יובאנוביץ' יחזור להרכב בני יהודה, ההכנות לעונה הבאה נדחו

מרקו יובאנוביץ'
מרקו יובאנוביץ' | עדי אבישי

הבלם יחליף את קנדיל המוצהב באשקלון. פושה הוצע, אך הבעלים לא מוכן לעסוק ברכש עד אשר ימונה מאמן חדש

(גודל טקסט)
 בבני יהודה מתכוננים למשחק החוץ בשבת נגד הפועל אשקלון בידיעה שניצחון יבטיח לקבוצה סופית את ההישארות בליגה ויאפשר להתכונן בשקט לגמר גביע המדינה.


מספר שינויים צפויים בהרכב לקראת המשחק ממנו ייעדר בשל כרטיסים צהובים המגן הימני מאור קנדיל. הקפטן איציק עזוז שהתאושש מפציעה אמור לשחק כמגן ימני במקומו של קנדיל ולמרכז ההגנה יחזור מרקו יובאנוביץ'. השוער הליטאי אמיליוס זובאס שהחמיץ את אימוני השבוע בשל מחלה אמור להתאושש, אך ההחלטה האם ניקיטה חייקים יפתח תתקבל באימון המסכם. 



 

נושא סגל הקבוצה לעונה הבאה ייקבע רק על ידי המאמן הנבחר הבא ובשלב זה דוחה הבעלים ברק אברמוב כל עיסוק בנושא. החלוץ הצרפתי של מכבי הרצליה ג'ורדן פושה שכבש העונה 24 שערים הוצע לבני יהודה שאינה ממהרת להחליט מהסיבה שהחלוץ הוצע גם למועדונים נוספים וביניהם עירוני קריית שמונה.


פושה. גם בבני יהודה מתעניינים בו



 

שני הזרים הליטאים החלוץ נריוס ואלסקיס והשוער זובאס להם חוזים לעונה נוספת ימשיכו בוודאות בעונה הבאה. טרם ברור עתידם של המושאלים. המגן שון גולדברג והחלוץ יונתן כהן חוזרים משנת השאלה למכבי תל אביב כמו הבלם טל כחילה שחוזר אוטומטית לבית"ר ירושלים. החלוץ אלון תורג'מן המושאל יחזור למכבי חיפה, וההחלטה לגביהם תתקבל על ידי קבוצות האם. 



 

המגן בן צעירי מסיים חוזה ויוכל לעזוב לקבוצה אחרת אם זו תשלם עבורו דמי השבחה. אמיר עגייב החתום עד סיום העונה לא ימשיך בשכונה וקרוב מאוד לחתימה בבית"ר ירושלים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי