בהפועל כפר סבא משלימים בעצב עם הירידה ללאומית

שחקני הפועל כפר סבא
שחקני הפועל כפר סבא | עדי אבישי

אחרי ה-2:0 להפועל ת"א, בקבוצה מהשרון כבר חושבים על העונה בלאומית: הזרים לא יישארו, רב הישראלים יעזוב וסתיו שחם מפזר הבטחות

(גודל טקסט)
בהפועל כפר סבא קיוו אמש (שני) להשאיר לעצמם סיכוי ריאלי להישרדות בליגת העל במפגש החשוב מול הפועל תל אביב, אלא שמשחק הבכורה של פליקס נעים על הקווים לא בישר רבות. הירוקים נכנעו 2:0 לקבוצתו של מנחם קורצקי וסתמו כמעט סופית את הגולל על הישארות בליגה כשהפער מהקו האדום עומד על שש נקודות, כשנותרו עוד תשע נקודות בקופה.

 

עד הדקה ה-35, הקבוצה של פליקס נעים עוד הייתה בעניינים, רצתה ולחצה, אלא שהשער הלא מחייב של ג'וזף גנדה, הוציא לה את הרוח מהמפרשים. הפנים של שחקני כפ"ס בסיום אמרו הכל: ייאוש, אצל חלק אפילו דמעות ובעיקר דממת אלחוט בחדר ההלבשה: "למי יש חשק לדבר?", אמר אחד השחקנים.




 

גם אם יש להם עוד סיכוי קטן, בקבוצה מהשרון השלימו עם הירידה, ויודעים לשים את האצבע על הרגע המכונן של העונה, במעין ביקורת על הבעלים סתיו שחם: "ששרון הלך ואלי כהן הגיע התרסקנו. סבלנו עם אלי כהן", אמר עוד שחקן.

 

בכלל, נראה שהעונה הכל הלך הפוך. זה התחיל בסיפור סתיו שחם והפועל ת"א, המשיך בפיטורי מימר, אי ההצלחה תחת אלי כהן ובסוף, אי כיבוש שער במשך ארבעה מחזורים. פליקס נעים, האמין שיוכל להביא רוח חדשה, אך נראה שזה מאוחר מדי: "אין ספק בכלל שאם פליקס היה מגיע קודם, המצב היה יותר טוב", אמר גורם במועדון.

 

ובכלל, אם הירוקים יירדו לליגה השנייה, תהיה לנעים מלאכה לא פשוטה בבניית הסגל: מרבית השחקנים מסיימים חוזה, כאשר הזרים לא צפויים להמשיך. בנוגע לישראלים, כמעט כל הסגל מסיים חוזה בתום העונה: רן קדוש, רן יצחק, דושאן מאטוביץ' ואלי אלבז הם רק חלק מרשימה של שחקנים שיצטרכו למצוא קבוצה שתקלוט אותם בעונה הבאה, כאשר האחרון מבוקש בקבוצת נעוריו הפועל חיפה.

 

ואם כל הצרות לא מספיקות? ליאור לוי ואיציק כהן נפצעו והוחלפו עוד בשלבים מוקדמים של המשחק, ובמהלך היום בקבוצה יידעו מה מצבם לקראת משחק ההזדמנות האחרונה ביום שבת מול אשקלון.




פליקס נעים. מלאכה לא פשוטה בעונה הבאה. צילום: עדי אבישי

 

טל בנש השבור סיכם: "תחושות קשות. זה מחזיר אותי אחורה לימים אפורים יותר אבל זה מה יש. האמנו לפני המשחק הזה מאוד. לא היינו עיוורים למצב, אנחנו רואים את הדברים כמו שהם. היינו מקום אחרון לפני המשחק ולהגיד שהמצב הזה הפתיע אותי והכה בי? לא. המצב היה ככה לפני המשחק הזה אבל זה לא מקל עלינו בשום צורה. אני לא רוצה לסתום את הגולל אבל זה יום קצת עצוב. אני מבין שרוצים סיכומים, אבל נשארו שלושה משחקים. בסוף העונה נעשה סיכומים והערכה של מה לא עשינו טוב ומה עשינו קצת יותר טוב. יש לנו עוד מה להילחם".

 

איך להרים את השחקנים: "זה קשה. אני לא אבוא ואגיד שנהיה מלאי מרץ במשחק הבא. אנחנו נעשה את זה כי אין ברירה, אבל זה מאוד קשה. יש פה עניין מנטלי מאוד קריטי. להיות במצב שאנחנו נמצאים זה לא מעודד, זה לא נעים וזה כישלון מקצועי של כולם. אני לא יודע מה יהיה בסוף העונה, אבל אנחנו צריכים לשמור על מצב רוח מרומם. אם הגול הראשון הוא סיפור העונה שלנו? יש בגול הראשון איזה משהו. זה קורה בכדורגל, וזה קרה בזירות רציניות יותר מליגת העל וזה חלק מהעניין".

 

העתיד שלו: "לגרור אותי לסיכומים זה לעשות עוול גדול למי שיש לו זיקה למועדון הזה. בוא נסיים את העונה. המספרים אומרים שיש עדיין סיכוי". 



הבעלים סתיו שחם ניסה לנחם את האוהדים השבורים והבטיח להפיק לקחים מהכישלון הקולוסאלי:









 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי