סכנין נענשה ברדיוס עם קהל כשתארח את בית"ר

עלה ביוקר
עלה ביוקר | צילום: ערן לוף

אירועי המשחק הקודם עלו לקבוצה גם ב-30 אלף ש"ח. אבוקסיס ימשיך?

(גודל טקסט)

"אנחנו מתרגשים לקראת המחזור האחרון ורוצים להבטיח את המקום שלנו בפלייאוף העליון", כך אמר הבוקר מנכ"ל בני סכנין חאלד דוכי לקראת המשחק האחרון בעונה הסדירה מול הפועל תל אביב בשבת הקרובה (20:30, ספורטHD1).

 

דוכי וקבוצתו יודעים כי הם תלויים בעצמה וכי גם תוצאת תיקו תספיק לה כדי להיות בשישייה הראשונה. "אם לא נהיה בפלייאוף העליון, זאת תהיה אכזבה ותחושת פספוס. אנחנו תלויים בעצמנו וזה מעודד", הוסיף המנכ"ל.

 

 

בנושא אחר, הקבוצה עמדה לדין לאור האירועים במשחק נגד בית"ר ירושלים כשהאשמות היו על זריקת כוס וחפצים על שחקני בית"ר והלהטת היצרים ביציעים על ידי אחד מאנשי הקבוצה. הבעלים מוחמד אבו יונס הודה בהאשמות. על הקבוצה נגזר קנס של 30 אלף ש"ח וכמו כן נקבע כי משחק הבית הבא של המועדון נגד בית"ר ייערך כרדיוס עם קהל. אם סכנין תעפיל לפלייאוף העליון, משחק הרדיוס ייערך כבר העונה.

 

במקביל, גם המאמן יוסי אבוקסיס ניסה להעביר תחושת ביטחון לשחקניו ואמר להם: "זה תלוי בנו ונצטרך לעשות את העבודה מבלי להסתכל על הקבוצות האחרות". הקשר חאלד חלאיילה יחזור להרכב סכנין לאחר עונש הרחקה אותו ספג בעקבות עימות מול דובר בית"ר ירושלים אושרי דודאי. חלאיילה צפוי לחזור על חשבונו של ג'אבר עטאא שטרם נמצא בכושר משחק מלא. במועדון החמיאו לאחר הניצחון על רעננה לקשר רמזי ספורי שהיה בירידה בשבועות האחרונים, אך היה בין המצטיינים במשחק האחרון.

 

אבוקסיס. מנסה לשדר ביטחון (ערן לוף)

 

במקביל, בהנהלת הקבוצה מחכים לסיום המשחק בשבת כדי לערוך פגישת עבודה מסודרת עם המאמן יוסי אבוקסיס ולשמוע על תוכניותיו לעונה הבאה. בהנהלת סכנין שומעים על רצונות של קבוצות רבות כמו הפועל תל אביב, בני יהודה והפועל חיפה לקלוט את המאמן, אולם מעוניינים לשמוע זאת מפיו.

 

דוכי אמר בנושא: "מיד שנתחיל את הפלייאוף, נרצה להתחיל גם את ההכנות לעונה הבאה. בראש ההכנות יעמוד משרת המאמן. אנחנו מאוד רוצים שיוסי שעושה עבודה מצוינת ימשיך, אבל אם לא נקבל את זה בידידות. ניפגש איתו בתחילת השבוע הבא ונקבל החלטה. אם יוסי ימשיך, נחתום ונתחיל את ההכנות ואם לא נחפש מאמן אחר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי