קלינגר הורחק ממשחק, אדילסון צפוי להמשיך

אדילסון
אדילסון | צילום: ערן לוף

מאמן הפועל חיפה יחמיץ את בני יהודה לאחר שנענש בבית הדין. הברזילאי רצוי על ידי הצוות המקצועי, רובי לבקוביץ' יקבל החלטה לגבי עתידו

(גודל טקסט)
 "כרגע, הראש שלכם צריך להיות מוטרד בלסיים במקום השביעי" אמר השבוע הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ לשחקניו, לקראת המשחק מול בני יהודה בשבת הקרובה (19:00) – ממנו ייעדר המאמן ניר קלינגר, שהורחק בבית הדין למשחק אחד בפועל וספג בנוסף קנס כספי על סך 2,000 ש"ח על תנאי לשנה בשל מחאתו ויציאתו מהאיזור הטכני במחזור האחרון.

כץ וקלינגר העמידו לעצמם מטרה לסיים את הליגה במקום גבוה ככל הניתן. האחרון אף הסביר לשחקנים כי למרות שהקבוצה נשארה בליגה, עבורם המבחן יהיה עד לסיום העונה. בשלב זה נראה כי אדילסון בהייה מרשים את קלינגר שעשוי להשאירו בעונה הבאה.



ההחלטה בידיים שלו. לבקוביץ' (ערן לוף)




 

לגבי השוער רובי לבקוביץ קיימת אי וודאות. האחרון הרשים במשחקים בהם פתח בין הקורות, אך במועדון אין כוונה להבטיח לו להישאר כשוער ראשון ולבקוביץ' עצמו יצטרך לקבל החלטה אם יסכים להישאר ולהתחרות על חולצת ההרכב הראשון או ירצה לנסות את מזלו בקבוצה אחרת.

בנושא אחר, הבעלים יואב כץ קיים אתמול אחר הצהריים מפגש עם אוהדי הקבוצה וראשי ארגוני האוהדים ושמע מהם על צרכי הקהל ורעיונות להגדלת מספר האוהדים. במשחק מול בני יהודה, שיהיה המשחק הביתי האחרון של העונה, תקיים הקבוצה הפנינג לקהל שיכלול טקס בחירת כדורגלן העונה על פי האוהדים, הקרנת קליפ עם השערים שכבשה הקבוצה העונה ותחרות בעיטות לשער.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי