קשטן צפוי לעזוב בקיץ, סילבס מועמד מוביל

| צילום: דני מרון

ביקורת קשה מצד הנהלת ושחקני ק"ש: "לקח החלטות מוזרות". גם נעים בתמונה

(גודל טקסט)

אווירת נכאים הייתה אתמול בחדר ההלבשה של עירוני קריית שמונה לאחר הפסד ביתי 2:1 להפועל כפר סבא, שגרם לאי העפלה של קריית שמונה לפלייאוף העליון והפך את העונה לעונה כושלת עבור המועדון.

 

ביקורת קשה הופנתה בסיום המשחק כלפי המאמן תומר קשטן, שצפוי לסיים את תפקידו בסיום העונה. הבעלים איזי שרצקי ציפה כי הקבוצה תהיה בשישייה הראשונה, במיוחד כשרק לפני חודשיים הייתה קרובה שתי נקודות מהמקום השלישי ואז הגיעה הנפילה. בקרייה סיפרו כי המועמד העיקרי להחליף את קשטן הוא מאמן הפועל רעננה חיים סילבס, שכבר זמן רב שרצקי עוקב אחריו ואף כבר ניסה להביאו לקבוצה בעבר.

 

 

כעת נראה כי הבעלים ייעשה את המאמצים הדרושים להבאתו של המאמן בקיץ, ובנוסף עלו שמם של מאמן הפועל אשקלון יובל נעים ומאמן מועדון ספורט אשדוד רן בן שמעון, שמולם ייפתח מו"מ רק אם לא תירשם התקדמות בניסיון לצרף את סילבס בעונה הבאה.

 

קשטן. כבר יש מועמדים להחליפו (ערן לוף)

 

קשטן ספג אתמול לביקורת רחבה הן מאנשי המועדון והן מהשחקנים. במועדון ביקרו בעיקר את ההכנה של המאמן למשחק ואת השיטה בה בחר להעלות למשחק. "לכולם היה ברור שצריך לעלות התקפי ולנסות להכריע את המשחק מהפתיחה, אבל זה לא היה ברור לקשטן. הרבה פעמים העונה עלינו עם שלושה חלוצים וזה עבד ומשום מה לאחרונה קשטן ירד מזה".

 

כאמור גם מצדם של השחקנים היו לא מעט מבקרים לאחר המשחק ואחד השחקנים אמר: "קשטן עשה לאחרונה מספר החלטות מוזרות בהרכב ובחילופים וגרם ללא מעט ממורמרים ברגע האמת של העונה וגם שהשחקנים רצו להראות את כוחם על כר הדשא, הם כבר לא יכלו".

 

קשטן עצמו אמר לאחר המשחק: "תוכנית המשחק עבדה ועלינו ל-0:1 והיו לנו עוד הרבה הזדמנויות שהוחמצו. לאחר מכן ולאור התוצאות במגרשים האחרים עלינו יותר להתקפה ומשחק ההגנה היה פרוץ וכפר סבא כבשה מהצד השני".

 

אם לא די בכישלון מבחינת התוצאה אז גם העצבים דיברו במועדון הצפוני והמגן עודד אלקיים הורחק כאשר לטענת השופט קילל אותו מילולית בסיום. הקשר שלומי אזולאי נפצע במהלך המשחק ובימים הקרובים תתברר חומרת מצבו.

 

קשטן ואזולאי. הפנים אומרות הכל (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי