בני יהודה תערוך מחנה אימונים לקראת גמר הגביע

אוהדי בני יהודה
אוהדי בני יהודה | אודי ציטיאט

הכתומים יסיימו את הליגה בשבת, וכחלק מההכנות למכבי ת"א אמורים לשחק מול הנבחרות הצעירות. דור פרץ מבוקש על ידי אבוקסיס לעונה הבאה, האוהדים דורשים להשאיר את גלבאן

(גודל טקסט)

 בני יהודה תשחק בשבת נגד מ.ס אשדוד, אבל בניגוד לשאר חברותיה לפלייאוף התחתון הקבוצה לא תסיים את העונה כבר בסוף השבוע, אלא תמשיך בהכנות לגמר גביע המדינה ב-25.5 נגד מכבי תל אביב.

על פי תכניות המועדון, בני יהודה תצא למחנה אימונים בן שבוע במרכז הארץ שאמור לכלול משחק אימון נגד הנבחרת עד גיל 21 וכן נגד נבחרת הנוער כדי לשמור על המסגרת המקצועית ולגבש את שיטת המשחק נגד מכבי תל אביב. המאמן לעונה הבאה יוסי אבוקסיס לא יהיה מעורב מעשית בהכנות של כפיר אדרי ויעקב אסייג.

אבוקסיס מתכוון לבצע שינוי גדול בסגל השחקנים ואחד השחקנים אשר ישמח לראות במועדון הוא קשר מכבי תל אביב דור פרץ, אשר חוזר מהשאלה בהפועל חיפה בתום העונה. על פי גורמים במכבי תל אביב, פרץ מבוקש כבר עכשיו בעוד ארבעה מועדונים אחרים בליגת העל ואם לא יובטחו לו דקות משחק משמעותיות, הוא ככל הנראה יבקש להימכר הרי שגם בנבחרת הוא נחשב למניה בעלייה ונמצא תחת מעקב צמוד מצד אלישע לוי.


פרץ במדי מכבי ת"א. ספק אם יישאר בקריית שלום (אודי ציטיאט)

בבני יהודה קיימת הענות גדולה של האוהדים למשחק גמר הגביע ולפי ההערכות צפויים להגיע לאצטדיון טדי יותר מעשרת אלפים אוהדים, כמות הכרטיסים ששריין לעצמו המועדון.

בתוך כך, "המטה למען השארת פדרו גלבאן בבני יהודה", קבוצת אוהדים ששמה לעצמה מטרה להשאיר את השחקן במועדון, פרסמה הודעה והבהירה כי אחרי גמר הגביע היא תעסוק בפעולות למען השארתו. "בני יהודה פשוט לא מסתדרת בלעדיו. מטה האוהדים מברך את המאמן יוסי אבוקסיס ומבקש להדגיש כי אינו מבקש להתערב בהחלטות מקצועיות, אם ישחק וכמה ישחק, אך מדגיש כי יש לראות בגלבאן חלק מהמועדון ומסגל השחקנים. לא ניתן לחזור על טעויות העבר!".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי