ספורי: חולם לשחק בבית"ר, יכול להצליח שם

ספורי
ספורי | צילום: דני מרון

אחרי שניצח בטדי ובחיפה, קשר סכנין יורה ושומר אמונים גם להפועל ת"א

(גודל טקסט)

רמזי ספורי רושם עד עתה עונה מצוינת בבני סכנין. השחקן שכבש שלשום את השער הראשון בניצחון על מכבי חיפה בסמי עופר הבקיע גם את שער הניצחון על בית"ר ירושלים בטדי. אחרי שש נקודות שהביא במו רגליו לקבוצה שלו, הוא מתפנה לדבר על הכל.

 

*

 

איך ההרגשה בעקבות ההצלחות האחרונות?
"הרגשה מעולה. התחלנו את העונה לא טוב, אבל השתפרנו ממשחק למשחק. בטבלה רואים שאנחנו משתפרים, והיום אנחנו במקום השישי וזה נותן הרגשה מצוינת. אנחנו רק רוצים להמשיך".

 

המטרה היא להגיע לאירופה?
"המטרה שלנו היא להיות בפלייאוף העליון, ואחר כך נגדיר מטרות חדשות. המועדון הזה היה בשנה שעברה בפלייאוף העליון, ואנחנו בהחלט רוצים להגביה את הרף ולהגיע לאירופה, אבל קודם נצטרך להגיע לפלייאוף, וזה בטח לא יילך בקלות. אנחנו שואפים להגיע הכי גבוה, והשמים הם הגבול, אבל צריך להישאר עם הרגלים על הקרקע ולהתקדם צעד צעד".

 


עונת שיא, ספורי חוגג (דני מרון)

 

אתה נותן גולים חשובים, נגד בית"ר בטדי ובסמי עופר נגד מכבי חיפה. זו עונת השיא שלך?
"כן. אני שמח שאני עוזר לקבוצה, זה גם מוסיף לביטחון שלי ולביטחון של הקבוצה. ככל שהמחזורים עוברים ואני מצליח לבטא את עצמי, הביטחון עולה והמטרה שלנו היא להמשיך באותו קו".

 

הופתעתם מהחולשה של מכבי חיפה?
"חיפה קבוצה מצוינת, בטח בבית שלה, אבל אנחנו מרוכזים ביכולת שלנו ולא ביריבה. אם נבוא לכל מגרש ונצליח לפתח את המשחק שלנו, אנחנו נעמוד במטרות שהצבנו לעצמנו".

 

השער מול בית"ר היה הכי חשוב?
"כל גול הוא הכי חשוב. תמיד כיף לכבוש שערים, לא משנה נגד מי, אבל ברור שנגד בית"ר בטדי, בדקות האחרונות, זה שער חשוב ומיוחד. מה גם שזה היה גול יפה, זה הוסיף לי המון".

 

וזה גם השתיק את הגזענים ביציעים.
"זה היה גול מיוחד שהוסיף לנו המון ביטחון. בתחילת השנה כלום לא הלך לנו, ועכשיו אנחנו על האוטוסטרדה ואנחנו לא רוצים לרדת ממנה".

 


"לא אסרב למועדון כמו בית"ר", ספורי (דני מרון)

 

בבית"ר שוב מדברים על זה שהם רוצים להביא שחקן ערבי, יש מצב שתגיע לשם?
"לא אסרב להצעה כזו. כל אחד חולם לשחק במועדון גדול כמו בית"ר ירושלים, ומבחינתי אין לי בעיה. אני אעשה את זה. גם לא תהיה לי בעיה להתמודד עם האוהדים, כי במגרש אני לא מקשיב לקהל. הבעיה תהיה אולי מחוץ למגרש. זה בטח יעשה המון רעש, אבל לי זה לא יפריע".

 

ואיך לדעתך זה יתקבל במגזר הערבי?
"עם כל הכבוד למגזר, ויש לי הרבה כבוד, זאת הקריירה שלי, ואני אחליט מה לעשות. אני רוצה את ההצלחה שלי, ולא רוצה להזיק לאף אחד. לדעתי אני יכול להצליח בבית"ר. אם זה יקרה, כמובן".

 

אתה עדיין שייך להפועל ת"א.
"בסוף השנה אני חוזר אוטומטית להפועל. אני אוהב את הפועל ומרגיש קשור למועדון. עצוב לי מאוד מה שקורה השנה, עם כל העניין של הפירוק. גדלתי במועדון הזה, ואני לא מאחל לאף מועדון שיגיע למצב הזה. אני מתפלל בשבילם שייצאו מזה. אני רק מחכה לראות מה יהיה איתם ועוקב אחרי כל התפתחות. נקווה לטוב".

 


ספורי ולקס, "המצב של הפועל כואב, אם אחזור אעזור לה" (דני מרון)

 

מה אתה אומר על המאמן שלך?
"יוסי אבוקסיס הוא מאמן מהשורה הראשונה בארץ. רואים את התוצאות שלו ואיך שאנחנו עומדים על המגרש. יוסי מאמן פשוט מצוין, זו חוויה להתאמן אצלו ואני בטוח שנראה אותו מצליח במועדונים הגדולים. השחקנים מחוברים אליו מאוד".

 

מה השאיפות שלך?
"היו לי קשיים בהפועל ת"א. לא מאמינים שם בשחקני בית ולא נותנים את הדחיפה שכל שחקן צריך בשביל לפרוח. לא נתנו לי לשחק, אבל זה מאחוריי. טוב לי מאוד בסכנין, ואם בשנה הבאה אחזור להפועל ת"א, אעשה בשבילה את הכל".

 


ספורי, מרגיש קשור להפועל (ערן לוף)

 

מה עם הנבחרת?
"זה חלום שאוזמן לנבחרת. לייצג את המדינה שלנו זו שאיפה שאני לא מסתיר. זה יכול להיות בונוס יפה מאוד והכרה ביכולת שלי. שיחקתי בכל הנבחרות, עד הצעירה, ובעזרת השם אגיע גם לבוגרת. שמתי את זה למטרה, ואני מקווה שזה יגיע בקרוב".

 

בסך הכל 2016 הייתה טובה אליך.
"בהחלט. הייתה לי שנה של הגשמת מטרות, ואני מקווה ש-2017 תביא איתה המשכיות. אני מקבל את הבמה בסכנין ועובד קשה מאוד כדי להמשיך להתקדם. בינתיים אני נהנה מכל רגע".

 


"נהנה מכל רגע", ספורי (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי