שביעות רצון בסכנין, אבוקסיס ישנה דעתו ויישאר?

שחקני סכנין חוגגים
שחקני סכנין חוגגים | צילום: ערן לוף

במועדון מקווים כי הרצון להגיע לאירופה ישנה את דעתו של המאמן. זבידאת רוצה לעזוב, פאס סיים את העונה?

(גודל טקסט)

שביעות רצון רבה בקרב אנשי בני סכנין לאחר ה-0:1 על מכבי חיפה שהשלים שלושה ניצחונות בעונה על הירוקים. המאמן יוסי אבוקסיס דיבר ערב המשחק עם שחקניו והצהיר כי אינו מתכוון לוותר על הרצון להגיע לאירופה ואם השחקנים גם כן רוצים לסיים את העונה בצורה טובה, צריך לנצח בסמי עופר.  שחקני סכנין שוב הוכיחו עליונות והשיגו ניצחון חשוב במאבק על המקום השלישי והרביעי. "הוכחנו שאנחנו נמצאים בפלייאוף העליון בזכות ולא מתכוונים לוותר על שום משחק", אמרו במועדון.

בלי קשר במועדון רוצים לתכנן את העונה הבאה ומחכים לתשובה מהמאמן יוסי אבוקסיס. בסכנין מקווים כי הניצחון הזה והרצון להשתתף במפעל אירופי אם הקבוצה תגיע לשם תגרום לסכנין לשנות את הדעה ולהישאר במועדון. בשלב זה עדיין נראה כי המאמן יעדיף לעבור לקבוצה אחרת כשבני יהודה או הפועל תל אביב מחכות לו.

למרות הניצחון בסכנין גם מודאגים מפציעתו של הבלם אברהם פאס שהוחלף אתמול לקראת סיום המחצית הראשונה. פאס עצמו שוחח עם אנשי המועדון בסיום וטען כי מרגיש שקרע את שריר הירך האחורי וביומיים הקרובים צפוי לעבור בדיקה לאבחון הפציעה. אם אכן מדובר בקרע בשריר, הבלם לא יחזור לשחק העונה. גם הקשר ניר לקס נפצע אך נראה כי פציעתו לא חמורה במיוחד.

אבוקסיס
אבוקסיס, שובר את הראש? (ערן לוף)

נושא נוסף שיעמוד השבוע בסכנין זה המשך דרכו של המגן מוחמד זבידאת. זבידאת זעם שלא תורגל בהרכב הראשון לקראת המשחק מול חיפה ויצאה בביקורת חריפה כנגד המועדון בכלל והצוות המקצועי בפרט. אבוקסיס אינו מתכוון לעבור על כך לסדר היום ואמר בנושא: "כנראה שהשחקנים החליטו לבדוק את הסבלנות שלי בסוף העונה". המגן עצמו מתכוון לשוחח עם הנהלה ולבקש לעזוב את הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי