רכש ראשון: אורן ביטון חתם בהפועל ב"ש

| צילום: ערן לוף

מגן ק"ש יצטרף בקיץ תמורת 800 אלף דולר. חיימוב: "התשוקה חזרה"

(גודל טקסט)

בהפועל בא שבע היו מי שחששו ממשחק הבית מול בית"ר ירושלים, אולם לשמחתם הם עברו אותו בסיבוב, ניצחו 1:2 לעיני הקהל הביתי והם יחלו ביום ראשון את הפלייאוף העליון כשהם עם יתרון של שלוש נקודות על פני מכבי תל אביב.

משחקה הראשון של האלופה בפלייאוף יהיה ביום ראשון הקרוב מול מכבי חיפה, משחק שבסיומו הפער עשוי להיות שש נקודות הפרש ובאותה מידה גם יכול להיות שיהיה שוויון מוחלט בין ב"ש למכבי ת"א – שתתארח בטרנר מיד אחרי פגרת הנבחרת, בתחילת חודש אפריל.

עוד לפני הפלייאוף ורגע אחרי הניצחון על הירושלמים, הודיעו הבוקר האדומים על רכש ראשון לעונה הבאה: אורן ביטון, המגן השמאלי של קריית שמונה שחתם רשמית לחמש שנים ויעבור לקבוצה בקיץ הקרוב. "אני שמח מאוד לחתום בבאר שבע, אבל מרוכז כרגע רק בקריית שמונה", אמר בהודעה רשמית.

לספורט1 נודע כי אלונה ברקת תשלם 800 אלף דולר עבור 70 אחוז מכרטיס השחקן ונראה כי בימים הקרובים יחתום רשמית בב"ש גם המגן השמאלי דור אלו, שיירכש ממכבי פתח תקווה.

ביטון עולה לנגיחה. בעונה הבאה בבירת הנגב (דני מרון)

לאחר ה-1:2 על בית"ר ירושלים אמר שוער הקבוצה גיא חיימוב: "הראינו את הכוח שלנו בטרנר מול הקהל שלנו. אני מקווה שנתחיל את הפלייאוף ברגל ימין, זה נכון שהיינו בתקופה קצת פחות טובה, אבל זה לא שאפשר לשחק באותו הקצב כל העונה. הכי חשוב שידענו לנצח, הראינו תשוקה שהייתה חסרה ועכשיו צריך לשמור על הפסגה עד הסיום. היינו חדים".

"אנחנו עובדים קשה בשביל רגעים כאלה", המשיך חיימוב, "שמח מאוד שעשינו את זה. נבחרת ישראל? כמובן שאשמח אם יזמנו אותי לסגל".

כוכב הערב, ניב זריהן שכבש צמד בכורה וזכה לקרדיט מברק בכר לאור פציעת בוזגלו ויכולתו באימונים, רץ לחבק את מאמנו כשמצא את הרשת ועליו אמר המאמן: "רואים את הפוטנציאל שלו. הוא לאט לאט נכנס לעניינים". השחקן כמובן זכה למחמאות והוא צפוי לשמור על מקומו גם במשחק הבא.

זריהן ובכר. "נכנס לאט לאט לעניינים" (דני מרון)

באשר לבלם לואי טאהא שנפגע אמש במפשעה ונאלץ לנטוש את כר הדשא, במהלך היום יבדקו בקבוצה את מצבו אולם לפי ההערכה הראשונית הוא יהיה כשיר למשחק מול מכבי חיפה בשבוע הבא.

מי שצפוי להיעדר הוא הקשר מאור בוזגלו הפגוע בכתפו, שאתמול אביו התראיין פעם נוספת ברדיו 103FM וטען כי מכבי חיפה כבר שוחחה עמו בנוגע לאפשרות שהקשר יחתום בקיץ. בוזגלו כידוע מסיים את חוזהו ויוכל לחתום היכן שיחפוץ ללא תמורה ולפי אביו הקשר מחזיק ב"הצעות מכל העולם".

דמעות בגרון, התרגשות אדירה וזכות גדולה. אתמול אירחנו את ילדי עלה נגב- נחלת ערן של דורון אלמוג שכל פעם מחדש מלמד אותנו שיעור בנתינה אמיתית pic.twitter.com/0va8uimzjb

— Alona Barkat (@AlonaBarkat) March 14, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי