קלטינס האריך את חוזהו בבית"ר עד 2021

|

הקשר מאושר: "טוב לי בבית"ר". גיל לבנדה מונה לעוזרו של מימר

(גודל טקסט)

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, בית"ר ירושלים הודיעה הערב (שלישי) על החתמתו של הקשר דוד קלטינס על חוזה לשלוש שנים וחצי. בהודעת המועדון נכתב בקצרה: "ההחתמה מהווה הצהרת כוונות ברורה של המועדון והבעלים אלי טביב".

 

קלטינס עצמו אמר: "אני מאושר להמשיך ולהיות שחקן בבית שלי, במקום בו אני מרגיש הכי טוב ונכון לי, מודה לבעלים ולמועדון על האמון". מוקדם יותר אמר גורם במועדון: "דוד הוא אחד העוגנים שלנו בשנים הקרובות".

 

 

קלטינס בן ה-21 עלה לבוגרים רק בעונה שעברה וישר ביסס את מעמדו כשחקן הרכב. מאמן בית"ר אז היה סלובודאן דראפיץ', שהעלה את הקשר הצעיר להופעת בכורה בגביע הטוטו כמחליף בדקה ה-90, אלא שכבר במשחק לאחר מכן קלטינס פתח ומאז כמעט שלא איבד את מקומו בהרכב עד היום.

 

בעונת הבכורה בבוגרים הוא כבש שער יחיד, ב-2:2 הביתי נגד מכבי תל אביב, וספג אדום אחד בחוץ מול מכבי פ"ת. העונה הוא כבש את שערו השני בבוגרים רק לפני שלושה ימים, ב-0:4 על הפועל רעננה.

 

קלטינס אחרי שער הבכורה בבוגרים. ממשיך בבירה (דני מרון)

 

לעומת זאת, במועדון לא מבינים את ההשתהות בעניינו של הקפטן דן איינבינדר שטרם קיבל הצעה להאריך את חוזהו בבירה. במועדון טוענים כי קיים חשש מצד טביב לנהל כעת משא ומתן שאם לא יצא לפועל, עלול לפגוע מקצועית בקבוצה. "מבחינה מקצועית זה ברור שדן חשוב כאן מאוד. אולי הסכומים שאלי חושב להציע לא באמת יכולים להשאיר אותו כאן ואז טביב מעדיף להשיג את המטרות שלנו העונה ולהתעסק בדברים שכאלו מאוחר יותר", הבהירו במועדון.

 

 

חוזה גבוה פי ארבעה לעומת שכרו הנוכחי (אודי ציטיאט)

 

במקביל, הקבוצה החלה בהכנות לקראת המשחק החשוב נגד הפועל תל אביב  (שני, 21:00) זאת לאחר שהפער מהמקום השלישי הצטמצם במחזור האחרון לחמש נקודות והחזיר את הירושלמים לתמונת המאבק על המקום באירופה. 

 

"יש לנו ארבעה משחקים קשים מאוד עכשיו אבל אם כל הכבוד להפועל תל אביב ולסכנין הם עדיין לא חיפה ובאר שבע ונצטרך להוציא מהם את הנקודות. מה גם שזה משחקים שחשובים מאוד לקהל ויכולים לתת עוד פוש לשבוע האחרון שנראינו מצוין", סיפר גורם במועדון.

 

מבחינתו של שרון מימר ניתן להבין כי על אף העוינות בה התקבל מצד הקהל למועדון המאמן הטרי יוכל לקנות את אמון האוהדים עם ניצחון במשחקים האלה. "שרון התחיל מצוין, ניצחון על הפועל וההתחלה תהיה מצוינת", הוסיפו במועדון.

 

מעבר לכך, בשבועות האחרונים נראה שיש התחממות ביחסים בין הבעלים אלי טביב למנכ"ל משה דמאיו ולאחר שהאחרון היה כבר עם רגל וחצי בחוץ, נדמה כי כעת ימשיך לעוד עונה בבירה. דמאיו אף קיבל סמכויות מעט יותר נרחבות מאשר אלו איתם התחיל את העונה בבית וגן.

 


מימר, ישאיר גם את הפועל מאחור? (דני מרון)

 

בסביבת טביב מציינים כי הדיבורים סביב עזיבת המנכ"ל היו מוקדמים מדי וכי הוא לא פוסל שהוא ימשיך עונה נוספת: "טביב מעריך את דמאיו אבל לא שכח שהוא לא הביא את הספונסרים שציפה לקבל ממנו. הוא יצטרך עד סוף העונה להוכיח שהוא יכול לעזור".

 


יחפש עוזר חדש, מימר (דני מרון)

 

באשר לעמדת עוזר המאמן לאחר שבסוף השבוע כבר היו בטוחים במועדון שאלדד שביט ימונה לעוזרו של שרון מימר, האחרון חזר בו מהחלטתו להתפטר מעירוני נשר וסתם את הגולל על האפשרות שיגיע לבירה. מי שמונה במקומו הוא גיל לבנדה, שכזכור, החל את העונה בהפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית, אך פינה את מקומו בסוף דצמבר לטובת ניר ברקוביץ'.

בעניין אחר, בקבוצה זעמו על החלטת עו"ד ניר רשף, תובע ההתאחדות, להעמיד את הקבוצה לדין בגין קריאות גזעניות זאת בעקבות דו"ח המשקיף ועל אף שהעניין לא צוין בדו"ח שופט המשחק.

 

בקבוצה סיפרו כי במידה והיו קריאות גזעניות היו צריכים להפעיל את חוק שלושת השלבים של אופ"א, כשבמסגרתו ישנה אזהרה לקהל האוהדים מה שלא קרה. בקבוצה מעריכים כי בית הדין יראה את ההשקעה שהקבוצה עושה במלחמה באלימות ולא יפעיל את עונש הפחתת הנקודות.

 


מימר מתדרך. (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי