שכטר: מאחל להפועל ת"א לשרוד בליגה

שחקני ביתר ירושלים חוגגים
שחקני ביתר ירושלים חוגגים | צילום: אריאל שלום

חוזה יוצע לאיינבינדר בימים הקרובים, מימר קיבל מחמאות. בית"ר מאושרת

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים רשמה אתמול (שני) ניצחון חשוב על הפועל תל אביב כשגברה עליה 1:2 באצטדיון המושבה והותירה אותה במקום האחרון בטבלה. הניצחון הקפיץ את הירושלמים למקום הרביעי בטבלה על חשבונה של בני סכנין והגדיל את הפער מהמקום השביעי ל-6 נקודות כאשר נשארו תשע נקודות בלבד בקופה, מה שאומר שהצהובים-שחורים הבטיחו כמעט סופית את המקום בפלייאוף העליון.

 

התהליך של קלטינס – רק לפני מספר ימים האריך אלי טביב את החוזה של דוד קלטינס בשנתיים נוספות ואמש קיבל הבעלים איתות שלכישרון הגדול שלו עדיין יש הרבה מה ללמוד. "ברור שהצהוב השני היה בספק אבל שחקן מנוסה לא מכניס את עצמו לסיטואציה כזו בכלל", אמר חבר לקבוצה. כעת מספר שלוש בצהוב יצפה במשחק מול סכנין בטלוויזיה.

 

 

הקהל בשפירא – רבות דובר במהלך השבוע על ארגון לה פמיליה ונוכחותם, או יותר נכון, אי נוכחותם במשחק הקרוב. בפועל הגיעו כמה מאות חברי הארגון ושהו בבר "שפירא" שבמתחם האצטדיון. במהלך המשחק הרוב המכריע שלהם אף נכנס למגרש. חלקם השמיעו איומים שיתנכלו לטביב, אולם צריך לציין שההרגשה בסיום הייתה ההבנה שטיפסו על עץ גבוה מדי. "אין דרך חוקית להעדיף מנוי אחד על השני", אמר גורם במועדון וסייג: "ברור שהניצחון עזר מאוד לכך שהכל עבר בשקט".

 

שכטר את רואדה – לא מעט אנשי מקצוע בישראל סבורים כי חסוס רואדה הוא הבלם הטוב בליגת העל, בטח בהיעדרו של מיגל ויטור מהפועל באר שבע. אמש קיבלנו עוד חיזוק לכך בדמות משחק הגנה משובח ושער שוויון בתזמון מושלם: "חסוס לא רק בלם מהשורה הראשונה אלא גם נכס למועדון. הוא נותן גולים חשובים ואיתו יש לנו בסיס טוב", אמר איתי שכטר על הספרדי. הבלם, שחגג בסוף השבוע יום הולדת 30 מסיים חוזה בתום העונה במועדון ויהיה מעניין לראות האם טביב ישכיל לשמור עליו בירושלים. אגב, רואדה ושכטר כבשו העונה בליגה 12 שערים כמו כל שאר שחקני בית"ר שעוד משחקים במועדון – יחד. החלוץ שיחגוג השבוע יום הולדת 30 סופר כבר תשעה שערים בעשרת המשחקים האחרונים ומרגיש שהוא בכושר הטוב בקריירה מאז ימי הדאבל העליזים: "כן, אני מרגיש שאני חוזר לדברים שבהם אני טוב. הדריבל, הצעד ראשון ולהביך את הגנות היריבה. אני צריך לשמור על זה ולהמשיך לעבוד קשה", אמר החלוץ ושלח איתות לאלישע לוי: "כשאני בכושר טוב אז יש לי מה לתרום לנבחרת. אהיה מאושר לקבל זימון ואמשיך לעבוד קשה בשביל זה אני בגיל הנכון ובכושר הנכון".

 


חסוס רואדה. הבלם הטוב בליגה (עדי אבישי)

 

ניהול המשחק של מימר – הסברה ההגיונית מיד אחרי הכרטיס האדום של קלטינס הייתה שמימר יערוך חילוף ויכניס את קלאודמיר פריירה למרכז המגרש במקום אחד משחקני ההתקפה – זאת כמובן זכר לתקופה של רן בן שמעון, אך אצל מימר.זה בדיוק הפוך. "גם אחרי הגול של הפועל שידרנו שאנחנו הולכים לנצח ולא להתגונן וגם ב-1:1 שידרנו שאנחנו רוצים לצאת קדימה ולנצח ולכן לא עשינו חילופים הגנתיים", הסביר המאמן שכבר סופר שלושה ניצחונות ויחס שערים של 1:8 אחרי שהימר על התקפה גם בפיגור מספרי ובא על שכרו עם שלוש נקודות  וחשוב מכך –  אהדת הקהל שאף קרא לו לחגוג עמם בסיום. "אחרי ניצחון אנחנו צריכים לחגוג ביחד. אנחנו פה בשביל הקהל ואני שמח שזה הולך לנו בתקופה האחרונה מבחינתי הקהל זה מרכיב לא פחות חשוב משום דבר אחר בקבוצת כדורגל", סיפר המאמן.

 

השערים – במהלך האימונים שקדמו למשחק עבד מימר עם חניכיו על שני מרכיבים חשובים: כדורים נייחים ומשחק האגפים. אמש, השער הראשון הגיע לאחר תרגיל בכדור חופשי של חן עזרא והשער השני אחרי הגבהה של אנטואן קונט: "תמיד לעבודה קשה יש ברכה ודברים לא באים מעצמם. אני שמח שמה שתרגלנו יצא לפועל", אמר מימר.

 


דן איינבינדר. האוהדים לא מוכנים לאבד אותו (אריאל שלום)

 

החוזה של איינבינדר – אחד המצטיינים אתמול במשחק ובכלל בעונה הנוכחית הוא הקפטן דן איינבינדר. הקשר גמע מרחקים עצומים ויחד עם אריק סאבו, שגם ראוי לציון לשבח, העלימו לחלוטין את העובדה שהירושלמים בחיסרון מספרי. מספר 11 בצהוב טרם קיבל הצעה לחידוש חוזהו במועדון כשבקבוצה טוענים שאחת כזו תגיע אליו בימים הקרובים אולם האוהדים ממהרים להזהיר: "אוי ואבוי לאלי טביב אם גם את דן נאבד בגללו. יש גבול למה שאנחנו יכולים לספוג".

 

איתי שכטר סיכם בסיום: "עשינו ניצחון סופר חשוב אחרי שקיבלנו אדום וזה מראה על אופי. יכול להיות שהאדום קצת העיר אותנו. הייתה לי תקופה מדהימה בהפועל, בזכותה הגעתי לפסגות של הכדורגל. אני מאחל להם לשרוד בליגה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי