רק רשת: אוהד מכבי ת"א בפוסט מטלטל לזכרו של אלון בקל ז"ל

אלון בקל
אלון בקל | צילום: מכבי חיפה - האתר הרשמי

הצהובים בפרויקט לזכר אוהדים שנפלו והפוסט שלא השאיר עין אחת יבשה. יום הזיכרון לחללי מערכות ונפגעי פעולות האיבה דרך עיניהן של אנשי וקבוצות הספורט בישראל

(גודל טקסט)
יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה הוא יום בו כל ישראל מתאחדת כדי לזכור ולהוקיר תודה לאלה שבזכותם אנחנו כאן. גם קבוצות הספורט השונות ואוהדים ברחבי המדינה.


10:50 – עמוד האוהדים של מכבי ת"א פרסם פוסט מטלטל לזכרו של אלון בקל, אשר נרצח בפיגוע ירי בצהרי יום שישי, ה-1 לינואר 2016 בפאב "הסימטא" בתל אביב. אלון אהד את מכבי חיפה בכדורגל והפועל ירושלים בכדורסל. "364 ימים בשנה אני נושם את מכבי. רק ביום אחד בשנה אני בצד של האדומים. היום. אני מתעטף בצעיף של הפועל ולא מאמין על עצמי. אני מלביש את הלב הצהוב שלי בבגדים האדומים. אתם יודעים, אלון בקל ז"ל חי בכל כך הרבה אנשים. אנשים שלא הכירו אותו בכלל. העיניים שלו הצליחו לגעת בהם. הרוח שלך ניצחה את הזוהמה שגרה בי".



הפוסט המטלטל:






10:50 –  גם ג'ון אוגו, קשר הפועל באר שבע, העלה פוסט בעמוד הטוויטר שלו והביע תמיכה.

Memorial Day for the fallen soldiers of Israel and victims of terrorism .May they continue to rest well!! pic.twitter.com/wHOplFg1gd

— John Ogu (@ogujohnugo) May 1, 2017



10:45 – ניר ביטון, קשר סלטיק, במסר לאוהדי הקבוצה: "לא לגזענות".


 

#saynotoracism

A post shared by Nir Bitton 6 (@nir_bitton_) on




10:37 – עמוד האינסטגרם של בית"ר ירושלים עם פוסט לזכרו של אוהדי הקבוצה, מאיר חיים ז"ל, שנרצח בפיגוע בתחנה המרכזית בשנת 2003.




 

מאיר חיים ז"ל לא קילל, לא התלהם, רק אהב – את כולם – בעיקר את בית"ר י-ם. ב-5 בינואר 2003 כשהוא בן 74, נרצח בפיגוע בתחנה המרכזית בת"א. יהי זכרו ברוך.

A post shared by FC Beitar Jerusalem (@beitar_1936) on





10:20 – גם ערן זהבי העלה תמונה מטקס יום הזיכרון בו נכח וכתב "אחד הדברים היותר מרגשים שחוויתי! יזכור".


 

טקס יום הזיכרון גם פה לא שוכחים, אין ספק אחד הדברים היותר מרגשים שחוויתי , יזכור!

A post shared by Eran Zahavi (@eranzahavi) on



09:40 – אתר הרשמי של קבוצת מכבי תל אביב בכדורגל העלה פרויקט  בשם "אוהדים זוכרים", סדרה כתבות לזכר אוהדי הקבוצה שנפלו במערכות ישראל.





09:30 – בעמוד הפייסבוק הרשמי של קבוצת הכדורגל של הפועל תל אביב העלו פוסט לזכרו של סמ"ר איתן ברק ז"ל, אשר נהרג ביומו הראשון של מבצע צוק איתן.

 

 

זוכרים אתכם. היום ביקרו נציגים של הפועל תל אביב בטקסי יום הזיכרון ברחבי הארץ. הנציגים הגיעו אל מקום קבורתם של דניאל שיפנבאור ז"ל, ארז אשכנזי ז"ל, טל יפרח ז"ל ודניאל פומרנץ ז"ל, הניחו זרים והביעו את תנחומיהם בפני המשפחות השכולות. במותם ציוו לנו את החיים. לא נשכח אתכם לעולם אדומים יקרים. #הרבהיותרמכדורגל

A post shared by Hapoel NEWDRIVE Tel Aviv (@hapoeltafc) on



"איתן היה אוהד הקבוצה, דודיו הנחילו לו את האהבה הבלתי מתפשרת לחבורה באדום. איתן אהב לחיות, אהב את האוהדים שכל כך ממחישים את האנרגיות שאהב. בכל הזדמנות שהיה יכול להגיע למשחק הוא קפץ על ההזדמנות, עם הצעיף האדום והתרגש כל משחק מחדש כאילו זה משחקו הראשון", נכתב בפוסט שפנה גם לאוהדי הקבוצה וביקש מהם לשתף סיפורים על אוהדי הקבוצה שנפלו במערכות ישראל.




09:20
באתר האינטרנט הרשמי של מכבי חיפה העלו פרויקט מיוחד לזכר שחקני הקבוצה שנפלו במלחמת העצמאות. בנוסף לכך הם הקדישו כתבה לזכר אלון בקל ז"ל, אוהד הקבוצה, אשר נרצח בפיגוע ירי בצהרי יום שישי, ה-1 לינואר בפאב "הסימטא", אלון היה אוהד מסור של מכבי חיפה בכדורגל, בחור נהדר, מלח הארץ, כזה שהייתם רוצים להיות חברים שלו", כתבו באתר על אלון ז"ל, יהי זכרו ברוך.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי