קפילוטו: כעסנו וענינו לניר ברקוביץ' על המגרש

שחקני הפועל חיפה חוגגים. ענו לניר ברקוביץ'
שחקני הפועל חיפה חוגגים. ענו לניר ברקוביץ' | צילום: ערן לוף

בלם הפועל חיפה סגר חשבון עם מאמן ראשל"צ לאחר ה-0:3 בגביע המדינה

(גודל טקסט)

גביע המדינה מאיר פנים העונה להפועל חיפה, ולאחר השישייה בסיבוב ח', האדומים הסתפקו אמש (שלישי) בשלישייה ב-0:3 לרשת של הפועל ראשון לציון בדרך לרבע הגמר. צמד של חנן ממן ופצצה של אדילסון בהייה העלו את האדומים לשמונה האחרונות, והפנים כעת להגרלה ביום חמישי.

 

הבלם ניסו קפילוטו, שכמעט כבש בעצמו, סיכם אחרי המשחק, וגם הגיב על ההתבטאויות השנויות במחלוקת של מאמן היריבה, ניר ברקוביץ': "אישית מאוד כעסתי כשקראתי את מה שהוא אמר. אני בוחר לא להגיב אישית אבל את התשובה נתנו על המגרש. פתחנו פחות טוב, אבל אני שמח שעברנו שלב ביכולת טובה לאורך רוב המשחק".

 

 

השחקנים יחלו היום את ההכנות לקראת משחק הליגה ביום ראשון נגד הפועל תל אביב. בקבוצה יודעים שניצחון ישים אותם במקום ממנו עולים לפלייאוף העליון. רשימת הפצועים תצטמצם כשאושרי רואש, עדן בן בסט, וברונו פיניירו צפויים להיות כשירים ואף לפתוח בהרכב מול הקבוצה של מנחם קורצקי.


ג'ון צ'יבוקה, שנחת בארץ, יערוך מספר אימוני התרשמות ולאחריהם צפוי לחתום בקבוצה. בנוסף לצ'יבוקה, יואב כץ מתכנן החתמה משמעותית נוספת, הפעם של שחקן הגנה ישראלי, בעקבות האכזבה מאופק פישלר. מי שהוזכר כמועמד הוא עומרי בן הרוש ממכבי תל אביב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי