קלאב ברוז' עוקבת אחרי קינדה ואינברום

גדי קינדה
גדי קינדה | דני מרון

סקאוטים של אלופת בלגיה צפו בכוכבי אשדוד, ב"ש לא תוותר על החלוץ

(גודל טקסט)

היכולת של גדי קינדה ואור אינברום לא נעלמת כנראה גם מעיני הקבוצות באירופה. השניים שהפכו לשמות חמים בשוק הקבוצות הגדולות בישראל, זוכים להתעניינות גם מעבר לים. סקאוטים של אלופת בלגיה קלאב ברוז' הגיעו אמש (שני) בכדי לצפות בשניים ב-0:0 עם הפועל כפר סבא. גם גנט בתמונה וגם סקאוטים שלה עשויים להגיע לצפות בשניים במשחקים הבאים.

 

באשדוד יודעים שהשניים יהיו מאוד מחוזרים בקיץ. בקבוצה מעדיפים כי ייצאו לאירופה ולא לקבוצה אחרת בישראל. כמו שזה נראה זה אכן אפשרי כאשר סוכן השחקנים דודו דהאן עשוי אף הוא להיות מעורב במהלך. גם הפועל באר שבע נמצאת חזק בתמונה בעידן אינברום. שמו של השחקן עלה בשתי העסקאות הסיבוביות שעשו באר שבע ואשדוד העונה (מיכאל אוחנה תמורת דן ביטון וניב זריהן תמורת לוסיו), אך ג'קי בן זקן ביקש שאינברום יסיים את העונה באשדוד. בקיץ, אם המהלך ייצא לפועל בקיץ, לא מן הנמנע ששוב יושאל שחקן בתמורה. 

 

 

בנוגע למשחק בקבוצה קיבלו בסיפוק את התוצאה לאחר ארבעה משחקים מצוינים. יחד עם זאת, המאמן רן בן שמעון אמר במחצית המשחק לשחקנים: "זו הייתה מחצית כרועה שלנו. בואו נשכח ממה שהיה ונעלה אחרת למחצית השנייה". בקבוצה מרוצים מהנקודה שעשתה עוד צעד אחד להישארות בליגה.

 


אינברום, גם הוא מחוזר (דני מרון)

 

אכזבה היתה במועדון מהעובדה שהשוער יואב ג'ראפי לא מצא מקום בסגל של אלישע לוי ונבחרת ישראל. בכל מקרה בקבוצה מאמינים כי לא יהיה ניתן להתעלם מהיכולת של השוער לזמן רב.

 


בקרוב בנבחרת? ג'ראפי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי