פיטורי ארבלדזה הבהירו שגולדהאר עדיין כאן

|

בעלי מכבי ת"א לקח את העניינים לידיים כדי להציל את העונה. דעה

(גודל טקסט)

בחודשים האחרונים קראתם לא אחת על כך שמיץ' גולדהאר ממעט להגיע לישראל. גם ראיתם את ג'ק אנגלידיס מגיע לארץ לתקופות קצרות, מסרב לשמש כמנכ"ל וחוזר לעיסוקיו הפרטיים. המועדון שהיה הכי מסודר ומתוקתק במדינה מתנהל בשלט רחוק ולא פעם נשאלה השאלה על ידי מי.

במקרה או שלא, זו גם העונה הגרועה של מכבי תל אביב בעידן ג'ורדי קרויף. תוצאות תיקו מביכות מבחינת הצהובים מול אשקלון וכפ"ס, הפסד לבני יהודה באצטדיון נייטרלי ואתמול הגיע השיא עם מאמן ראשון בקריית שלום שמוצא את עצמו מפוטר מאז עונת 2011/12.

עם כל הכבוד לחלון ההעברות שיצא לדרך ממש הבוקר, פיטורי שוטה ארבלדזה – לפחות חודש מאוחר מדי – היו בעיקר העברת מסר. בניגוד לשמועות, לחששות ולפחדים של האוהדים הצהובים, מיץ' גולדהאר הבהיר שהוא במכבי ת"א, ושהוא כאן כדי להישאר.

אמנם הבעלים הקנדי מיעט להגיע למשחקי ליגת האלופות, נכון שבקמפיין האחרון בליגה האירופית הוא לא ביקר ואת הנכס הכי גדול של מכבי ת"א, ערן זהבי, הוא מכר לליגה הסינית, אבל המסר שהועבר אתמול על ידי הבוס אמור לזעזע את המערכת יותר מכל רכש כזה או אחר.


לא חושש מחילוקי דעות עם קרויף (עדי אבישי)

פיטורי ארבלדזה למעשה הפכו לבשורה. קרויף העדיף שחברו הגיאורגי יישאר על הקווים, אבל האוהדים הרבים שגם כך סובלים באצטדיון בנתניה ובעיקר השחקנים שעד כה זכו להגנה ולתמיכה מהמנג'ר, מבינים שבעל הבית צופה בהם. וכשהוא לא מרוצה, מה שכבר קרה גם בעבר, הוא פועל.

כשגולדהאר רק הגיע למכבי ת"א הוא חשב שהוא יכול לסייע למועדון באמצעות רכש. הוא הנחית את רוברטו קולאוטי, אז חלוץ מהליגה הגרמנית, בניגוד לתכניות הצוות המקצועי. עם השנים הקנדי הבין שעדיף לו לקחת צעד אחורה ולמנות אדם מקצועי שיוכל לנהל. אבל זה בדיוק העניין. 


זה מה שיוציא את העגלה מהבוץ? (דני מרון)

העסק עבד על אוטומט וגולדהאר הרשה לעצמו להגיע רק בשמחות. כשאלו נמשכו ובמקביל עסקיו גדלו, הוא ידע שיש על מי לסמוך ונשאר בקנדה. אתמול זה היה הזמן שלו להוכיח שהוא בשליטה. גם אם הוא בקנדה, מבלי שהראה את פרצופו בארץ הקודש זמן רב והסתפקות בשליחת נציגו לתקופה קצרה, הוא זה שזעזע. הוא זה שהעיר את המערכת. ואם העונה תסתיים בכל זאת עם תואר זה או אחר, הוא זה שהציל את העונה למרות הכל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי