רפואה זעם על רומן. קווייאר: אם לא נהיה באירופה זו קטסטרופה

פ"ת מאוכזבת
פ"ת מאוכזבת | דני מרון

אכזבה קשה בפתח תקווה. הרומני ספג ביקורת, הבלם: "נרים אחד את השני". וגם: ההצעה למלמד

(גודל טקסט)
מכבי פתח תקווה ראתה את עצמה כבר קוטעת את רצף ששת הפסדים הרצופים בליגה ומוציאה נקודה מול בית"ר ירושלים בטדי, מה שהיה שומר אותה במקום השלישי בטבלה, אלא שבדקה ה-94 ולאחר מצב נייח, היא ספגה בפעם המי יודע כמה העונה בדקות הסיום והפסידה 2:1.

 

"לא ייאמן. אין דברים כאלה", אמרו במועדון. "אין כבר מה להגיד. אם המשחקים שלנו היו משוחקים עד הדקה ה-85, היינו זוכים כאן באליפות".

 

בסיום המשחק, בפ"ת סירבו להירגע. המאמן קובי רפואה זעם על מיחאי רומן, שביצע את העבירה שהובילה למצב הנייח ממנו נכבש השער של המארחים וצעק עליו: "למה היית צריך לעשות את הפאול הזה", גם אבי לוזון נכנס לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "איזה לוזרים אנחנו".


רפואהרפואה, כעס על הרומני (דני מרון)

 

למרות הרכב טלאים, קובי רפואה וקבוצתו החזיקו מעמד ואף אולי היו שווים תיקו, כאשר לפני המשחק דיברו על נקודה שתוציא אותם לדרך חדשה. "זה היה הקרב על המקום השלישי. ברור לנו שעכשיו קשה יהיה לנו להדביק את בית"ר והמקום השלישי לא בהישג יד. ביום שבת זה הקרב על המקום הרביעי. זה משחק העונה שלנו. ניצחון ו-95 אחוז נהיה באירופה", אמרו בקבוצה.

 

למרות מצב הרוח השפוף בפ"ת, בקבוצה עדיין מאמינים ביכולתם להגיע לאירופה: "למרות כל ההפסדים שלנו, זה עדיין תלוי בנו. אין צורך לדבר על מוטיבציה במשחק כזה ועל הכנה מנטלית כי מי שלא מגיע מוכן ועם מוטיבציה למשחק כזה, כנראה שהוא צריך לפרוש מכדורגל", ציינו שחקנים במועדון.

 

מנור סולומון זכה למחמאות על משחקו: "נכון שהוא מחמיץ לפעמים, אבל זה המחיר ששווה לנו לשלם איתנו והוא ימשיך לקבל את הקרדיט פה באופן קבוע," ציין גורם במועדון.



גיא מלמדמלמד חוגג, יישאר במלאבס? (דני מרון)

 

בנוגע לקרלוס קוויאר, בקבוצה מודעים לעובדה שהם עשויים להיאלץ למצוא בלם חדש, בעקבות הסיכוי שיפרוש בתום העונה: "גם במשחק שהוא טועה, השקט והמנהיגות שקרלוס מקרין זה משהו בלתי ייאמן. יהיה קשה מאוד למצוא לו מחליף".

 

מי שחזר לכושר הוא גיא מלמד: החלוץ בן ה-24, שיחק למרות הכאבים מהם סובל וכבש את שערו התשיעי העונה. בקבוצה ממשיכים בדיונים בנושא הארכת חוזהו כאשר לשני הצדדים ברור, שבמידה והחלוץ לא יממש את סעיף השחרור שלו (300 אלף יורו) ויימכר, על הצדדים לחתום על חוזה חדש. המתווה שהציעו במלאבס לחלוץ, הוא חוזה לשלוש שנים (שנתיים נוספות מעבר לחוזה שלו שמסתיים בעונה הבאה), כאשר סעיף השחרור לקבוצה בחו"ל יישאר זהה ואילו מעבר לקבוצה גדולה בארץ, יגרור סעיף שחרור גדול יותר.

 

מי שיחזרו לסגל בשבת הם לירוי צעירי ורומאריו פירס שנעדרו עקב צהובים, כאשר לידור כהן, ייעדר בגין צהובים בעצמו. דור אלו, יערוך בשבת את משחקו האחרון במדי הקבוצה, לפני שיעבור את הניתוח בסוף השבוע הבא ויעבור להפועל ב"ש בתום העונה.



קווייאר"צריכים לשמור על פרופורציות", קווייאר (דני מרון)

 

קרלוס קוויאר המאוכזב סיכם: "התחושות הן מן הסתם קשות מאוד. במשך 94 דקות התמודדנו עם בית"ר כשווים, יצרנו מצבים ויכולנו גם לנצח. ברגע שבשנייה האחרונה הם הבקיעו ועברו אותנו בטבלה אז מן הסתם כל הקבוצה שפופה. אנחנו עדיין בתמונה למקום שיכול להוביל אותנו לאירופה ואסור להיכנס למרה שחורה. נצטרך להיות חכמים ולשמור על פרופורציות, יש לנו עדיין צ'אנס לעמוד ביעד".

 

המשבר: "קשה לשים את האצבע על מה לא עובד, אני מניח שלכל אחד יש דעה שונה בנושא ואם הייתי יודע מה הבעיה, הייתי אומר זאת לצוות המקצועי שלנו. באופן כללי יש חוסר ביטחון בגלל התוצאות הלא טובות, נוצר כדור שלג בפלייאוף ומבחינה מנטלית המצב לא טוב. אם לא נהיה באירופה זו תהיה קטסטרופה. היינו למעלה כל העונה ואנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו ליפול ככה. אנחנו נדבר אחד עם השני ונרים את כולם כדי לבוא למשחק הבא כמו קבוצה ולקחת שלוש נקודות. המשחקים שנותרו הם מלחמת עולם עבורנו".

 

עתידו: "לא אמרתי למועדון שאני פורש. אסיים את העונה, בשאיפה שהקבוצה תהיה באירופה, אחזור לספרד, אנוח ואשקול את עתידי עם קרוביי. יכול להיות שארצה להמשיך לשחק ואעדכן את המועדון מה אני מתכנן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי