רעננה רוצה להבטיח הישארות מול כפר סבא

| צילום: דני מרון

סילבס ביקש מהשחקנים להתעלם מעזיבתו הצפויה. דודו אברהם יחליפו

(גודל טקסט)

הפועל רעננה כבר מתכננת את העונה הבאה ותוכניות המועדון ייחשפו באופן רשמי רק לאחר שהקבוצה תבטיח את מקומה בליגת העל, אולי כבר לאחר משחק החוץ ביום ראשון (20:15, שידור ישיר בספורטHD1) נגד הפועל כפר סבא בדרבי השרון.

המאמן חיים סילבס כבר יודע כי מחליפו יהיה שחקן העבר של הקבוצה דודו אברהם, כשמי שישמש כעוזרו יהיה דני בונדר שמאמן בהצלחה רבה את קבוצת הנוער של המועדון. סילבס עצמו מחזיק בשתי הצעות מפתות מהפועל קריית שמונה ומהפועל תל אביב וכבר הבהיר כי יודיע לאן הוא עובר כשמלחמת ההישארות בליגה תושלם.

שינוי נוסף שבדרך יהיה בעמדת המנכ"ל, כשבשבוע הבא יגיע שחקן העבר של הקבוצה גיל קופר במקומו של איתי אלון, בנו של הבעלים אשר אלון.

השוער אריק ינקו שלא שיחק במחזור שעבר נגד בני יהודה בשל פציעה החלים וישחק במקומו של רון למל. ינקו עצמו לא ימשיך בעונה הבאה ברעננה ופניו להפועל תל אביב, כשגם מכבי חיפה בדקה אתו אפשרות להגיע בעונה הבאה לכרמל.


חוזר לשער. ינקו (דני מרון)

מהמשחק מחר ייעדרו בשל צבירת כרטיסים צהובים בן והבה, רועי שוקרני ומוחמד שכר. סילבס דרש משחקניו להיות מרוכזים אך ורק במשחק נגד כפר סבא ולא לעסוק בנושא עזיבתו את המועדון. שחקן בקבוצה אמר: "הפער מהפועל כפר סבא הוא 6 נקודות, וניצחון יוריד את החששות מהמשך המאבקים נגד הירידה. אנחנו לא חושבים כלל על הפסד".

ההרכב המשוער: אריק ינקו, עדי נמני, עידו לוי, עיאד חבשי, עמנואל אמבולה, בן בנימין, יובל שבתאי, יובל טיטלמן, מוחמד כליבאת, דור חוגי, שמעון אבוחצירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי