עוקף משמאל: מכבי ת"א מעוניינת באורן ביטון

ביטון מול דסה. בשנה הבאה ישתפו פעולה?
ביטון מול דסה. בשנה הבאה ישתפו פעולה? | צילום: ערן לוף

במקביל למגעים עם דוידזאדה הצהובים התרשמו מהמגן השמאלי של קריית שמונה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ממשיכה במעקב אחרי שחקנים לקראת העונה הבאה והרשימה של מערך הסקאוטינג, שפורסמה בספורט1, כוללת מעל עשרה שחקנים שעשויים לקבל פנייה להגיע הקיץ לקריית שלום. עמדת המגן השמאלי היא העמדה הבעייתית בשנים האחרונות ולמרות שרבים היו בטוחים כי המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף ינחית שחקן זר הוא מצא פתרון יצירתי בדמותו של הקפטן שרן ייני.

 

יחד עם זאת, הצהובים צפויים לצרף בקיץ מגן שמאלי במיוחד לאור העובדה שעומרי בן הרוש מסיים חוזה. כעת נודע שאחד השמות המועמדים לעמדה זו הוא של אורן ביטון. המגן בן ה-22 שייך לעירוני קריית שמונה ונמצא בסגל המורחב של נבחרת ישראל הבוגרת.

 

 

ביטון רשם העונה 23 הופעות ליגה. הוא גדל בהפועל חיפה ושיחק אשתקד בהפועל נצרת עילית בליגה הלאומית. מוטי איוניר הוא זה שהחליט בקיץ לצרף את המגן המוכשר, שתפס את מקומו בהרכב. יצויין כי מכבי תל אביב פועלת במקביל לצרף את מגן קבוצת גנט הבלגית אופיר דוידזאדה שקיבל פנייה מהצהובים, אך המהלך עדיין לא הושלם.

 

דוידזאדה. מתרחק (דני מרון)

 

מועמדותו של ביטון התחזקה לאור הזימון לנבחרת ומצוקת המגנים השמאליים בארץ וכתוצאה מהעניין שהוא מייצר בקבוצות הצמרת. במכבי ת"א סומכים על מערכת היחסים הטובה עם איזי שרצקי, אך בכל מקרה עסקת ביטון לא תגרום להם לרדת מדוידזאדה.  

 

גורמים המקורבים למכבי ת"א ציינו: "הקבוצה פועלת להביא את הישראלים הטובים ביותר ובשנתיים האחרונות זה לא מצליח". ראוי להזכיר שרק לפני מספר שבועות נרכש מהפועל פ"ת מתן בלטקסה מחשש שבאר שבע תשים עליו יד. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי