דור אלו ערך הופעת פרידה, רפואה יחתום על חוזהו

דור אלו
דור אלו | צילום: אריאל שלום

המגן יעבור ניתוח ויצטרף לבאר שבע, מאמן פ"ת יחתום באופן רשמי. השוער ימשיך, גיגי מחוזר בנתניה. תאי בריבו צפוי לקבל דקות

(גודל טקסט)
במכבי פתח תקווה שמו אתמול (שבת) סוף לרצף שבעת ההפסדים הרצופים ובזמן הטוב ביותר מבחינתם, כשגברו בביתם 0:1 על בני סכנין ופתחו פער של שש נקודות מהמקום החמישי, במה שהפך לצעד משמעותי לקראת ההעפלה לאירופה (בהנחה שמכבי ת"א תזכה בגביע).

 

הרבה לחץ השתחרר במועדון עם שריקת הסיום ובמיוחד עם שער הניצחון של לירוי צעירי: "בחיים לא הייתה לנו תחושת הקלה כזאת. זו הייתה מעין לידה", הודו בפ"ת. "לקבל שער בדקות אחרונות זה משהו שמתאים לנו בתקופה האחרונה, אז אולי זה מסמל את שינוי המומנטום".

 

בפ"ת מודעים לעובדה שהמקום השלישי יהיה קשה להשגה אך שמחו בעובדה שהפועל ב"ש הבטיחה את האליפות כבר אתמול: "זה טוב לנו שהם יבואו לחגוג מולנו. הם יהיו עסוקים בחגיגות במהלך השבוע ולנו זה יעזור. גם מכבי ת"א תחסר את טל בן חיים ועוד ארבעה שחקנים בסכנת צהובים. עדיין לא ויתרנו על המקום השלישי", ציינו במועדון.


רפואה
רפואה עם צעירי, מתי הוא יחתום (עדי אבישי)

 

המאמן קובי רפואה שנראה מאושר בסיום, יחתום בשבוע הבא באופן רשמי על חוזהו. "הכל כבר סגור, היום בו קובי יחתום כבר לא משנה", אמר בכיר בהנהלה. גם לצוות המקצועי בראשותם של עוזר המאמן נמרוד קוסטיקה ומאמן השוערים אהוד בן שושן הוצע להמשיך, כאשר גם למאמן השוערים ויקטור בוחניק, שמשמש גם כמאמן שוערים במחלקת הנוערים הוצע להמשיך.

 

דור אלו, ערך אמש את הופעתו האחרונה במדים הכחולים, לאחר שש עונות בבוגרים. המגן הימני, יערוך ביום חמישי ניתוח ארתוסקופיה שמשך ההחלמה ממנו נע בין שלושה שבועות לחודש והוא צפוי להיות כשיר לתחילת האימונים בהפועל ב"ש. אלו, יגיע לאימון השחרור של הקבוצה והצהיר כי ירצה להיות מעורב כמה שיותר באימוני הקבוצה עד תום העונה.


עם תום העונה, הוא עתיד לעבור להתגורר בב"ש. חבריו לקבוצה ציינו כי אלו התרגש רבות מהפרידה שזכה לה מהקהל ומהשחקנים. בסיום ההתמודדות, גם אבי לוזון בירך את השחקן ואיחל לו בהצלחה כשאמר לו בהומור: "תיתן עוד משחק". למרות הפציעה אותה הוא סוחב מזה זמן ממושך, גם המאמן קובי רפואה ערך עם המגן הימני שיחה לפני המשחק וביקש ממנו: "אני מבקש ממך 90 דקות אחרונות".


עמוס
עמוס, יעמוד בין הקורות (דני מרון)

 

לאחר שהקפיאו את ההכנות לעונה הבאה בעקבות המשבר שפקד את הקבוצה, בפ"ת יאיצו את ההכנות לקראת העונה הבאה. מלבד עודד אלקיים, שצפוי להחליף את המגן בתום העונה, בקבוצה מקווים שקרלוס קוויאר יישאר גם הוא ויחסוך לקבוצה מציאת בלם זר חדש: "אנחנו יודעים שלעובדה שנשחק באירופה יש משקל על החלטתו של קרלוס", ציינו בקבוצה. על רפואה יהיה למצוא בלם, קשר וחלוץ זרים, לפחות בתור התחלה, בהנחה וקוויאר יישאר. רומאריו פירס כמובן ימשיך.

 

בתקופה האחרונה, התקבלה בצוות המקצועי ההחלטה לתת את המושכות בשער בעונה הבאה לדני עמוס, מה שסולל את דרכו של צחי גיגי החוצה. מכבי נתניה והפועל חיפה, כבר התעניינו בשוער בינואר ולא מן הנמנע שהראשונה תפנה אליו בקיץ.

 

בהחלטה משותפת בין מחלקות הנוער והבוגרים, הוחלט שעד תום העונה ישתלב תאי בריבו בקבוצה הבוגרת. בריבו, שזכה כבר אמש לדקות בכורה בליגת העל ולמחמאות על משחקו, שבר השנה את שיא ההבקעות לשחקן בקבוצת הנוער של המועדון עם 21 כיבושים ובקבוצה תיכננו לשלב אותו בשלב מוקדם יותר, אילולא פציעתו ביד: "זה לא קל לשלב שחקן צעיר כזה בטח במשחק כזה חשוב, אבל בסופו של דבר צריך לתת את ההזדמנות לשחקנים שיהיו פה בעונה הבאה. מיחאי ודובב לא יהיו פה וזה הזמן להריץ את תאי", סיפרו במועדון.



בריבו, בונים עליו (דני מרון)

 

לירוי צעירי, כובש שער הניצחון סיכם: "בבעיטה אחת כל כך הרבה אמוציות ותסכול של התקופה האחרונה השתחררו. כל משחק עד הסוף ניתן הכל ונעשה סיכומים בסוף. אני מקווה שעשינו צעד משמעותי אל הכרטיס לאירופה. השתחרר לחץ אדיר כי עשינו עונה גדולה. עברנו משבר שקורה לכל קבוצה והוא הגיע לנו דווקא בפלייאוף העליון. היום כל המערכת הבינה שזה הפעם או לעולם לא. בתקופה האחרונה עם כל הלחץ אנחנו פחות מגיעים למצבים ואני מקווה מאוד שהיום זה השתחרר".

בנושא אחר, אבי לוזון והמנכ"ל עומר גולן יעמדו לדין לאחר דין ודברים עם השופטים. לוזון סינן: "קל לשרוק נגדנו, אתם צריכים 6 שופטים, תראו בטלוויזיה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי