בוזגלו: הפציעה היא רעם ביום בהיר. כמעט חתמתי בקבוצה מפוארת

בוזגלו
בוזגלו | ערן לוף

קשר הפועל באר שבע אישר שהוא סובל מקרע ברצועה הצולבת שמנע ממנו חתימה בקבוצת צמרת בטורקיה: "כבר עברתי פציעה כזאת לפני שמונה שנים וחזרתי כמו ענק"

(גודל טקסט)
"הלוואי והייתם יודעים כמה קשה לי לכתוב את מה שאתם קוראים עכשיו", כך הצהיר מאור בוזגלו בפוסט בפייסבוק לאחר שהתברר כי הוא סובל מקרע ברצועה הצולבת שסיים עבורו את העונה וימנע ממנו לפתוח את העונה הבאה, "בין דמעה לדמעה אני לוקח מרווח נשימה ומנסה להתאושש. אין הגדרה מדויקת יותר לפציעה שלי כמו רעם ביום בהיר. אחרי שהייתי קרוב לחתימה באחת הקבוצות המפוארות בטורקיה, התבשרתי כי אאלץ להיעדר מהמגרשים קרוב לחצי שנה. אבל אני יותר חזק מהכל וכלום לא ישבור אותי. עברתי כבר פציעה דומה ברגל השנייה לפני שמונה שנים וחזרתי כמו ענק".


בוזגלו, שנפצע בברכו במהלך הניצחון ביום שלישי בסמי עופר 0:1 על מכבי חיפה,  הוסיף: "גם עכשיו אעשה כל דבר כדי לחזור כמה שיותר מהר וכמה שיותר טוב. ברגעים כאלה העולם מתהפך אבל כאן בדיוק אנחנו נמדדים, בחוסן הנפשי והמנטלי שלנו. אני רוצה להודות לכל מי שדואג לי ולכל מי שתומך בי ברגעים אלו, אני משוכנע שהכל יהיה הרבה יותר מבסדר".




הקשר שעתיד לסיים חוזה במועדון מהנגב נבדק כאמור לאחר שסבל מכאבים בברכו ועלה חשד לקרע ברצועה. המשמעות הרחבה יותר היא היעדרות לתקופה של מספר חודשים שעלולה גם להקשות עליו במציאת יעד חדש.


אחרי שאומת החשד באופן ודאי, סביר להניח שבוזגלו לא יוכל לחזור למגרשים לפני אוקטובר-נובמבר והוא יחמיץ גם כנראה את שארית הקמפיין של נבחרת ישראל. בבאר שבע שקלו בתקופה האחרונה לחדש עמו את המגעים וייתכן שעתה יזכה הקשר לאות נאמנות בקבלת חוזה חדש. גורם אצל האלופה ציין: "הפציעה של בוזגלו לא תשפיע על הרצון שלנו שימשיך איתנו, לא נפקיר אותו".


בוזגלו
הקהל רוצה אותו (ערן לוף)


בוזגלו הספיק לכבוש שבעה שערים העונה בליגה. בקשר גילו עניין גם מכבי חיפה ומכבי תל אביב כאשר השיחות עם שתי הקבוצות היו אמורות לצבור תאוצה בתקופה הקרובה. כאמור, השחקן חשף שהיה קרוב לחתימה בליגה הטורקית ולא ציין באיזו קבוצה מדובר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי