מכבי ת"א לא רוצה שיחגגו אצלה. קיארטנסון: לא טעיתי כשהגעתי

קיארטנסון
קיארטנסון | דני מרון

הצהובים שומרים על אמונה: "נדחה את החגיגות". קיארטנסון: "יכול לשחק עם שוינפלד, כיף לי בישראל"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב עשתה את שלה עם 1:3 אצל בני סכנין ולא נתנה עדיין להפועל באר שבע לחגוג אליפות. הכוונה במועדון היא כמובן לנסות להיאבק גם במשחק העונה בשבת, משחק שיכול לצמק את הפער לחמש נקודות בלבד.

במועדון כבר משלימים עם העובדה שארבעה מחזורים לסיום העונה פער של שמונה נקודות יהיה קשה למחיקה אבל המטרה: "שלא יחגגו אצלנו. כל עוד נדחה את זה ויש סיכוי, נמשיך להאמין", אמרו בקבוצה.

לראשונה מאז הגיע המאמן ליטו וידיגל הוא לא חש את צלו של המנג'ר ג'ורדי קרויף בגבו. המנהל הספורטיבי שוהה באירוע לציון שנה למות אביו יוהאן והמאמן הפורטוגלי נהנה מחופש על הקווים.

יחזקאל
לא מתכוונים לתת לבאר שבע לחגוג אצלם (דני מרון)

בקבוצה ינסו להכשיר את טל בן חיים החלוץ, יוסי בניון ואלי דסה למשחק נגד המוליכה אך אין כוונה לסכן את השחקנים כשהפוקוס מתמקד בגמר הגביע בסוף מאי.

לקראת העונה הבאה יש כוונה לרענן את סגל הקבוצה ולצרף מספר שחקנים צעירים. במקביל, ישנם שחקנים כמו טל בן חיים הבלם, יוסי בניון, ברק יצחקי, גל אלברמן, יובל שפונגין ועומרי בן הרוש שמחכים לראות מה יעלה בגורלם. חלקם אף ממתינים בקוצר רוח להצעה. גם נושא המשך דרכו של רובן מיקאל הפורטוגלי לא ברור. "לא החלו שיחות עם קבוצתו הסינית ואין החלטה בנושא", הבהירו בסביבת המועדון.

וידאר קיארטנסון שהותיר על הספסל את ארון שוינפלד, שבר בצורת עם צמד חשוב שהעלה את מאזנו ל-17 שערים העונה. האיסלנדי סיכם: "מרגיש טוב כשאני מבקיע, אני סקורר וזה חשוב לקבוצה שהכובש המצטיין שלה מבקיע. לא כבשתי תקופה ארוכה אבל יש תודה לאל יש לנו עוד שחקנים שכבשו בזמן שאני לא הצלחתי לעשות זאת. הם הורידו ממני לחץ".

וידאר
מרגיש נהדר בישראל (דני מרון)


מקום בהרכב לצד שוינפלד
: "הוא חלוץ מצוין והרוטציה בינינו טובה, בייחוד כשלא הייתי טוב. אנחנו יכולים לשחק יחד אבל המאמן מחליט".


העונה במכבי ובישראל
: "זאת הייתה החלטה טובה בשבילי להגיע למועדון טוב כמו מכבי תל אביב, כיף גדול עבורי לגור בתל אביב".


המאבק עם באר שבע
: "יש עוד משחקים, כל עוד יש סיכוי אנחנו נעשה את העבודה שלנו".

בנושא אחר, המועדון הודיע כי לקראת משחק העונה, אוהדים שיעבירו מנויים לאוהדי הפועל באר שבע עלולים להסתכן בשלילת המנוי בעתיד. כמו כן, כל אוהד הפועל באר שבע שימצא ביציע אחר, יורחק מהאצטדיון בנתניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי