בפ"ת מבינים: "השבוע הבא יהיה החשוב בעשר השנים האחרונות"

לידור כהן מאוכזב
לידור כהן מאוכזב | דני מרון

הפסד חמישי למלאבסים שזועמים על מיקאל. משיח הודה והתנצל על ששגה

(גודל טקסט)

איך שלא נסתכל על זה, מכבי פ"ת במשבר. ההפסד אמש  2:0למכבי ת"א המשיך את הספירה שעומדת על חמישה הפסדים רצופים ושער זכות אחד (שגם הוא מפנדל), בחודש האחרון. הפער שעמד כבר על שמונה מהמקום הרביעי, הצטמק לשתי נקודות בלבד וגם הפער מהמקום החמישי, עומד על שלוש נקודות בלבד.

המלאבסים אמנם הראו את אותה רוח לחימה ואותו שיפור שהציגה מול הפועל ב"ש בשבוע שעבר, אך שוב יצאו ללא הנקודות, נגד יריבה בעלת יריבות ספורטיבית לא קטנה בשנתיים האחרונות.

במועדון מאוד לא אהבו את ההתנהגות של קשר מכבי ת"א רובן מיקאל ואת צורת משחקו: "אם רובן מיקאל היה משחק במכבי פ"ת, הוא כל משחק היה מורחק בכרטיס אדום. בגלל שהוא משחק במכבי ת"א אז הכל בסדר. פעמיים הוא היה צריך להיות מורחק אתמול", אמר שחקן במועדון. גם אבי לוזון לא אהב את צורת המשחק של הפורטוגלי ולפי עדי ראייה העיר לו על ההתחזויות שלו בירידה למחצית, במה שהפך לדין ודברים בין יו"ר פ"ת לג'ורדי קרויף, מנג'ר מכבי ת"א.

אלו פצוע
אלו יורד פצוע, ספג קריאות מאוהדי מכבי ת"א (אריאל שלום)

ובכלל, בפ"ת לא יכלו להתעלם מתצוגת השיפוט של דניאל בר נתן, שאישר לצהובים שער שני של טל בן חיים למרות נגיעת יד ברורה. בסיום פנה לוזון לשופט ואמר לו: "איך לא ראית את זה?". גם לאחר המשחק, בפ"ת לא נרגעו מהשיפוט: "גם אם ישימו 12 שופטים זה לא יעזור. ימשיכו לטעות נגד מכבי פ"ת ולטובת הגדולות", אמר בכיר במועדון. בפ"ת סיפרו, שבסיום המשחק ניגש שופט הרחבה שהיה מעורב באותו המקרה, מנשה משיח לאנשי הקבוצה והתנצל על שלא ראה את נגיעת היד.

בחזרה למשחק. גם מבחינה מקצועית, קשה להבין מה עובר על הקבוצה של רפואה. האם זה קשור לשחקנים שראשם בחלון ההעברות, או אולי מדובר בקבוצה שסחטה את הלימון עד הסוף. מה שבטוח, השבוע הבא של פ"ת, שיכלול משחקים נגד שלושת היריבות הישירות שלהן על הכרטיס לאירופה, מכבי חיפה (בית), בית"ר ירושלים (חוץ) ובני סכנין (בית) יהיה הגורלי ביותר שלה: "המשחק נגד מכבי חיפה יהיה על עונה שלמה. מדובר אולי בשבוע הכי חשוב של מכבי פ"ת בעשור האחרון", הגדירו זאת היטב במועדון.

דור אלו, שספג קריאות לא קלות לאורך המשחק מאוהדי מכבי, הוחלף לקראת הסיום לאחר שספג חבלה באזור המיניסקוס, שם הוא סובל מכאבים בתקופה האחרונה. אלו צפוי לעבור במהלך השבוע צילום, על מנת לאבחן כי אינו סובל מקרע במיניסקוס.

קוויאר מתוסכל
קווייאר, הוא דווקא יישאר (דני מרון)

למרות שבפ"ת מתרכזים במשחק הבא, בקבוצה יודעים כי יצטרכו לשנות את סגל הקבוצה, שיעבור מתיחת פנים לא קטנה, לפחות בגזרת הזרים. מלבד רומאריו פירס, שבקבוצה יממשו את האופציה עליו, וקרלוס קוויאר איתו יישבו בקבוצה במטרה להאריך את חוזהו, כל ארבעת הזרים האחרים לא צפויים להישאר ובפ"ת כבר החלו בחיפושים.

בנוגע לגידי קאניוק, נכון לרגע זה לא נקבעה פגישה נוספת להמשך המגעים בינו לבין ראשי המועדון, כאשר פגישה כזו צפויה להתרחש, אם וכאשר רק לקראת תום העונה.


לידור כהן
המאוכזב סיכם: "אנחנו לא מצליחים להציג את היכולת שהצגנו רוב העונה. מקווים שבשבוע הבא נגד מכבי חיפה נביא את הנקודות וננצח את המשחק. אני לא חושב שהיינו בטוחים מדי במקום שלנו. ידענו שהפלייאוף יהיה קשה וכל קבוצה תאבד נקודות. ידענו שאנחנו צריכים להיות מרוכזים כדי להביא את הנקודות ומקווה שזה יקרה בשבוע הבא".

בר נתן
בר נתן, בפתח תקווה זעמו (אריאל שלום)


התפקוד שלו:
"לא חדש לי לשחק חלוץ כי גם בבית"ר שיחקתי בתפקיד הזה ובנוסף אני משחק בכל מיני תפקידים בחלק ההתקפי, אבל מה שהמאמן יגיד, אעשה. אני מסכים שאם לא נגיע לאירופה זה יהיה כשלון, כי כל העונה היינו במקום השלישי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי