עטר יפתח במכבי חיפה במקום אזמי בדרבי

עטר
עטר |

שבת 16:00, ספורט1: המאמן מולנסטיין מעדיף את ואצק בהרכב כזר החמישי

(גודל טקסט)

אווירה מצוינת במכבי חיפה לקראת הדרבי מחר (שבת, 16:00, ספורט1) נגד הפועל חיפה. במועדון מעודדים מהניצחון מול אשקלון ומבינים כי רק הניצחון ישאיר לקבוצה סיכוי לסיים את העונה בפלייאוף העליון.

 

המאמן רנה מולנסטיין מתכוון לעלות עם מערך התקפי כאשר אלירן עטר זוכה לעדיפות על פני פיטים אזמי גם בגלל היכולת של עטר באימונים וגם בגלל הרצון של מולנסטיין להחזיר את הקשר קמיל ואצק להרכב מה שיחייב אותו להשאיר שחקן זר אחד על הספסל וזה יהיה כאמור אזמי. לראשונה מזה הרבה זמן יעמוד לרשו המאמן החיפאי סגל מלא ולכן מבחינתו מדובר גם במבחן מקצועי גם על איכות המשחק של הירוקים. 

 

 

שחקן בקבוצה התייחס לחזרתו של עטר להרכב הראשון: "עטר נראה מצוין באימונים ורעב מתמיד. המשחק הזה מאוד חשוב לנו והאוהדים ונקווה לשמוח בסיום".

 


מולנסטיין, דריכות בחיפה (ערן לוף)

 

במהלך השבוע שוחח המאמן רנה מולנסטיין עם שחקניו והסביר כי כל משחק מעתה הוא משמעותי במאבק על הפלייאוף העליון: "הדרבי הזה חשוב גם לנו וגם לקהל. אנחנו חייבים לנצח".

 

עוד הוסיף המאמן: "הייתה לנו הצגה מול מכבי תל אביב לפני שבועיים וכעת יש לנו דרבי. לא משנה מאיפה אתה מגיע, דרבי זה דרבי".

 

יותר מ-24,000 אוהדים צפויים להגיע לסמי עופר ולכן במכבי מודעים לחשיבות הניצחון ולא פחות מכך מהדרך. השחקנים שומעים את רצון הקהל ואחד מהם אמר לאחר האימון המסכם: "אנחנו מקבלים מדי יום שיחות והודעות מהאוהדים ומבינים שאנחנו חייבים את הניצחון הזה לאוהדים שלנו".


יתנו גב, אוהדי חיפה (ערן לוף)

 

אופטימיות בהפועל חיפה: "נילחם על הכבוד"
למרות האכזבה בשבועות האחרונים, קיימת אופטימיות בצד האדום של חיפה לקראת הדרבי. בקבוצה מבינים את חשיבות המשחק ולמרות המתיחות שקיימת בין דני גולן לכמה מהשחקנים באימון המסכם הייתה אווירה טובה. מספר אוהדים הגיעו לתמוך בקבוצה ואף שוחחו עם השחקנים, שהתעודדו מכך.

 

בצד המקצועי, דני גולן לא צפוי לבצע שינויים מההרכב שפתח בהפסד לבני סכנין, כאשר מהראן לאלה שנח באמצע השבוע יחזור לשתף פעולה  יחד עם עדן בן בסט, שמקווה להמשיך ולכבוש כמו באמצע השבוע.

 

בקבוצה אמנם מאוכזבים מהתוצאות אך מרוצים ממשחק ההגנה שהתייצב מעט כשהקבוצה ספגה שער אחד בארבעה משחקים אחרונים בליגה. דני גולן ימשיך עם אותה חוליית הגנה, כאשר פיט פלטהאוזן יחזור לשער.

 


בן בסט, ימצא את הרשת בליגה? (ערן לוף)

 

גולן אמנם חתום עד תום העונה אבל קיבל הבטחה עוד במעמד חתימת החוזה כי אם יגיע לפלייאוף העליון יקבל חוזה לעונה נוספת, אך בעקבות המצב יואב כץ ירצה לראות שיפור ביכולת ובתום העונה יחליט יחד עם ניר קלינגר על זהות המאמן בעונה הבאה.

 

שחקן בקבוצה אמר לקראת המשחק: "הפלייאוף העליון לא יושג, אבל צריך להילחם על הכבוד ולהראות שיש פה קבוצה יותר טובה משנים קודמות. נקווה שדני לא יבוא עם חילופים מהבית כמו בשבוע שעבר".

 

רק 600 כרטיסים נמכרו לאוהדי הפועל חיפה לדרבי והציפייה היא רק לאלף אדומים ביציעים.

 

ראש בראש
* האדומים ניצחו פעם אחת בחמשת משחקי הליגה האחרונים וכבשו פעם אחת. באותם חמישה משחקים, לא נכבש יותר משער למשחק. 

 

* הפועל חיפה ניצחה פעם אחת בחוץ בתשעת משחקיה האחרונים והפסידה בחמישה. 

 


עטר וממן בדואט, איך זה יגמר הפעם? (ערן לוף)

 

* מכבי חיפה לא ניצחה שישה משחקי בית רצופים בכל המסגרות ומתוכם הפסידה בארבעה. 

 

* הירוקים לא הפסידו בדרבי ב-10 המשחקים האחרונים בכל המסגרות. ההפסד האחרון היה באוקטובר 2013 , כשז'רקו קוראץ' כבש ב-0:1. 

 

* ששת משחקי הדרבי האחרונים אותם הפועל ניצחה היו כשהיא הייתה הקבוצה האורחת. 

 

הרכבים משוערים
מכבי חיפה: אוהד לויטה, גארי קגלמאכר, הולמאר איולפסון, מארק ואליינטה, סאן מנחם, נטע לביא, אניס אלושי, רועי קהת, גילי ורמוט, קמיל ואצק (עמית זנטי), אלירן עטר (פיטים אזמי), עומרי דמארי.

 

הפועל חיפה: פיט פלטהאוזן, דור מלול, ניסו קפילוטו, ברונו פניירו, שמואל שיימן, ז'וליו סזאר, דור פרץ, אדילסון בהאיה, חנן ממן, עדן בן בסט, מהראן לאלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי