שלומי אזולאי הקשר יפתח בק"ש אצל רעננה

שלומי אזולאי הקשר. קריית שמונה רוצה להמשיך ברצף
שלומי אזולאי הקשר. קריית שמונה רוצה להמשיך ברצף | צילום: ערן לוף

קרניצקי במקום מיחליץ' אצל המארחת, סילבס מתלבט בין עדי נמני לאלעד גבאי

(גודל טקסט)

הפועל רעננה תארח (שבת, 18:00) את קריית שמונה כששתי הקבוצות במגמות מנוגדות. המארחת ספגה הפסד 2:0 למכבי פתח תקווה דווקא לאחר שהדהימה את האלופה הפועל באר שבע (0:1), בעוד האורחים יגיעו עם רצף של חמישה משחקים ללא הפסד (שלושה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו).

 

"אי אפשר להבין את הנפילה ביכולת ובמשחק הקבוצתי שלנו מול מכבי פתח תקווה בהשוואה לבאר שבע", אמר שחקן ברעננה, "אנחנו חייבים לנצח את קריית שמונה למרות שמדובר בקבוצה קשה שנמצאת בתנופה".

 

המאמן חיים סילבס יעלה עם אלכסנדר קרניצקי במקומו של רנה מיחליץ' המורחק ומתבלט בעמדת המגן הימני בין אלעד גבאי לעדי נמני.

 

בקרית שמונה מגיעים להתמודדות מול רעננה לאחר התבוסה 4:1 לבאר שבע בגמר גביע הטוטו. אחמד עאבד ודידייה ברוסו הפצועים ייעדרו מהמשחק ובמקומם יפתחו שלומי אזולאי הקשר  ועידן דוידוב.

 

ג'ייקוב נג'וקו שצורף מבית"ר ת"א/רמלה מהלאומית יחל להתאמן רק בשבוע הבא. הבעלים איזי שרצקי מעוניין בנוסף בשובל גוזלן או באיסמעיל ריאן ששוחררו ממכבי חיפה.

 

ראש בראש

* ק"ש לא הפסידה בחמשת משחקי הליגה האחרונים שלה, אל מאז ינואר, ניצחה רק פעם אחת בחוץ. 

* בששת משחקי הבית האחרונים שלה בליגה, ספגה הפועל רעננה שער אחד בלבד – מרגליו של אלירן עטר. 

* שישה משבעת המפגשים הישירים באחרונים בין השתיים לא הוכרעו, כולל ארבע תוצאות 0:0. 

* רעננה לא ניצחה את ק"ש מעולם במסגרת ליגת העל. היא עשתה זאת לאחרונה בלאומית עם 1:4 בדצמבר 2006. 

* רעננה לא הצליחה לחזור ולו פעם אחת מהעונה מפיגור. בכל פעם שספגה ראשונה – הפסידה. 

שחקני המפתח

מוחמד שכר 

למרות לא מעט נפילות עם שחקני הרכש, הפועל רעננה מוצאת עצמה אחרי 15 מחזורים במרחק סביר מהתחתית ועם נקודת מבט טובה לפלייאוף העליון, לא מעט בזכות הפריצה של החלוץ הצעיר. חיים סילבס יביא רכש לחוד בינואר, אבל עד אז, שכר יכול לעשות את ההבדל בין מקום שישי לשביעי. 

עדן שמיר 

המינוי של תומר קשטן די טרף את ההיררכיה בקריית שמונה המתייצבת. הקשר הצעיר מקבל לא מעט דקות דווקא על חשבון שחקני רכש מאכזבים. כל הופעה טובה שלו בהרכב עשויה לקרב אותו להיות השחקן הבא שאיזי שרצקי ימכור בכסף גדול.

ההרכבים המשוערים

רעננה: אריק ינקו, אלעד גבאי (עדי נמני ), עידו לוי, בן והבה, עמנואל אמבולה, בן בנימין, רועי שוקרני, אלי בבייב, אלכסנדר קרניצקי, מוחמד שאכר, רוג'רס קולה.

קריית שמונה: איתמר ניצן, עודד אלקיים, דין מיימוני, יוגב הוזהורי, אורן ביטון, עדן שמיר, עידו דויודוב, שלומי אזולאי הקשר, עומר צלישר, איזיקה, מאוריסיו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי