קרלסן צפה בעדן שמיר, גם מכבי ת"א עוקבת

שמיר. גם מכבי תא עוקבת מקרוב
שמיר. גם מכבי תא עוקבת מקרוב | צילום: אנצ'ו גוש

הקשר מבוקש. זעם בק"ש על החלפת עאבד, מאוריסיו התעמת עם אוהדים

(גודל טקסט)

"בושה וחרפה", אלו המילים בהן השתמשו אנשי קריית שמונה ואוהדי הקבוצה לאחר ההפסד אתמול מול הפועל תל אביב, 3:2 במשחק בו הובילו פעמיים.

 

במועדון הביעו זעם רב כלפי היכולת של רוב השחקנים ובעיקר כלפי המחויבות של השחקנים במשחק. "אולי יש כאן שחקנים שאיבדו כיוון וחושבים כבר על העונה הבאה. כדאי להם להתעורר בשבועיים של הפגרה ואם לא הם ימצאו את עצמם ביציע", אמרו.

 

 

הבעלים איזי שרצקי לא נכח אתמול במשחק בשל חופשה פרטית, אך בסביבתו סיפרו כי הוא הרגיש מבויש מהמשחק ולא מן הנמנע כי יבחר להגיב בהתאם. חלק מהביקורת הופנתה כלפי המאמן תומר קשטן שבחר לא לעלות עם הבלם קאסיו פרננדס שנחשב לבלם הטוב בקבוצה, אלא עם דין מימוני ויוגב הזהורי שהיו ביכולת ירודה ואפשרו לשחקני הפועל תל אביב להגיע בקלילות לשערו של איתמר ניצן. "אם לא ניצן היינו מפסידים בתוצאה גבוהה. זה היה נראה רע ותומר גם לא הגיב", אמרו בקריית שמונה. 

 

"זה נראה רע ותומר לא הגיב" (אנצ'ו גוש)

 

גם שלושת השחקנים מחוליית החוד, שובל גוזלן, אחמד עאבד ושלומי אזולאי, היו ביום חלש במיוחד. המאמן תומר קשטן התייחס ליכולת החלשה של קבוצתו ואמר: "היינו לא טובים ולא מחויבים במחצית ראשונה, אבל השתפרנו במחצית השנייה למעט כמה דקות של חוסר ריכוז. יש לנו בעיה במרכז ההגנה ולא מהיום". המאמן גם שלח מסר חד לשחקניו: "גם אני וגם השחקנים מקצוענים ואני יודע מה אני דורש מעצמי ואתן את המאה אחוז עד השנייה האחרונה של המשחק האחרון. מי שלא יהיה מחויב ייצא לפגרה מוקדמת".

 

במועדון ביקרו את ההחלטות של קשטן להחליף את אחמד עאבד בדקות מוקדמות במחצית השנייה, במיוחד לאור הרצון של שרצקי למכור את החלוץ בקיץ. קשטן: "כאשר אני עולה למגרש, אני לא מתייחס למי יש חוזה לעונה הבאה או את מי רוצים למכור וזה נכון לגבי כל שחקן".

 

ביקורת על החילוף. עאבד מוחלף על ידי מאוריסיו (אנצ'ו גוש)

 

החלוץ הברזילאי, מאוריסיו, התעמת בסיום המשחק עם חלק מאוהדי הקבוצה שהאשימו אותו על כך שיצא לבלות אחרי ההפסד מול הפועל כפר סבא. החלוץ לא נותר חייב והגיב, ורק בהתערבות חלק מחברי ההנהלה והקשר שלומי אזולאי האוהדים נרגעו.

 

בנושא אחר, אחד השחקנים הטובים של הקבוצה העונה הוא הקשר הצעיר עדן שמיר, שכבר זוכה להתעניינות רבה מהמועדונים הגדולים וביניהם מכבי תל אביב ומכבי חיפה. המנהל המקצועי של הירוקים, טור כריסטיאן קרלסן, הגיע אתמול למשחק וצפה בשמיר. בקריית שמונה סיפרו כי אין כוונה לשחרר את הקשר הצעיר, אלא אם תגיע הצעה ששרצקי לא יוכל לסרב לה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי