פליקס נעים: אנחנו בסיטואציה של על כל הקופה

פליקס נעים
פליקס נעים | עדי אבישי

מאמן כפר סבא לספורט1 לקראת המשחק הגורלי (שני, 20:30) אצל הפועל תל אביב: "מאמין שנשרוד"

(גודל טקסט)
 "אנחנו בסיטואציה בה נהיה חייבים ללכת על כל הקופה", כך אמר פליקס נעים לספורט1, המאמן החדש של הפועל כפר סבא לקראת המשחק הגורלי אצל הפועל תל אביב (20:30, ספורט1), "ברגע שסתיו שחם התקשר אליו לא חשבתי פעמיים. אני מכיר את המערכת ומאמין שאפשר להפוך את ההישרדות לאפשרית".


ואכן לקראת משחק הבכורה שלו כמאמן הירוקים מהשרון יערוך נעים לא פחות מארבעה שינויים לעומת ההרכב הפסיד 1:0 לבני יהודה ובראשם חזרתו ל-11 של אלי אלבז, מלך השערים של כפר סבא שלא נספר אצל המאמן המפוטר אלי כהן. גם הקשרים גיא חדידה ורז כהן יפתחו. סהר בראון, סובל מפציעה קלה ויהיה בסגל אך יפתח על הספסל.

 

אלבז (במרכז) סופסוף בהרכב. צילום: עדי אבישי



נעים חזר לקדנציה שנייה במועדון, אחרי שהראשונה כללה עליית שתי ליגות (מליגה א לליגת העל). "האווירה עם פליקס טובה ורגועה והוא משרה ביטחון",  אמר אחד משחקני כפ"ס. "המשחק מול הפועל תל אביב הוא לא גמר גביע, הוא אפילו יותר מזה". והמאמן סיכם: "גם אנחנו וגם הפועל ת"א מגיעים למשחק של להיות או לחדול. יש מתח לפני משחק כזה חשוב. אני מכין את הקבוצה שלי במתן דגש על פרמטרים שאני מזהה כקריטיים למשחק".

 

הרכב משוער:
רן קדוש, טל בנש, דושאן מאטוביץ', איציק כהן, ליאור לוי, רז כהן, יובל יעקובוביץ', טל איילה, גיא חדידה, מאוויס צ'יבוטה, אלי אלבז.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי