התקדמות במו"מ בין מכבי פתח תקווה לקרלוס קוויאר

קוויאר. ימשך בפת?
קוויאר. ימשך בפת? | צילום: אריאל שלום

המלאבסים מתכוננים למכבי חיפה ולספורט1 נודע על פגישה בין הבלם לראשי המועדון. רפואה לשחקנים: "שום ביקורת פנימית לא תצא בתקשורת"

(גודל טקסט)
 במכבי פתח תקווה המשיכו הבוקר (רביעי) באימונים לקראת המשחק אותו מגדירים במועדון כ"משחק העונה", בשבת מול מכבי חיפה. קשה לומר שבמועדון עורכים הכנות אופטימליות למפגש כאשר לא פחות משישה שחקנים לא התאמנו היום באופן מלא.

מדובר בבלם קרלוס קוויאר שזכה ליום נוסף של מנוחה, דור אלו וגיא מלמד עדיין סובלים מכאבים אותם סוחבים מספר לא קטן של שבועות ונשלחו לצילומי MRI, כאשר גם ננאד אדאמוביץ' (כאבים בגב) וצחי גיגי נעדרו מהאימון. עם קשר או שלא ולמרות שלא תיכנן להחזיר אותו לסגל, המאמן קובי רפואה צפוי לשלב את הבלם אליסון דוס סנטוס כבר במשחק מול מכבי חיפה וזאת בשל הסגל הקצר.

רפואה, אסף הבוקר את שחקניו לאסיפה קצרה ואמר: "אני לא רוצה שתתייחסו לכל הביקורות שנכתבות עליכם בתקשורת. אף שחקן פה לא העביר ולא יעביר ביקורת על שחקן אחר. כל מה שיוצא בתקשורת זה לא ממני. שיש לי משהו להגיד לשחקן אני אומר אותו במסגרת פנימית".

בפ"ת נפגשו בשבוע האחרון עם הבלם קרלוס קוויאר והציעו לו באופן רשמי להמשיך בקבוצה בעונה הבאה. בקבוצה הגדירו את הפגישה כחיובית, כאשר גם הבלם הביא נכונות להמשיך ובקבוצה ציינו שהמגעים הסופיים יושלמו לאחר שלושת המשחקים החשובים בשבוע הבא על המאבק לאירופה. "יוסי בניון וטל בן חיים בני 36-37, אין סיבה שקרלוס לא ימשיך להיות שחקן מוביל כאן", אמרו במועדון.




קוויאר. ימשיך בפ"ת? (אריאל שלום)
 

נכון לרגע זה, בקבוצה ממשיכים בחיפושים של שחקנים לקראת העונה הבאה, כאשר ההתמקדות היא בשחקנים זרים. "יותר קל להביא שחקנים זרים שמרוויחים 200 אלף דולר, מאשר ישראלים בגלל עניין המיסוי. יש שחקנים טובים כמו חנן ממן, שלומי אזולאי וכו', אבל בסכומים האלה הם לא יגיעו למכבי פ"ת" הסבירו בקבוצה. בקבוצה לא ממהרים לבנות את הקבוצה מהר למרות שאם יעפילו למשחקים בליגה האירופית, עליהם יהיה להיערך בהקדם: "צריך סבלנות עם זרים. כמו שבשנה שעברה ידענו לפגוע בצירופו של קרלוס, זו הכוונה גם השנה". מי שכן רוצים בקבוצה ומאמינים שיצטרף הוא עודד אלקיים.


בגזרת העוזבים, מלבד רומריו פירס וקוויאר, כל שאר הזרים צפויים לעשות את הדרך ההפוכה. לגבי אליסון דוס סנטוס, בקבוצה הביאו בטחון בסיכום שיש להם עם השחקן על כך שאם ישחק בארץ, הוא ישחק בפ"ת: "אנחנו לא מפחדים ללכת לבוררות ויש לנו מסמכים שמוכיחים את זה". בקבוצה אישרו את הפרסום בספורט1 כי מיחאי רומן לא ימשיך במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי