צ'יבויקה לא ימשיך, אכזבה גדולה גם מקורצקי שעתיד לעזוב

אלטמן
אלטמן | דני מרון

האדומים מתוסכלים, ביקורת חריפה על המאמן שלא ימשיך. השוער בודק אופציות באירופה, הניגרי הבהיר: "אם נרד, אעזוב". דגו עקץ: "הפתיעו אותי בחולשה"

(גודל טקסט)

אכזבה גדולה בהפועל תל אביב אחרי שהקבוצה פיספסה אמש (שבת) הזדמנות להעביר לידיה את הגורל על הירידה ללאומית. 0:0 מול עשרת אלפים אדומים במושבה הותיר את הפועל אשקלון עם יתרון על האדומים.

בצל האירועים שהעיבו על סיום המשחק, האכזבה עצומה. שחקנים רבים וגם המאמן מנחם קורצקי הזילו דמעות בסיום. בסביבת המועדון נשמעה ביקורת על חוסר המחץ וההכנה למשחק. "משחק כזה ולא הגענו למצבים כמעט, לא לחצנו. היה עצוב לראות את זה", אמרו במועדון. "מי שבנה את הקבוצה לא נקי אבל גם מה שיש אמור להספיק".

מנחם קורצקי ניסה להישאר אופטימי: "הגענו לעמדה לא טובה במחזור האחרון ונלחם עד הרגע האחרון כי אין ברירה אחרת וזה לא תלוי בנו. עברנו מה שעברנו והאמנתי עד הרגע האחרון שנכבוש. עוד מוקדם לעסוק בעתידי. נתתי את כולי כדי להשאיר את הפועל ת"א בליגת העל".

קורצקי
קורצקי שבור בסיום (דני מרון)


ג'ון צ'יבויקה
שנפצע פעם נוספת והוחלף עם פתיחת המחצית השניה הצהיר: "כנראה סיימתי את העונה, אני רוצה להמשיך אבל אם נרד לא אשאר כאן".

ראשי הקבוצה הבהירו כי עד סיום העונה בעוד שבוע לא יעסקו בעונה הבאה בנושא המאמן והשחקנים. סוכני שחקנים ומקורבים כבר הציעו לארבעת הבעלים את עמיר תורג'מן ורוני לוי כמאמנים לעונה הבאה. השוער אריאל הרוש שקיבל לפני מספר ימים דרכון זר בוחן הצעות מבלגיה וצרפת כמו גם מספרד.

שרון ניסנוב ומנחם קורצקי שוחחו בסיום גם על הניסיון לא להרויד ראש ולהאמין באפשרות שעירוני קריית שמונה תנצח באשקלון. בעלי הקבוצה הצפונית איזי שרצקי העביר מסרים כי הקבוצה תילחם. ניסנוב ציין בנושא: "יהיה קשה להם לצאת מהתבוסה לכפר סבא אבל הם לא ירצו להפוך לבדיחה".

רייכטר
רייכרט מתקשה לעכל (דני מרון)

ג
הלאומית קרובה, מי ימשיך? (דני מרון)

מנגד, שחקן אשקלון ברוך דגו שהיה בעבר בסגל האדומים מספר שנים עקץ: "זו קבוצה חלשה. שחקן או שניים היו יכולים להיות בסגל של הפועל שאני הייתי בה. הם הפתיעו אותי בחולשה שלהם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי