מכבי חיפה החליטה להעתיק את מחנה האימונים מאוסטריה לפולין

גיא לוזון
גיא לוזון | ערן לוף

בניגוד לשנים האחרונות בהן נערך המחנה באוסטריה, הוחלט להעביר אותו לפולין. התלבטות בנושא אוילפסון, מושאלים רבים יוזמנו לפתיחת האימונים בעונה הבאה

(גודל טקסט)
לאחר ההפסד לבית"ר ירושלים במחזור האחרון, הבינו במכבי חיפה כי גם הסיכויים הקלושים שהיו במאבק על כרטיס לאירופה נעלמו ולכן הגבירו את קצב ההכנות לעונה הבאה.

 

בראש ההכנות נמצאת היציאה למחנה האימונים. לראשונה מזה שנים רבות החליטו במועדון להעביר את מחנה האימונים מאוסטריה לפולין. מנכ"ל הקבוצה אסף בן דוב בצוותא עם הצוות המקצועי כבר מצאו את המתחם המתאים. המחנה צפוי להיות בן עשרה ימים ובמועדון כבר מנהלים שיחות עם קבוצות מקומיות לגבי משחקי האימון. התאריכים הסופיים ייקבעו בשבוע הבא לאחר ההכרזה של המנהל המקצועי.


 

במועדון גם מתכננים מהפכה בסגל השחקנים ואחת השאלות הגדולות על הפרק היא עתידו של הבלם הולמר אוילפסון.  בצוות המקצועי מתלבטים לגבי הבלם שחתום לארבע שנים. אם תימצא קבוצה שתסכים לקלוט את השחקן, יוחתם בלם ישראלי במקומו שיצטרף לגארי קגלמאכר, דקל קינן ואליסון דוס סנטוס. בחיפה הסבירו כי אם לא ימצאו קבוצה לאיסלנדי, ישנו סיכוי כי יהיה חלק מההגנה בעונה הבאה.

 

עוד הוחלט בצוות המקצועי כי מספר רב של מושאלים יגיעו לקראת פתיחת האימונים, כאשר הירוקים ינסו להגדיל ככל שניתן את הסגל הרחב וממנו יבחרו המאמנים את הטובים ביותר. בתוך כך בלמה בן ה-18 של קבוצת הנוערף עופרי ארד, חתם בקבוצה לשלוש שנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי