מחגיגה לחגיגה: צפו בתמונות מהלילה הסוער של הפועל ב"ש

ג'ון אוגו
ג'ון אוגו | מאיר אבן חיים

שחקני האלופה בילו עד השעות הקטנות ב"גיגסי" ובמועדון "הפורום". ביום שישי העיר תיכנס לעוצר עד החגיגות הרשמיות במוצאי שבת. וגם: בן ביטון עשוי להישאר, הכבוד למאור בוזגלו והשיעור שלימד ברק בכר את בתו

(גודל טקסט)

לילה סוער במיוחד היה בבאר שבע. הוא נפתח במשחק מול מכבי פתח תקווה, לאחר מכן הונפה צלחת האליפות שנה שנייה ברציפות, עד השעות הקטנות בילו השחקנים ב"גיגסי" ובמועדון "הפורום" בעיר, ולמרות זאת ניתן להרגיש את מד הלחץ והרגש עולה ועולה לקראת חגיגה חסרת תקדים בהיקפה.

צלחת האליפות תונף במוצאי שבת לפני כמחצית מתושבי העיר שצפויים לזרום לרחבה שבין המשכן לאומניות הבמה לבין בניין עיריית באר שבע. זו אמורה להיות החפלה הגדולה ביותר שנערכה אי פעם בבירת הנגב. המשטרה נערכת ליותר מ-100 אלף חוגגים ותקצה 400 שוטרים לצורך שמירה על הסדר, לצד מאות מאבטחים פרטיים.


בשבת זה יהיה אינטנסיבי הרבה יותר (מאיר אבן חיים)

לקראת האירוע יכנסו תושבי העיר למעין עוצר מרצון. צירי תנועה מרכזיים הסמוכים לאזור החגיגות ייסגרו לתנועה מיום שישי ועד אור ליום ראשון. בהודעה שפרסם דובר עיריית ב"ש, אמנון יוסף, ניתנו דגשים בנוגע לשינויים בהסדרי התנועה ברחבי העיר. לקראת האירוע ובמהלכו תוגבל כניסת כלי-רכב פרטיים לאזורים הסמוכים למוקד החגיגות, ובעיקר לשדרות רגר והצירים המובילים אליה. רק תחבורה ציבורית תורשה לנוע באותם כבישים.

מה שיותר משמח – רבבות האוהדים האדומים יוכלו ליהנות מתכנית אומנותית עשירה. במופע המרכזי ישתתפו שלומי שבת, עדן בן זקן ואיתי לוי. להקת החימום תורכב מנציגי ארגון האוהדים "אולטראסאות'". במסגרת ההכנות למבצע החגיגות הענק הגדילה העירייה את מלאי הזיקוקים, לאחר השימוש הנרחב שנעשה בו בערב יום העצמאות.


אוגו עושה לחיים עם האוהדים (מאיר אבן חיים)

הצלחת הועברה אמש מיד ליד, כאשר המוני אוהדים מצטלמים ומתחבקים איתה. את הלילה כאמור העבירו השחקנים והגרעין הקשה של מקורביהם בדילוגים בין מסעדת גיגסי למועדון הפורום. "אי אפשר להשוות מסיבה מאורגנת לגול אליפות שנכבש בדקה ה-89 נגד מכבי תל אביב ועוד במגרש שלה", אמרו במועדון. "עשינו היסטוריה, וחבל שרק 1,500 אוהדים שלנו זכו להשתתף בחגיגות האליפות הספונטניות".

אליניב ברדה זכה לשבחים על יוזמתו לצרף את מאור בוזגלו לטקס הנפת הצלחת, לצדו של הקפטן הוותיק ולצדם של שני הקפטנים הנוספים – מאור מליקסון ושיר צדק. התוכנית נשמרה בסוד, עד שנחשפה בספורט1.

המחווה כלפי בוזגלו מוכיחה שיש לו מעמד מיוחד בעיני השחקנים והאוהדים, ואפשר שהיא מרמזת על רצינות כוונותיה של הנשיאה אלונה ברקת בעניינו. על הפרק: זימונו של בוזגלו לשיחות מקדימות לקראת פתיחת מו"מ על הארכת חוזהו בקבוצה.


ברדה. זכה לשבחים על ההחלטה (מאיר אבן חיים)

שאגות אדירות קידמו את אלונה כשהוענקה לה צלחת האליפות האישית, וכאשר עמדה לעזוב את המגרש עטו עליה עשרות אוהדים שהזמינו אותה לסלפי. כמה צופים ניצלו את ההזדמנות וקראו לה להשאיר את אובידיו הובאן בקבוצה. "תשאירי את אובידיו, אלונה. הוא נכס לקבוצה", הם הפצירו בה.


שיר צדק לא מפסיק לחייך (מאיר אבן חיים)

אלכוהול וריקודים באדום. ויטור ואוגו מנצחים על החגיגה (מאיר אבן חיים)

על רקע מצהלות השמחה בלטה אכזבתו של הבלם לואי טאהא שלא שותף גם הפעם. אפשר להבין ללבו של לואי במיוחד לנוכח העובדה שעשרה שחקנים שבדרך-כלל יושבים על הספסל שותפו במשחק ההכתרה.

עוד סוגיה לא פתורה קשורה לעתידו של בן ביטון, שרוצה לשחק באירופה ומבוקש לדברי נציגיו על-ידי גנט הבלגית. בכר אמנם הצהיר שהוא לא מתכוון להחזיק בכוח שחקנים שרוצים לעזוב, אבל ייתכן שתיעשה הערכה מחודשת בעניינו של המגן התוקף. לשינוי המגמה תורמת העובדה שמחליפו המיועד, דור אלו, היה אמור לעבור ניתוח ולא ברור כמה זמן ייעדר מהמגרשים. "אני לא חושב שעזיבתו של בן ביטון עומדת כרגע על הפרק", אמר גורם בכיר באגודה. "הוא חתום אצלנו עד 2018, ונצטרך לעשות חושבים לגביו. לא כל-כך מהר נוותר על המגן הימני הכי טוב בישראל". בכל מקרה את העונה הנוכחית ביטון כנראה סיים, לאחר שמתח את שריר הירך האחורי. מיכאל אוחנה, שסובל ממכה יבשה, בילה עד השעות הקטנות של הלילה כשהוא מדדה על רגל אחת.

וחזרה לשיעור חברה: שילובן של משפחות השחקנים ב"פסטיבל ההנפה" יצר תחושה של הפנינג. שעה ארוכה זחלו ילדי המועדון על הדשא ואספו פתיתי קונפטי למזכרת. אחת מבנותיו של המאמן ברק בכר השתתפה בהקפת האליפות כשילקוט בית-הספר תלוי על גבה. במסגרת הדיל שנסגר בינה ובין אביה סוכם שהיא תנשוף בעורפו תוך כדי ריצה ובמקביל תשלים את הכנותיה לקראת המבחן הצפוי לה היום בכיתה. והרי לכם עוד שיעור חשוב מבית מדרשו של בכר.  


בכר בילה, בתו שבה ללמוד. הצוות חוגג (מאיר אבן חיים)


בשבת יצפו בהם למעלה ממאה אלף אנשים (מאיר אבן חיים)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי