שומרת על עקביות: מכבי חיפה הפסידה 2:0 למכבי פ"ת

מתחיל להבין לאן הוא הגיע
מתחיל להבין לאן הוא הגיע | צילום: ערן לוף

למרות הופעות בכורה של איולפסון ודמארי, הירוקים הובכו. לביא הורחק

(גודל טקסט)

אחרי שהודחה על ידה שבוע שעבר מגביע, מכבי חיפה הפסידה שוב 2:0 למכבי פתח תקווה, ונותרה עם ניצחון אחד בלבד בעשרת המשחקים האחרונים. לרנה מולנסטיין מתחילים לאזול התירוצים. הקבוצה שלו, בהרכב ניסיוני עם עאיד חבשי בקישור, נראתה נורא, הפסידה בדיוק באותה תוצאה וספגה בדיוק מאותם שחקנים – ננאד אדמוביץ' וגיא מלמד.  

הולמאר איולפסון ערך בכורה בהרכב הירוקים, אך האורחים שלטו כבר מהרגע הראשון. עם תחילת המחצית השנייה הדבר בא לידי ביטוי כשמהלך קבוצתי שהתחיל עם עקב של גיא מלמד המשיך עם הרמה של הקפטן נאור פסר לאדמוביץ' שהעלה את המלאבסים ליתרון בדקה ה-48. שתי דקות עברו ומלמד הכפיל ולמעשה סגר עניין. 

שחקניו של רנה מולנסטיין בקושי הספיקו להתאושש מהפיגור ובדקה ה-52 שוב גיא מלמד לא ספר את דקל קינן והפציץ את השער של גלזר בשמאל. גם עומר דמארי שערך בכורה בדקה ה-55במקומו של קינן לא הושיע את הירוקים.


בכורה בטעם מר. דמארי (ערן לוף)

בדקה ה-89 הצרות של הירוקים המשיכו כשנטע לביא, שהחליף את קמיל ואצק שמתח את הירך במחצית הראשונה, הורחק בצהוב שני. ואם הצרות על המגרש לא הספיקו, איעד אבו עביד שקיבל קללות מקומץ אוהדים לאורך כל השמחק התעמת איתם כשהוחלף בדקה ה-83 וירד בדמעות לחדר ההלבשה.

מכבי חיפה איבדה כיוון ובקצב הזה, גם המקום בפלייאוף העליון נראה בסכנה. לירוקים, אגב, יש נקודה אחת בלבד יותר לעומת מה שהשיגו בתקופה המקבילה אשתקד. גם הקהל הנהדר החל לאבד סבלנות כשלראשונה העונה קרא למולנסטיין להתפטר. מנגד, מכבי פ"ת היא פשוט קבוצה מאומנת וטובה. המקום שלה בטבלה לא משקר. 

הרכבים

מכבי חיפה: עומרי גלזר, גארי קגלמאכר (עומר דמארי, 55), דקל קינן, הולמאר איולפסון, איאד אבו עביד (עמית זנטי 62), עאיד חבשי, קמיל ואצק (נטע לביא, 35, הורחק 89), רועי קהת, גילי ורמוט, ניקיטה רוקביציה, מוחמד עוואד.

 

מכבי פ"ת: דני עמוס, דור אלו, אליסון דוס-סנטוס, עומר דנינו, נאור פסר (חגי גולדנברג, 78), לירוי צעירי, איטור מונרוי, גידי קאניוק, ננאד אדאמוביץ' (מנור סולומון, 90), גיא מלמד, מיחאי רומן (קרלוס קוויאר, 73).


מהלך המשחק

דקה 14

הזדמנות ראשונה לפ"ת ששולטת במשחק. מיחאי רומן קיבל כדור במרכז הרחבה ובעט, אך נעצר על ידי ההגנה של מולנסטיין.

דקה 30

דור אלו הרים כדור לרחבת חיפה, אבל קניוק נגח החוצה.

דקה 35

קמיל ואצק סבל ממתיחה והוחלף על ידי נטע לביא.

דקה 43

הזדמנות ראשונה למכבי חיפה. קגלמאכר הרים כדור מימין לתוך רחבת האורחים ומצא שם את קהת שנגח לעבר רוקאביציה, שבעט וולה מעל לשער.

דקה 47

דוס-סנטוס נגח כדור לשער הירוקים, אך ורמוט הציל מהקו.

דקה 48

0:1 למכבי פ"ת: גיא מלמד השאיר בעקב לפסר, שהרים נהדר לרחבה. אדאמוביץ' דחק נהדר לשער של גלזר.


אדאמוביץ' עם היתרון (ערן לוף) 

דקה 51

0:2 למכבי פ"ת: הירוקים לא הספיקו להתאושש מהפיגור וגיא מלמד עבר נהדר את דקל קינן, ובעט נהדר בשמאל את השני  למלאבסים.


מלמד הכפיל מהר (ערן לוף)

דקה 55

בכורה לעומר דמארי. החלוץ עלה מהספסל במקומו של הקפטן דקל קינן.

דקה 62

עומר דמארי השתלט על כדור אבוד של הגנת פ"ת והרים נהדר לרחבה, אבל רוקאביציה בעט החוצה.

דקה 67

גידי קניוק מקבל כדור במרכז הרחבה ובועט לשער, גלזר עוצר נהדר שער בטוח.

דקה 83

שחקן מכבי חיפה, איאד אבו עביד, ספג שריקות בוז וקללות מהקהל הירוק משריקת הפתיחה. במהלך המחצית השנייה המגן ענה לאוהדים והגידופים החמירו, אבו עביד ספג יריקות וכל נגיעה שלו בכדור לוותה בשריקות בוז צורמות.

דקה 85

נטע לביא בעט חזק מחוץ לרחבה, ונעצר על ידי דני עמוס.

דקה 89

נטע לביא קיבל צהוב שני והורחק. אקורד סיום צורם לירוקים.


לביא מסיים את המשחק עוד לפני השריקה (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי