עורך דינו של שוינפלד דורש לשחררו מיידית

שוינפלד
שוינפלד | צילום: דני מרון

הנאמנים הוציאו את החלוץ לחופשה ללא תשלום. בוטל המנוי של כבירי

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ממשיכה להתנהל תחת אי הוודאות כשברקע שחרורם של הקפטן נמניה ניקוליץ' והבלם מרקו סימיץ'. לנאמן עורך הדין שאול קוטלר ישנה האופציה לחתוך חוזים כשהשניים שמחזיקים בחוזה יהפכו לנושים של המועדון.

 

בכל הנוגע לסימיץ' הבלם המונטנגרי לא היה שבע רצון מהשתלבותו במועדון והעובדה היא שכמעט לא שיחק לאורך הסיבוב כולו. שחרורם של השניים נעשה בתיאום עם הצוות המקצועי כשאלי גוטמן שאמון על הבאתם נתן אור ירוק למהלך.

 

 

לאחר היציאה למכרז נודע כי שני גורמים עסקיים התעניינו ברכישת המועדון, אך נסוגו מהכוונה להצטרף למכרז. גורם בסביבת המועדון התייחס לכך: "יהיה קשה למכור את הפועל. האווירה הזו משפיעה ואנשים לוקחים אחורה".

 

הנאמנים ממתינים לכסף מהצ'קים של אמיר כבירי על סך ארבעה מיליון שקלים שהפקיד יו"ר הבקרה התקציבית עופר אורליצקי. אם הכסף אכן יחולט ויהיה אפשר לממש אותם על פי החוק ייכנסו הכספים לקופת הקבוצה וישמשו לתשלום משכורות נובמבר לעובדים ולשחקנים.

 

ההתאחדות לכדורגל ומנהלת הליגה יגישו עד ל-24 בדצמבר בקשה לבית המשפט המחוזי להקדמת הדיון בנושא הורדת תשע הנקודות ממאזנה של הפועל תל אביב. בהתאחדות לכדורגל הבהירו כי לא יעברו לסדר היום עד שהורדת הנקודות תתבצע.

 


סימיץ', שחרור מוסכם (עדי אבישי)

 

הנאמן עורך הדין שאול קוטלר הודיע כי החלוץ ארון שוינפלד יצא לחופשה ללא תשלום ובכך לא יצטרך המועדון לשלם את משכורתו. מדובר במהלך שככל הנראה נובע לאחר שביקש מהחלוץ להתנצל ולשוב למסגרת, אך שוינפלד סרב.

 

עו"ד רועי רוזן, פרקליטו של ארון שוינפלד שלח מכתב לנאמני הקפאת ההליכים של הפועל תל אביב לאחר ההחלטה להוציא את השחקן לחופשה ללא תשלום ובו הוא דורש להעביר לידיו טופס העברה חתום, כך שהשחקן יוכל להשתחרר לאלתר.

 

בנושא אחר, הנאמנים, עורך הדין שאול קוטלר ורואה החשבון חן ברדיצ'ב פנו לבית המשפט וביקשו אישור לפתוח בקמפיין לגיוס תרומות המונים באמצעות חברות "מימונה" או "הדסטארט" – קמפיין בו יוכלו ההמונים לתרום דרך האינטרנט. כמו כן נמשכים הקיצוצים ומסע גיוס הכספים בכך שבוטלו כל מנויי הכבוד שהוענקו לבעלי המועדון לאורך השנים, הספונסרים והתורמים ובהם אמיר כבירי ומשה תאומים. עליהם כעת יהיה לשלם עבור כניסה למשחקי הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי