישי)

 

קשר: אלמוג בוזגלו (בני יהודה)

הביטוי "הילד ענק" הומצא דווקא על האח הגדול מאור, אך הפעם גם האח הקטן יצא ענק. ה-0:1 על מכבי עשוי להיות הניצחון זה שיוציא את בני יהודה לדרך חדשה. בכל מקרה בוזגלו הקטן כבר עם שער שני העונה ואם אבא יעקב אומר שגם הבן הזה יגיע לרמות הגבוהות, מי אנחנו שנתווכח?

 

חלוץ: שלומי אזולאי (עירוני קריית שמונה)

החלוץ המוכשר, שחזר לצפון לקדנציה שנייה לאחר עונת האליפות המוצלחת ב-2012, העלה את מאזנו לשלושה שערים ולא היה רחוק לכבוש שער נוסף. בניגוד לחלוצים אחרים,  אזולאי הוא אחד שעובד במגרש ועושה הגנה.

 

חלוץ: טוני וואקמה (הפועל באר שבע)

ללא ספק, הזר הטוב בליגה. נסלח לוואקמה על כך שהחטיא פנדל השבוע, כי החלוץ הניגרי היה זה שסחט אותו ובנוסף הוסיף גם שער משלו שהעלה את מאזנו לשבעה העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי