קוטלר: "מעריך ששוינפלד ישחק מינואר במכבי"

שוינפלד. בכל זאת ילבש צהוב בחודש הבא?
שוינפלד. בכל זאת ילבש צהוב בחודש הבא? | צילום: דני מרון

נאמן הפועל ת"א אישר לספורט1 כי החלוץ עשוי לעבור ליריבה העירונית

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב אולי האשימה את מכבי תל אביב בניהול מו"מ שלא כחוק עם ארון שוינפלד, דבר שהצהובים הכחישו על סף והבהירו כי כלל לא פנו, אולם בשיחה עם ספורט1 אישר הנאמן עו"ד שאול קוטלר כי החלוץ עשוי לעבור לקריית שלום.

 

"להערכתי הגדולה ארון שוינפלד ישחק במכבי תל אביב", אמר קוטלר בשיחה בלעדית עם ספורט1, שאף אישר כי אין לחלוץ הצעה מאירופה, אלא רק פנייה מקבוצה של סוכני שחקנים שפנו אליו וביקשו בלעדיות על העברתו לאירופה – דבר שצריך לעבור את אישור בית המשפט.

 

 

בצל שלל הבעיות שעוטפות את הקבוצה, הפועל תל אביב מנסה לעשות את ההפרדה ולהתנהל כמה שאפשר באופן מקצועי על כר הדש לקראת המפגש נגד האלופה הפועל באר שבע (ראשון, 21:00).

 

לאימון היום הגיע גם שוינפלד שהוצא מהחל"ת, התקבל בחיבוקים באימון על ידי שחקני הפועל תל אביב ונראה במצב רוח מרומם. עוד קודם לכן קיימה הקבוצה מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן גיא לוזון.

 

שוינפלד. הצבע מתחיל לחזור ללחיים? (עדי אבישי)

 

המאמן התייחס להפסד למכבי חיפה: "ראו שזה כאב לנו. הרמנו את הראש ונמשיך הלאה. שום דבר לא ישבור את הרוח שלנו. נבוא ונעשה את המקסימום מול כל קבוצה".

 

מעמדו של שוינפלד: "אם נראה לנכון שצריך להשתמש בו, נעשה את זה. לא מתעסק במה שקורה מעבר לאימונים וככה אמשיך להתייחס לזה. בית המשפט החליט שהוא יחזור לאימונים וזה מה שיהיה".

 


לוזון, לא צריך אוטובוס (דני מרון)

 

היעדרות אדי גוטליב: "אני יכול להתחייב שבכל משחק ולא משנה מה זהות היריבה. מי שעל כר הדשא יעשה את המאה אחוז שלו. גם אם זה הרכב חסר. לא ניתן לשום דבר להוביל אותנו לייאוש. לא נבוא מתוסכלים לאף מפגש".

 

באר שבע: "זו הקבוצה הכי איכותית בארץ עם הסגל הכי חזק בארץ. הם קטלניים במשחקי הבית האחרונים ונצטרך להפיק את המקסימום ממה שיש לנו כדי לחזור עם תוצאה טובה".

 

נושא האוטובוס: "למשחק הבית האחרון הגענו בלי אוטובוס. גם כשאימנתי באנגליה ובבלגיה, הגענו ברכבים פרטיים, זו הוראה שלי. למשחקי החוץ נגיע באוטובוס".

 


קוטלר, מחפש פתרונות (דני מרון)

 

הנאמן עורך הדין שאול קוטלר אמר: "אוטובוס זו בעיה קטנה. מצער שספק כמו אגד נותן כזו תשובה".

 

רוכש: "בצורה שאנחנו מתנהלים עכשיו, כמעט בלתי אפשרי להמשיך. מחכים ל-27 בדצמבר ולמציאת רוכש רציני. אף אחד לא נדרש לבוא עם 20 מיליון ולשפוך לבור. הוא צריך לעבור את הבקרה".

 

הלוואה: "לא ניקח הלוואה ללא צורך. אסור לנו להיות בגרעון ולכן הכנו ארשת ביטחון. אם ניקח אותה? זה תלוי בנסיבות. ב-5 בינואר נכנסים לחלון ההעברות, זה יהיה חייב להיפתר מהר".

 

אוטובוס: "האווירה עושה טוב. קיבלנו שלוש הצעות מאוהדים ומחברות נוספות".

 

שוינפלד: "יש לנו הצעות גם מחו"ל. קיבלנו שיחות גם הבוקר. לא נוותר על נכס ואנחנו רוצים לדעת מה יוליד יום עבור המועדון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי