קוטלר: לרדת ליגה על הדשא? התסריט הכי טוב

| צילום: דני מרון

נאמן הפועל ת"א ל-103FM: "הגדולות לא ניצלו את המצב. השחקנים הוגנים"

(גודל טקסט)

מאז מונה לנאמן הפועל תל אביב, עו"ד שאול קוטלר לא מפסיק לעבוד. למרות זאת, נראה שרק נס יציל את המועדון המפואר וגם הוא יודע זאת.

בראיון ל-103FM הודיע קוטלר: "אני אנצל כל הזדמנות שיש כדי למצוא פתרון, אבל אם זה לא קרה ב-27 ולא אחרי הודעה דרמטית מה הסיכוי שזה כבר ייקרה? אנחנו פונים לכל מיני גורמים למצוא תקציב כדי שנעבור את העונה הזאת. אולי עם מכירות שחקנים נוכל להתקיים, אבל אנחנו צריכים למצוא פתרון מעכשיו עד לסוף העונה ואז נוכל למצוא רוכש. אולי באמת נרד ליגה על המגרש, וזה יהיה התסריט הטוב ביותר".

עזרה מההתאחדות: "לא ביקשתי עוד כסף. זו לא הלוואה מרצון טוב, אלה כספים שמגיעים לנו, אם הפועל ת"א תחיה עד מארס, גם ההתאחדות תרוויח. אם ניסגר, המצב יהיה רע עבורה כי היא שילמה ולא קיבלה כלום. 

סיכוי לרוכש: "יום אחרי המינוי הודענו שמהצב קטסטרופה. היו גופים רציניים שהתעניינו, אבל לטנגו צריך שניים ואנשים לא רצו להשקיע. העסקה יחסית פשוטה, אנחנו באמצע העונה וצריך להפעיל את הקבוצה שישה חודשים קדימה. צריך שני מיליון ש"ח לחודש אם רוצים להעמיד קבוצה ספורטיבית. חובות בחו"ל זו גיבנת, רוכש שמגיע צריך לקחת אותם ולשים עוד כסף לתפעול השוטף".


לא יעמדו בדרכם (דני מרון)

פרויקט מימון ההמונים: "תופעה מדהימה. אנשים פשוט אוהבים את הפועל ת"א ועזרו לנו להגיע לנקודה הזאת. אלמלא המימון הזה, לא היינו מחזיקים מעמד גם עד ה-5 בינואר. כל הכספים הלכו למשכורות לשחקנים ודברים נחוצים".

התסריט: "אין קונה להפועל ת"א. ביום רביעי בבית המשפט נצטרך לעשות שמיניות באוויר כדי שהיא תחייה. אנחנו פועלים בכל מיני ערוצים, יש הרבה אנשים שרוצים לעזור. נקווה שגם ההתאחדות".


אוהדי הפועל ת"א. השאירו את המועדון בחיים (דני מרון)

שחקנים שיעזבו בינואר: "השחקנים התנהגו בצורה הכי הגונה עם המועדון. יש תקנון למעמד השחקן, נשמור על הזכויות של המועדון, אבל לא נעמוד בדרכם של שחקנים. המשחק בשבת יהיה האחרון בליגת העל? יש סיטואציה לא נעימה כזו. יש בעלים של קבוצות גדולות שמתנהגים איתנו בצורה מאוד אלגנטית ולא מנצלים את המצב, ואנחנו מאוד מעריכים את זה".

"אני מאוד מודאג, אבל אופטימי כמו תמיד. מאמין שבסוף יימצא הגורם הנכון שיציל את הפועל ת"א. זו לא משימה בלתי אפשרית. קבוצת כדורגל זה לא פירוק רגיל, יש היסטוריה, קהל אוהדים. יש חשיבות מאוד גדולה להציל את המועדון הזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי