עטר כשיר וצפוי לפתוח בסכנין, ההנהלה מתכוננת לעונה הבאה

אלירן עטר עומר דמארי
אלירן עטר עומר דמארי | ערן לוף

החלוץ שנטש את האימון שלשום חזר לאימונים מלאים ויעלה ב-11 של גיא לוזון, כשלצידו עזמי בבכורה בהרכב. אצל סכנין אסף רז ימשיך לקבל קרדיט עד סוף העונה

(גודל טקסט)

במכבי חיפה ישמחו לסיים את העונה מוקדם ככל שניתן, וכבר סופרים את הימים עד למשחק האחרון. במועדון יודעים כי עוד עונה כושלת בדרך לסיומה וישמחו לסיים את העונה בצורה הטובה ביותר, מה שאומר ניצחון בדוחא מול בני סכנין מחר (שבת, 18:00). בדומה לרוב המשחקים האחרונים, גם הפעם יגיעו הירוקים עם הרכב חסר כאשר פרט לפצועים דקל קינן, קאמיל ואצק, ניקיטה רוקאביצה ועומר דמארי, הקבוצה תחסר גם את גארי קגלמאכר ומוחמד עוואד הפצועים. 

השבוע היה גם ספק לגבי כשירותו של החלוץ אלירן עטר שנטש את האימון, אבל נראה כי הוא יהיה כשיר ויפתח בחוד ההתקפה. מי שעוד יחזור להרכב הוא הבלם הולמאר איולפסון. אגב בחיפה טרם קיבלו החלטה לגבי האיסלנדי בנוגע לעונה הבאה. מצד אחד ישנה אכזבה גדולה מהבלם, ובצוות המקצועי היו מעדיפים למצוא שחקן זר אחר, אך העובדה שלשחקן חוזה לארבע שנים נוספות יכולה להשאירו בחיפה. לוזון החליט שפיטים עזמי יערוך בכורה בהרכב והוא יפתח לצד עטר. איאד אבו עביד יפתח כמגן ימני בעוד שבקישור יעלו נטע לביא ואיתן וולבלום, המקבלים עדיפות על פני אניס אלושי ויניב בריק.

מי שלא צפויים להגיע לדוחא הם האוהדים החיפאים, לאחר שארגון ה'קופים הירוקים' הודיעו כי יחרימו את המשחק. בקבוצה חושבים על העונה הבאה ומקווים לגמור בשבוע הקרוב שתי סאגות רציניות: החתמת המגן הימני ומינוי ג'נרל מנג'ר. המגן האוסטרי פלוריאן קליין צפוי להחזיר תשובה בתחילת השבוע אם יסכים להגיע לירוקים בעונה הבאה. במועדון הירוק סיפרו כי גם מינוי המנהל הספורטיבי ייסגר בשבוע הקרובה כאשר נותרו שלושה מועמדים אחרונים, וראשי חיפה בהובלת הבעלים יעקב שחר יקבלו החלטה בנושא.


 


בני סכנין: אסף רז ימשיך לקבל הזדמנות בשער עד לסיום העונה


בסכנין מקווים לסיים את העונה בצורה טובה ובעיקר לנצח את המשחק הביתי האחרון ל-2016/17 מול מכבי חיפה. הקבוצה של יוסי אבוקסיס מחזיקה במאזן מושלם העונה מול הירוקים ותרצה לשמור על כך. 

סכנין צפויה לעבור שינוי גדול בצוות המקצועי, כאשר פרט לאבוקסיס גם עוזרו אורי גוטמן יעזוב לבני יהודה. המאמן החדש שיגיע יהיה זה שימנה צוות משלו. שני המועמדים העיקריים הם אריק בנאדו ועמיר תורג'מן עליו פורסם בספורט1. 

אתמול אף הציעו חלק מהגורמים בהנהלת הקבוצה לבדוק אופציה של מאמן זר, אך נראה כי העלויות הגבוהות יפסלו את האפשרות הזאת. לקראת המשחק מול חיפה תסבול סכנין מהרכב חסר. שוער המשנה אסף רז ימשיך לקבל הזדמנות בשער, והוא ישחק גם במשחק האחרון מול הפועל באר שבע. "מדובר בשוער צעיר ומוכשר ואנחנו מאמינים בו". 





יוסי אבוקסיס. משחק ביתי אחרון בסכנין
יוסי אבוקסיס. משחק ביתי אחרון בסכנין


בנוסף הקבוצה תחסר את צמד הבלמים אברהם פאס הפצוע וסארי פלאח המוצהב. בקישור ייעדרו ג'אבר עטאא שגמר את העונה וחאלד חלאיילה המוצהב. למרות החסרונות מתכוון אבוקסיס לעלות עם מערך של שלושה בלמים כאשר וונדרסון יפתח לראשונה במרכז ההגנה. שני שחקנים צעירים בוגרי מחלקת הנוער יפתחו במשחק.


הרכבים

בני סכנין: אסף רז, עלי עותמאן, סגס תאמבי, מארון גנטוס, וונדרסון, איהאב שאמי, איהאב גנאיים, ניק לקס, פיראס מוגרבי, עידן שמש ויובל אבידור.


מכבי חיפה
עומרי גלזר; איאד אבו עביד, שי בן דוד, הולמאר אייולפסון, סאן מנחם; נטע לביא, איתן וולבלום, גילי ורמוט, רועי קהת; פיטים עזמי, אלירן עטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי