בן חיים החלוץ בערב הגאלה: להתראות בעונה הבאה

מכבי תל אביב
מכבי תל אביב | אודי ציטיאט

השחקן, שנבחר למצטיין ע"י עמיתיו, שחרר רמז לגבי עתידו והתייחס לג'ורדי: "זו תהיה מכה אם יעזוב"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב ערכה הערב (חמישי) את ערב הגאלה המסורתי שלה, בו היא חגגה עם כ-500 אורחים, אנשי המועדון והשחקנים עונה נוספת שמתקרבת לסיומה. במהלך הטקס נערכה התרמה ל"קרן מכבי תל אביב" שמתעסקת בצדקה וסך הכל נאספו 365,000 ש"ח.


טל בן חיים החלוץ נבחר לשחקן העונה על ידי עמיתיו, ואילו פרדראג ראיקוביץ' זכה בתואר דומה על פי בחירה של וועדה מיוחדת. בטקס הזכייה אמר בן חיים: "להתראות בעונה הבאה", במה שאולי רומז על עתידו.  בן חיים, גם זכה בתואר "שער העונה" (מול מכבי פתח תקווה בגביע) והתייחס לעובדה שהקבוצה גם העונה לא זכתה באליפות: "מאכזב שלא לקחנו אליפות, מבחינתי מכבי ת"א צריכה לזכות כל עונה, אבל היום יש ערב חגיגי למען מטרות יותר חשובות מכדורגל.  גם אם בשנה הזו ובשנה האחרונה לא זכינו באליפות, מכבי בחמש השנים זה משהו אחר בנוף הישראל, והרבה זה בזכות ג'ורדי קרויף. הוא נכס למועדון ובטוח שהוא יישאר, אם לא זה תהיה מכה למכבי. אני מאמין ומקווה שהוא יישאר". 



עתידו: "אין לי מה לספר על העתיד שלי בינתיים. טוב לי פה מאוד, אני מאוד אוהב את המועדון. אני לא יודע מה יהיה שנה הבאה, זה עניין של חוזים וקבוצות אחרות. אני לא אהיה מאוכזב אם אישאר. לא מצטער שלא עזבתי בינואר, אני מאמין שמה שצריך לקרות קורה. אשתי מפרגנת לי והיא אמרה לי שאם הקריירה שלי תוביל אותי לאירופה היא תגיע איתי"



וידיגאל עם הסוכנת ויקי ואקנין. לא ממהר לעזוב (אודי ציטיאט)


הפועל באר שבע:
 "מדובר קבוצה מצוינת, אני מצטער שאמרתי לפני שלוש שנים עליה ש"הבלוף בסוף מתגלה" כי פירשתם את זה לא נכון. היא זכתה באליפות בצדק. היו כל מיני דברים שהיינו צריכים לעשות אחרת, ולא מדובר על ההערכה של הפועל ב"ש" 


המאמן ליטו וידיגאל, עבורו זהו כמובן אירוע הגאלה הראשון במכבי תל אביב, אמר בקצרה: "אירוע מרגש, זו מכבי תל אביב הגדולה. אני בטוח שאני אשתתף בעוד הרבה אירועים כאלו. המשימה עכשיו היא לזכות בגביע המדינה".


יד ימינו של הבעלים, מנכ"ל המועדון בעבר ג'ק אנגלידיס אמר במהלך הנאום שנשא: "כשגולדהאר הגיע למכבי, הוא אמר לי שאחת המוטביציות שלו היא שהארגון יספק תרומה חיובית לקהילה. אני מקווה שדרך הפעילות שאנחנו עושים בכל שנה באמצעות קרן מכבי ת"א והספונסרים שלנו נשיג זאת. לעתים אנחנו שוכחים שאנשים רואים אותנו כחלק מהמשפחה שלהם, אני מרגיש שזה דבר חשוב ותזכורת למחויבות שיש לנו כדי להשתפר על המגרש ומחוצה לו".


מי שהיה נרגש למדי היה מאמן השוערים אלכסנדר אובארוב, מי שהגיע ארצה ב-1991 כשוער המועדון ומאז לא עזב את הקבוצה. "זהו אירוע גדול של מכבי תל אביב. אני אוהב את המועדון ואם אני אעזוב את הקבוצה, אעזוב גם את ישראל", אמר שורה. "מכבי תל אביב זה החיים שלי וגם את ישראל אני עוזב רק לחופש".

ומה לגבי שאר מצטייני העונה של המועדון? בתואר שחקן מחלקת הנוער זכה הבלם פאדי נג'אר, שהגיע הקיץ מהפועל תל אביב. בהמשך יוכרזו הזוכים בתואר שחקן העונה ותגלית העונה. הבעלים לשעבר לוני הרציקוביץ' זכה בתואר הוקרה מיוחד. שחקני הקבוצה תרמו 25,000 ש"ח לקרן מכבי תל אביב.


צפו בכל התמונות מהאירוע:




אובארוב והבעלים לשעבר לוני הרציקוביץ' (אודי ציטיאט)


הקפטן שרן ייני מגיע לאירוע (אודי ציטיאט)




טל בן חיים הבלם והחלוץ בתמונה משותפת (אודי ציטיאט)




השחקנים הזרים חוגגים (אודי ציטיאט)




גם דור מיכה ואייל גולסה נהנים מערב הגאלה (אודי ציטיאט)




ברק יצחקי. החלוץ הפצוע ישוב לשחק העונה? (אודי ציטיאט)

מקפידים על הפרטים הקטנים (אודי ציטיאט)

הכל צבוע צהוב וכחול (אודי ציטיאט)
גל אלברמן שם עין על החבר'ה הצעירים (אודי ציטיאט)



פרדראג ראיקוביץ' נהנה מהערב (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי