עסקת ג'אבר בסכנה: "נוכל לשלם בתשלומים"

ג'אבר. המומ הסתבך ברגע האחרון
ג'אבר. המומ הסתבך ברגע האחרון | צילום: ערן לוף

מנכ"ל סכנין אישר לספורט1 כי ספק אם קשר מכבי חיפה יצטרף השבוע

(גודל טקסט)

האם עסקת מעברו של קשר מכבי חיפה עטאא ג'אבר נמצאת על סף פיצוץ? לספורט1 נודע כי לאחר שרוב הפרטים סוכמו, בשעות האחרונות צצה אי הסכמה גדולה בין בני סכנין למכבי חיפה על אופן התשלום של סכנין.

סכנין הסכימה לשלם לחיפה סכום של כ-275 אלף דולרים, אך הם מעוניינים לעשות זאת במספר תשלומים ואילו חיפה דורשת את התשלום במזומן.

מנכ"ל סכנין חאלד דוכי אישר את הפרטים ואמר: "כרגע העסקה על סף פיצוץ. לא נעמוד בתשלום במזומן אלא רק בתשלומים ואנחנו מקווים שבחיפה יכבדו את זה". ראוי לציין כי הפרטים בין השחקן לסכנין כבר סוכמו. בסכנין גם מעוניינים להחתים חלוץ ושני שחקנים זרים הוצעו לקבוצה- אחד מבולגריה ואחד משוודיה.

ללא כל קשר, מי שחתם היום במועדון עוד לפני המשחק מול הפועל אשקלון הוא דאו לאסינה, ששיחק העונה בהפועל אשקלון. החלוץ מחוף השנהב חתם עד תום העונה עם אופציה לשנתיים נוספות.

אלושי התראיין לאתר הרשמי: "ראיתי סרטונים של הקהל ביוטיוב"

"אני מאוד שמח להיות כאן. אני יודע שמכבי חיפה הוא המועדון הגדול ביותר בישראל עם מסורת גדולה. השיגו כאן בעבר המון תארים ויש לקבוצה המון אוהדים שמרכיבים את הקהל הטוב בישראל,  אמר היום קשר מכבי חיפה אניס אלושי שהתראיין לאתר הרשמי של המועדון.

הקשר מקוסובו הוסיף: "שמעתי רבות עליהם ועל האווירה המדהימה באצטדיון. ראיתי גם סרטונים ביוטיוב ואני יודע כמה האווירה יכולה להיות מדהימה, מאוד מקווה שאחווה את זה ביום שני".

אלושי במדים הירוקים (מכבי חיפה האתר הרשמי)

מטרות הקבוצה: "נחכה ונראה מה טומן העתיד. למאמן שלנו יש ניסיון רב, הוא עבד זמן רב עם אלכס פרגוסון במנצ'סטר יונייטד ואני חושב שהוא מאמן ברמה גבוהה, אני מקווה שנצליח כאן יחד איתו. אני יודע שאנחנו נמצאים בסיטואציה קשה אבל נוכל לעבור את זה רק אם נעבוד יחד – המועדון, השחקנים, הצוות המקצועי, ההנהלה וכמובן שגם האוהדים. זה מועדון גדול ובלי האוהדים אנחנו לא שווים כלום. אנחנו חייבים את התמיכה שלהם בכל יום ובכל משחק. זו אמנם תקופה קשה, אבל אני מקווה שנעבור את זה ביחד ונצליח בקרוב מאוד".

לגבי עצמו הוסיף: "אני קשר מרכזי טיפוסי. רגוע עם הכדור ויכול להיות מאוד אגרסיבי. יש לי מסירות טובות שאני בטוח בהן ובכך שהן יכולות לסייע למשחק של הקבוצה. אני מקווה שעם הניסיון שיש לי אצליח לעזור".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי