נעים: "זהו רגע קשה". משומר: "יש לנו יתרון על השאר"

פליקס נעים. המצב בטבלה הוחמר
פליקס נעים. המצב בטבלה הוחמר | צילום: ערן לוף

מאמן הפועל כפר סבא הגיב לסיטואציה העגומה: חדר ההלבשה במצב לא טוב, מגן האדומים: התרגלתי בשנים האחרונות למקומות גבוהים יותר

(גודל טקסט)

הניצחון 0:2 של הפועל תל אביב על הפועל כפר סבא היה קריטי לשתי הקבוצות. בעוד שאת האדומים הוא קירב מאוד להפועל אשקלון, את הכפר סבאים הוא קירב לליגה השניה. מאמן המפסידה פליקס נעים סיכם: "אני לא יודע אם זה היה גדול עלינו, רצינו ולא הצלחנו. לא נרים ידיים למרות שאני יודע מה כולם חושבים. זה רגע קשה, אבל אותי לימדו תמיד לשאוף לנצח – לא חשוב מה המצב שלך".



 

על כך שחזר למרות מצבה הקשה של הקבוצה: "למה הגעתי? יש לי ולסתיו יחסים טובים. המועדון עבר רגע קשה, חדר ההלבשה במצב לא טוב ובאתי לנסות להציל את הקבוצה. אם לא, אז נבנה אותה כבר לשנה הבאה".
 


 

הסיכויים לחולל סנסציה: "אני לא יודע מה להגיד, חונכתי לספורט. כל עוד יש סיכוי אני אנסה. מה אני אגיד לכם? ימים יגידו. מול הפועל אשקלון זו ההזדמנות האחרונה שלנו. ניסיתי לעבוד על דברים מסוימים השבוע ואז פתאום איציק (כהן) וליאור (לוי) נפצעו ופונו לבה"ח. אני רוצה להתקשר ולשאול לשלומם ואז להרים את השחקנים ולארגן את השורות. זה ספורט ואנחנו תמיד נשאף לנצח"



 

מאמן המארחת, מנחם קורצקי שיחרר אנחת רווחה: "אני חושב שהתכוננו טוב למשחק, היו לנו שבועים ועבדנו כמו שצריך. לא שיחקנו טוב בהרבה דקות. הלחץ השפיע, זו לא בושה להגיד. אנחנו מאוד שמחים מהניצחון. יום לא קל היום, השואה ויום השנה לזכר אימי שנפטרה, אז ככה טיפה טעם טוב. הפנים כבר קדימה למלחמת עולם מול מ.ס אשדוד".



קורצקי:

 

היכולת: "אנחנו צריכים לבוא לאשדוד והיכולת הזו לא תספיק שם. אני מקווה שירדה לנו המעמסה מהגב. לבוא למשחק כזה במינוס ארבע נקודות זה לא נעים. אני סומך על השחקנים, הם האנשים המתאימים להשלים את המשימה הזאת ואני מאמין בהם".



 

הקהל: "זה משהו מדהים. ההתגייסות הזאת. מדהים. בדקות שלא הולך, זה מדהים להיות שותף לדבר כזה. המטרה שלנו היא לשמח אותם ואני מאמין בחבר'ה. הפועל תל אביב תישאר בליגת העל".


אייל משומר הוסיף: "הייתי במאבקי הישרדות בעבר. בשנים האחרונות התרגלתי למקומות גבוהים יותר, אבל זה בסדר. אני משתדל להעביר מהניסיון שלי לשאר השחקנים. שיחקנו טוב במחצית הראשונה ובחצי השני אני לא יודע מה קרה. איבדנו את הסדר והחבר'ה התעייפו, מקווה שנשתפר".


משומר. הוריד את קבוצת נעוריו ליגה?

 

על ההכרעות: "המשחקים מול אשדוד ואשקלון יקבעו אם נשאר בליגה. אנחנו צריכים להיות מרוכזים, לתת את המקסימום ולקוות לטוב. יש לנו יתרון מסוים על שאר הקבוצות, יש לנו קהל גדול שצריך להחמיא לו, סגל טוב וזו אחת הסיבות שהגעתי לכאן. האוהדים נתנו תצוגה יוצאת דופן, זה דוחף אותנו ואנחנו מודים להם. יש כאן שחקנים מוכשרים ואני מקווה שזה ימשיך לבוא לידי ביטוי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי