גדולה מכולן: ב"ש אלופה, צפו ב-1:2 על מכבי ת"א

הפועל באר שבע חוגגת אליפות
הפועל באר שבע חוגגת אליפות | צילום: דני מרון

מליקסון ואוגו עם שער דרמטי בדקה-89, סידרו מהפך ענק בנתניה וצלחת שניה ברציפות לבכר וברקת מול היריבה לתואר, לאחר שמחקו יתרון של קיארטנסון

(גודל טקסט)

אחרי דרמה בנתניה, גברה הפועל באר שבע 1:2 על מכבי תל אביב, וזכתה באליפות שנייה ברציפות ורביעית בתולדותיה.

 
 

שחקניו של ברק בכר פתחו טוב יותר את המשחק והגיעו להזדמנויות של טוני וואקמה ובן שהר, אבל דווקא המארחת עלתה ראשונה ליתרון בדקה ה-23 אחרי דאבל פס של וידאר קיארטנסון ויוסי בניון, שהחזיר בעקב לאיסלנדי שלא התבלבל מול גיא חיימוב בדרך ל-0:1. האלופה המשיכה להגיע להזדמנויות, אך לא הצליחה להשוות לפני המחצית.



טירוף בנתניה (דני מרון)
 

האדומים המשיכו ללחוץ במחצית השנייה, ובדקה ה-56 אחרי הדיפה של פרדראג ראיקוביץ' וקורה של דור מיכה, דאבל פס של מאור מליקסון עם מיכאל אוחנה המחליף הסתיים בדריבל של הקפטן שקבע 1:1 וחגג בהפגנתיות בסגנון ליאו מסי מול הקהל הצהוב.


שתי הקבוצות הגיעו להזדמנויות כולל שגיב יחזקאל שהרעיד את הקורה, אך כשכבר היה נראה שחגיגות האליפות יידחו לפחות בשבוע, בעיטה של אליניב ברדה נהדפה על ידי ראיקוביץ', ג'ון אוגו השתלט על הריבאונד וכבש את שער הבכורה שלו העונה, ששווה מהפך ואליפות.




ברק בכר חוגג עוד אליפות (דני מרון)


הפועל באר שבע השיגה את הנקמה המתוקה שכל כך רצתה על הצהובים, שחגגו נגדה אליפות בעונת 2013/14, שהייתה השנייה מתוך השלוש שהגיעו בעידן ג'ורדי קרויף. 


הרכבים
מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ', יובל שפונגין, טל בן חיים, איגור פיליפנקה, שרן ייני, גל אלברמן, אייל גולסה, יוסי בניון, דור מיכה, טל בן חיים (שגיב יחזקאל 63), וידאר קיארטנסון (ארון שוינפלד 87).



הפועל באר שבע:
גיא חיימוב, בן ביטון, שיר צדק, מיגל ויטור, מיחאי קורהוט, ג'ון אוגו, מהראן ראדי, אובידיו הובאן (מיכאל אוחנה 56), מאור מליקסון (מוחמד גאדיר 84), טוני וואקמה, בן שהר (אליניב ברדה 71).


מהלך המשחק
דקה 2:
וואקמה הגביה כדור לשהר, שנגח לידיים של ראיקוביץ'.


דקה 9:
בן חיים החלוץ וביטון התעמתו, השופט שלף צהוב לשניהם.


דקה 22: ביטון שלח כדור רוחב לוואקמה, שבנגיעה בעט חזק לשער מתוך הרחבה. ראיקוביץ' הדף נהדר לקרן.


דקה 23: 0:1 למכבי ת"א! קיארטנסון קיבל כדור מבן חיים החלוץ ומסר בתוך הרחבה לבניון שהחזיר לו בעקב. החלוץ האיסלנדי קיבל בחזרה ונעץ את הכדור ברשת.



הצהובים חוגגים יתרון חשוב (דני מרון)


דקה 27:
מליקסון הגביה כדור עומק מצויין שהגיע לבן ביטון שפרץ לרחבה, אבל בעט משבעה מטרים רחוק מהמסגרת.


דקה 37: ווקאמה מקבל כדור ממליקסון, ובועט גבוה מדי.


דקה 53: שהר קיבל מסירת עומק ובעט לשער, ראיקוביץ' היה במקום


דקה 55: הזדמנויות טובות בשני הצדדים. כדור חופשי של ראדי הגיע לויטור שנגח לשער ונהדף על ידי ראיקוביץ'. מיכה קיבל כדור עומק ממתפרצת בצד השני ובעט לקורה.



היה קרוב. ויטור (דני מרון)


דקה 56: ב"ש משווה ל-1:1! דאבל פאס של מליקסון עם אוחנה המחליף שהסתיים בדריבל ושער שיוויון של הקפטן, שחגג בהפגנתיות מול האוהדים הצהובים.



למד ממסי. מליקסון (דני מרון)


דקה 78:
ראדי שלח כדור עומק מצויין לאוחנה, שבעט למשקוף.


דקה 83: יחזקאל המחליף בעט חזק מחוץ לרחבה, ופגע בקורה של חיימוב.


דקה 89: 1:2 להפועל ב"ש! ברדה פרץ משמאל ובעט לשער, קיארטנסון הדף אבל אוגו השתלט על הריבאונד, כבש את שערו הראשון העונה וקבע מהפך.


שער שווה אליפות. אוגו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי