תורג'מן: "מכבי חיפה שוב סיימה עונה. לא נפסיד לה"

תורג'מן. מול האקסית
תורג'מן. מול האקסית | צילום: עדי אבישי

חלוץ בני יהודה יפגוש את האקסית. וגם: "הרחנו שמשהו רע בהפועל ת"א"

(גודל טקסט)

בני יהודה תתארח הערב אצל מכבי חיפה (18:15 בספורטHD1) למשחק מיוחד עבור אלון תורג'מן. בקיץ, הוא הגיע עם הרבה תקוות לפרויקט של ברק אברמוב שעדיין לא מתרומם. שלושה שערים בלבד הוא כבש העונה ולמעשה הוא לא מצליח לשחזר את יכולתו מהעונה הנפלאה תחת אריק בנאדו במכבי חיפה. אולי דווקא מול האקסית הבצורת תשתחרר.

"יש אווירה טובה, עברנו הרבה בעונה הזאת", הוא מסביר בשיחה קצרה עם ספורט1. "במגרש אנחנו נראים הרבה יותר טוב, והקרדיט מגיע ליצחק שום וניסן יחזקאל. השחקנים התחילו להבין באיזה מצב אנחנו. כולם רוצים להוכיח את עצמם כי אנחנו מבינים שמי שלא יילחם, לא יהיה פה בינואר".

הלחץ בתחתית: "ירידת ליגה זה כתם שירדוף כל שחקן ושחקן. מועדון כמו בני יהודה חייב להישאר בליגת העל ואנחנו חייבים להיות במקום הרבה יותר מכובד. השחקנים הפנימו שזה לא מה שציפו בתחילת העונה, ואין מה לעשות, נשאיר את הקבוצה בליגה עם השיניים".

הקדנציה של בנאדו: "אני מאוד אוהב אותו. לצערי הרבה דברים לא עבדו בתקופה שלו וזה התבטא במגרש. כואב מאוד על אריק, הוא איש מקצוע מצוין והוא שילם את המחיר כי מאמן יותר קל להחליף. אני הגעתי לכאן בגלל בנאדו ולא נעים לי מה שקרה איתו".

"הגעתי לכאן בגללו וכאב לי על מה שקרה לו". אריק בנאדו (עדי אבישי)

מצבה של הפועל תל אביב: "לי אישית שילמו הכול והתנהגו אליי בכבוד. כבר כשאיחרו לנו בשכר בשנה שעברה, ידענו שהמצב לא טוב והעסק יכול להתמוטט. הרחנו שמשהו מתבשל. זה מועדון מדהים, אבל הניהול לא היה בהתאם. מישהו צריך לבוא עם כסף ולהציל את המועדון ובינתיים אני לא רואה שזה קורה".

המשחק מול מכבי חיפה: "כולם יודעים מה הקשר שלי למכבי חיפה, אבל אני צריך לתת את הכול בבני יהודה. גדלתי במכבי חיפה, היו לי שם שנים יפות וזה מועדון שחשוב לי. מסתמן שהם שוב גומרים את העונה בינואר וכבר נגמרו לי ההסברים לזה. השקיעו שם בצוות זר, הביאו שחקנים, עשו מהפכות וזה עדיין לא הולך. אנחנו משחקים טוב יותר בחוץ, ויש לי הרגשה שלא נפסיד שם. נבוא לחיפה להתאבד על הנקודות". 

תורג'מן במדי מכבי חיפה. "מועדון שחשוב לי" (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי