רן בן שמעון: ההצלות של יואב ג'ראפי היו יוצאות דופן

יואב ג'ראפי
יואב ג'ראפי | דני מרון

מאמן אשדוד החמיא לשוער, כהן וכפר סבא נותרו מאוכזבים: "פספסנו ניצחון"

(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד והפועל כפר סבא נפרדו הערב ב-0:0 באצטדיון הי"א, במשחק בו דווקא האורחת מהשרון החמיצה מספר הזדמנויות קורצות והיא כעת רק נקודה אחת מהקו האדום.

בסיום אמר מאמן האורחת, אלי כהן שנהנה לפחות מיכולת קבוצתו: "עשינו שינויים טובים. עד לפני שבועיים-שלשוה שיחקנו כדורגל נחמד, אבל מה שאנחנו מחפשים היום זה לקחת את הנקודות. אשדוד לא הגיעה לשום מצב, אנחנו הגענו ל-3-4 מצבים טובים ופספסנו פה ניצחון. בשני המשחקים האחרונים נראינו אחרת, משחקים כמו קבוצה שנאבקת על חייה וככה זה צריך להיות. אולי זה פחות יפה, אבל אני מאוד אופטימי ויודע שגם הניצחונות יגיעו.

"יש לנו שלושה חלוצים טובים וכשאני קובע את ההרכב אני עושה זאת לפי היריבה", הבהיר כהן מדוע ספסל את אלבז, "הוא עוד ישחק ויתרום לנו, אבל לא צריך להתרכז רק בו. אני מרוצה מהדרך ומהנקודה".

אלי כהן. מרוצה מהנקודה, בעיקר מהדרך (דני מרון)

לעומתו, מאמן מ.ס אשדוד רן בן שמעון חזר לקווים אחרי ארבעה משחקי השעייה והתבדח: "זה חדש לי, לא ידעתי מה אלו הקווים הלבנים. אני סומך על צוות השיפוט שידע מה לשמוע ומה לא והכל בסדר".

 "הייתה בעיה של כדורגל במחצית הראשונה, אבל החצי השני היה בסדר", המשיך מאמן אשדוד ודיבר על התיקו המאופס, "אני יודע שאנשים לא אוהבים 0:0, אבל מי שישב בסלון וצפה במשחק ראה כדורגל עם מצבים. יכולנו לתת ויכולנו לקבל בצד השני. אלו מהמשחקים שאנחנו מפסידים בדרך כלל כשאנחנו לא טובים, אבל השחקנים עשו מאמץ ואחרי ארבעה משחקים כל כך טובים פחדנו מנפילה. אני שמח שהיא הגיעה ולא הפסדנו".

"שמח שהנפילה הגיעה ולא הפסדנו" (דני מרון)

יכולתו של ג'ראפי והעלייה למקום השמיני: "אני מרוצה מהנקודה, אסור היה להפסיד פה. נקודה נוספת בדרך להבטחת ההישארות, אפילו שרצינו לנצח ולברוח סוף סוף. היה מתח ולחץ על הקווים וזה יימשך עוד קצת כי אף אחת לא הבטיחה את ההישארות – ועד אז לא לא נירגע.

"יואב קר רוח בצורה יוצאת דופן והוא עושה התקדמות. הוא שוער יוצא מן הכלל וההצלות שלו היו יוצאות דופן. כל הכבוד לו. הוא אחלה ילד וההצלחה מגיעה לו", סיכם בהרעפת מחמאות לשוער.

"הצלות יוצאות דופן". בן שמעון מחמיא (דני מרון)

יואב ג'ראפי, מצטיין המשחק, נשאל על הצלותיו המרהיבות:"אין לך זמן לחשוב, אתה פשוט מגיב ואני שמח שהצלחתי להגיע לכדור. שוער אלו החלטות של מאית שנייה. אני מאמין שיכולנו להוציא יותר מנקודה, זה לא היה משחק טוב שלנו, ואנחנו יוצאים ממנו עם ראש מורם".

השינוי מאז הגעת רן בן שמעון: "משחק ההגנה שלנו היה יציב כמעט מתחילת העונה, אבל הוא הכניס בנו הרבה אמונה ואנחנו מאמינים שאנחנו יכולים לנצח בכל מגרש ולא מתבטלים מול אף אחת. אנחנו מאוד מעריכים אותו".

אם קורץ לו זימון לנבחרת: "זה מאוד מחמיא שאתם שואלים אותי על זה. לא יהיה בן אדם יותר מאושר ממני אם זה יקרה ואני מאמין שזה יגיע. אם מגיע לי להיות בסגל? אני לא מחליט. אני מנסה להיות הכי טוב שאני יכול, לשמור על שער נקי זה ניצחון של שוער. אני רק מחכה".

ג'ראפי. בזכותו אשדוד סחטה נקודה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי