אלירן עטר תוקף: אני קורבן של קומץ מאוהדי מכבי חיפה

אלירן עטר
אלירן עטר | ערן לוף

החלוץ המתוסכל ספג קללות מהקהל, ופרסם פניה לאוהדים באתר הקבוצה. בנוסף אובידיו הובאן הוזכר כמועמד אך לא צפוי להצטרף. חבשי ותורג'מן ישובו בקיץ?

(גודל טקסט)
במכבי חיפה אמנם התאכזבו מהפסד בית נוסף, הפעם 1:0 להפועל באר שבע אבל נראה כי הראש של קברניטי המועדון כבר בעונה הבאה. החבורה הירוקה היתה לא רעה בלא מעט דקות, אך גם זה לא הספיק מול משחק בינוני של באר שבע. "זו פשוט לא אותה רמה", אמרו במועדון.


בכרמל ממשיכים בחיפושים אחר המנהל המקצועי שיחליף את המנהל המקצועי תור-כרסיטיאן קרלסן בסיום העונה אך בשלב זה אינם מצאו את האדם הנכון לתפקיד. "ראשי הקבוצה ראיינו ושוחחו עם מספר מועמדים אבל טרם התקבלה החלטה", אמרו בחיפה והוסיפו: "גם הבעלים יענקל'ה שחר וגם המנכ"ל אסף בן דב עושים בדיקות קדחתניות אך טרם נמצא הבן אדם המתאים".


רפאלוב
רפאלוב, ממתינים לו (עדי אבישי)


בין השאר המנהל המקצועי יהיה אמון בעיקר בהבאת שחקנים זרים. בלם מכבי פתח תקווה, אליסון דוס סנטוס, אמור להצטרף לירוקים בסיום העונה. בחיפה ממשיכים במשא ומתן עם המגן האוסטרי פלוריאן קליין ומקווים לסיים את המשא ומתן בהקדם במיוחד שראשי קבוצתו שטוטגרט הודיעו לקליין כי אינו נמצא בתוכניות הקבוצה לעונה הבאה. שחקן זר נוסף צפוי להיות גם בעמדת הקשר האחורי וגם כאן מקווים בחיפה להביא שחקן איכותי שישדרג את הקבוצה.


נציגים של הקשר הרומני אובידיו הובאן שיעזוב את הפועל באר שבע בתום העונה הציעו את השחקן למכבי חיפה אך בשלב זה נראה כי הירוקים יעדיפו שחקן צעיר יותר. שחקן נוסף שנמצא על הכוונת הוא מאור בוזגלו ובחיפה ממתינים שהאחרון יסכים לרדת את דרישותיו הכספיות. במועדון גם עוקבים אחר ההתפתחויות של הקשר ליאור רפאלוב כאשר אתמול היו דיווחים בבלגיה שלא מן הנמנע שהשחקן יעזוב את ברוז' בקיץ ואז חיפה תשמח לצרפו. המאמן גיא לוזון כבר שוחח מספר פעמים עם השחקן. לוזון עצמו התייחס להחתמות לקראת העונה הבאה ואמר: "אין ספק שנצטרך להביא לכאן שחקנים שישדרגו את הסגל הקיים".


מי שהיה בין המאוכזבים ביותר מההפסד הוא החלוץ אלירן עטר שבחר לרדת מיידית עם שריקת הסיום לחדר ההלבשה ולא ניגש עם שאר השחקנים להודות לקהל. עטר כעס על כך ששוב קומץ מהאוהדים קילל אותו במהלך המשחק.

ממכבי חיפה נמסר: "אלירן עטר הוא שחקן מחויב למועדון, שחקן שאכפת לו ואין לנו שום ספק בזה. כמו כן, אין לנו ספק שהכעס שלו אמש הגיע רק מהתסכול של ההפסד. אלירן עטר הוא שחקן חשוב לנו ורוב רובו של הקהל הרחב יודע זאת ומעריך אותו".


עטר
עטר, הפרידה קרובה? (ערן לוף)


הבוקר פרסם החלוץ פניה לאוהדים באתר הרשמי של הקבוצה וכתב: 
"היה לי חשוב להבהיר ולספר לאוהדים את האמת בניגוד לדברים שנכתבו על ידי עיתונאים שביקשו לתפוס כותרת ראשית על חשבוני. בתום המשחק ירדתי כועס לחדר ההלבשה אך ורק מסיבה אחת, בגלל ההפסד ולא משום סיבה אחרת. למכבי חיפה יש קהל נהדר, אבל יש קומץ שלצערי גדל שפוגע ומקלל אותי באופן אישי. אותו קומץ שפגע בטאלב טוואטחה ויוסי בניון וככל הנראה, אני הקורבן הבא".

 
 

"חשוב לי להבהיר שזה לא מרגש אותי כלל וכלל. אני משחק למען מכבי חיפה, חברים שלי ועבור רוב רובו של הקהל שהוא קהל נהדר. נתתי את כל כולי ואתן את כל כולי למען המועדון הזה גם שלא הולך אני עושה הכל. לסיום, חשוב לי שיהיה ברור, שבכל הזדמנות אגיע להודות לקהל הטוב של מכבי חיפה, אשר תומך בכל משחק ובכל מצב".




חבשי
חבשי, ישוב הביתה? (ערן לוף)


בחיפה גם הבינו כי למרות הרצון של לוזון לתת במה לשחקנים הצעירים, לאו דווקא הם יוכלו להתמודד על כל התארים כפי שמעוניינים בחיפה מול באר שבע ומכבי תל אביב. "יש לנו צעירים מוכשרים אבל רובם לא ברמה מספקת כרגע בכדי להתמודד על המקום הראשון", אמרו במועדון.



בנוסף בחיפה עוקבים אחר השחקנים המושאלים ומי מהם אמור להגיע לפתיחת האימונים. בשלב זה נראה כי הבלם איאד חבשי והחלוץ אלון תורג'מן יהיו חלק מאימוני פתיחת העונה הבאה אך המעקב יימשך עד לסיום העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי