איינבינדר נפרד? "יכול רק לומר שנתתי את הנשמה עבור האוהדים"

קהל בית"ר ירושלים אוהדים
קהל בית"ר ירושלים אוהדים | דני מרון

קפטן בית"ר ירושלים שוב התחמק מהשאלה אם יישאר בעונה הבאה. מימר: לא שמתי לב מה קרה עם הקהל. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים סיימה ב-1:1 ביתי נגד מכבי תל אביב, שהסיפור המרכזי בו היה דווקא ביציעים עם מאבקים בין מחנות האוהדים. ביציע המזרחי מחו נגד אלי טביב ושרו שירים גזעניים, ואילו ביציע המערבי קראו "לה פמיליה הביתה" במחאה.


מאמן המארחת שרון מימר סיפר: "לא שמתי לב לקהל ואנחנו מקווים שכולם יהיו מאוחדים לטובת הקבוצה. אני מרוצה חלקית מהמשחק. שיחקנו נגד קבוצה מצויינת ואני שמח שהקהל בא נהנה וראה מצבים". 


"התקרבנו למקום השלישי", המשיך מימר, "ואנחנו לדעתי הקבוצה היחידה שלקחה נקודות ממכבי ומבאר שבע שזה משמעותי. עכשיו המטרה היא אירופה. יש ארבע קבוצות חזקות וטובות וזה לא כישלון לא להגיע לאירופה". 


כשנאל מתי ידברו איתו על העונה הבאה השיב: "כשיחליטו לשבת איתי זה בסדר".



דן איינבינדר.





קפטן הקבוצה דן איינבינדר: "לא נצא חזירים מדי ונסתפק בתיקו, יכולנו לנצח ויכולנו להפסיד. 
אנחנו בעמדה טובה להשיג את הכרטיס לאירופה וצריך לשמור עליה. המטרה שלנו היא המקום השלישי שמוביל לאירופה".

איינבינדר שוב התחמק מהשאלה האם ימשיך בבית"ר בעונה הבאה, למרות שהשבוע נפגש עם הבעלים אלי טביב: "אכן נפגשנו ויש בינינו הערכה הדדית, אבל התעסקו בשאלה הזאת יותר מדי. אני רק יכול להגיד לאוהדים שכל מה שעשיתי על כר הדשא זה עבורם. אני נותן להם את הלב והנשמה".


על התנהגות הקהל: "אנחנו צריכים להתעסק אך ורק במגרש. הקהל זה הכוח הדוחף שלנו שנותן אנרגיות וצריך להסתכל על הדבר החיובי. הרוב דחפו אותנו. שמח מאוד על הנקודה ואני בטוח שבמשחק הבא כולם יעודדו".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי