ריף פרץ תוקף: "מכבי ת"א הפכה למועדון שכירי חרב"

ארבלדזה פחות אהב אותו. דור פרץ
ארבלדזה פחות אהב אותו. דור פרץ | צילום: אודי ציטיאט

אח של דור פרץ, ששיחק גם בצהוב, יורה: "נמני לא היה מגיע לבוגרים"

(גודל טקסט)

דור פרץ הוא אחד הנעלמים הגדולים של מכבי תל אביב העונה. הקשר בן ה-21, שפרץ אצל פאקו אייסטרן והגיע בשנה שעברה עד נבחרת ישראל הבוגרת, שותף בשלושה משחקי ליגה בלבד העונה ורוצה לעזוב את הקבוצה. אחיו, ריף, ששיחק גם הוא במכבי תל אביב בעבר וכיום בהפועל הוד השרון מליגה א', תקף בחריפות את התנהלות הצהובים בשיחה עם ספורט1.

"ברור שמכבי ת"א מפספסת את דור. הוא גדל במכבי, הוא שייך למכבי, הוא רוצה להצליח במכבי ולא רוצה לצאת למקומות אחרים, מבחינתו זה רק מכבי. הוא יישאר. החלפת המאמנים מאוד חיובית בשבילו, אולי עכשיו יבוא מאמן חדש שכן ייתן לו את הצ'אנס לו הוא ראוי".

אין לו מקום במכבי בעונה כזאת?

"כרגע מבחינת מדיניות, שחקני בית פחות מעניינים את מכבי ת"א ויותר מעניינת אותם ההצלחה הרגעית. הם מעדיפים להביא זרים מאוד יקרים ולא לטפח שחקני בית. כשחקן בית לשעבר, זו טעות ענקית. המון אוהדים מעריכים הרבה יותר שחקני בית, הרי שחקני בית תמיד ייתנו יותר".

אם אבי נמני היה גדל היום בנוער של מכבי?

"הוא לא היה מגיע לבוגרים. בחמש השנים האחרונות, כמה שחקני בית עלו לבוגרים? זו נהייתה קבוצה של שכירי חרב, של שחקנים שבאים לעונה, גג שתי עונות, וכל הזמן מתחלפים. אפילו שרן ייני הקפטן עזב וחוזר. חסרים מאוד שחקני בית".

"לא היה משחק במכבי היום. זו קבוצה של שכירי חרב" (עידן סלם)

מה היה לשוטה  ארבלדזה נגדו?

"לכל מאמן יש את הסגנון שלו, השיטה שלו והוא אוהב שחקנים אחרים לגמרי. כמו שפאקו ויוקאנוביץ' התחברו לדור, שוטה פחות אהב אותו, וזה לגיטימי. שוטה עשה הרבה טעויות, ואם עכשיו מכבי תביא מאמן מתאים ותעשה פעולות טובות בחלון ההעברות, היא תחזור בגדול למרוץ האליפות".

דור פספס את העונה הנוכחית?

"אני לא חושב שדור פספס את השנה הזו, כי אחי התבגר הרבה יותר משנים קודמות, דווקא בגלל שהוא לא משחק. הוא גם התחזק מאוד פיזית. עכשיו כשיגיע מאמן חדש יהיה לו צ'אנס שווה לשחק. הוא נמצא אצל ז'אן טלסניקוב, הקואוצ'ר ששיפר אצלו מאוד את הפן המנטלי, החוסן הנפשי שלו גדל והוא הרבה יותר בשל להתמודד עם הקשיים בקריירה". 

"התבגר דווקא כי הוא לא משחק". דור פרץ (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי