גולדהאר וקרויף נפגשו. אנגלידיס: "הכוונה שג'ורדי ו-וידיגאל ימשיכו"

קרויף
קרויף | עד אבישי

ההולנדי נועד עם הבעלים בקנדה כשעל הפרק שינוי בסגל, יד ימינו של הקנדי אישר: "המעבר לנתניה פגע בנו, אובדן האליפות? אכזבה אבל לא כישלון"

(גודל טקסט)

בעלי מכבי תל אביב מיץ' גולדהאר נועד בקנדה עם המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף בשתי פגישות שהתקיימו ביומיים האחרונים. על הפרק: עתיד ההולנדי והעתיד המקצועי של הקבוצה.

גולדהאר קיבל את תוכניות המועדון לעונה הבאה ואת השינויים המתוכננים מבחינת הצוות המקצועי השחקנים הישראלים והזרים שיישארו ואלו שיעזבו.

על פי גורמים בסביבת המועדון מתכנן קרויף מהפכה גדולה כשלא מעט שחקנים ישלמו מחיר ויוחלפו. על הפרק נמצאים כמובן אוסקר סקאריונה המאכזב ורובן מיקאל שככל הנראה לא ימשיך.

קרויף
מהפכה לא על הראש שלו, קרויף (דני מרון)

יד ימינו של הבעלים ג'ק אנגלידיס אישר היום: "התכניות עדיין לא סגורות אבל הכוונה היא שג'ורדי ימשיך יחד עם וידיגאל. החלפנו העונה שלושה מאמנים וזה לא יהיה נכון להחליף כל שנה מאמן. לא משנה מה הסיבה. דברים יכולים להשתנות בהתאם לתוצאות או הצעה טובה יותר וזה עובד בכל מקום בעולם. ראינו את זה גם פה כמו בעבר".

לדברי אנגלידיס, במועדון מאוכזבים מאובדן עוד אליפות, אך לא מגדירים את העונה ככישלון: "הזכיה באליפות היא אכזבה אבל לא כישלון. יש סיבות רבות לזה. האצטדיון בנתניה היא אחת מהן, לא היתה לנו שם הרגשה ביתית כמו גם לאוהדים. גם אי מינוי מנכ"ל לא היה נכון. ניסינו לאתר מחליף למרטין ביין ועדיין נעשה ניסיון כזה. אפשר לומר שהזרים עשו את ההבדל, אבל זו השקפה של כל אחד".

אגב, בגזרת הישראלים עומרי בן הרוש ייחתך וגם עתידם של גל אלברמן, יוסי בניון וטל בן חיים הבלם לא ברור לעת עתה. כעת ההמתנה היא להחלטה של גולדהאר בנושא וכמו כן, החלטת קרויף אם להמשיך במועדון.


אלברמן, ממתין גם הוא (אודי ציטיאט)

הערב יתקיים ערב הגאלה של המועדון, כאשר ישנה אפשרות להתפתחויות בנושא ההודעה על המשך דרכו של קרויף. יחד עם זאת, המנהל הספורטיבי לא יהיה באירוע עקב טיסתו חזרה מקנדה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי