וידיגאל כעס: גישה של משחק אימון, ייני: הדרבים יחסרו לי

אוהדי מכבי ת"א
אוהדי מכבי ת"א | AFP

מאמן מכבי ת"א לא אהב את היכולת. הקפטן התייחס לירידה של היריבה: "יחזרו לצמרת, גם אוהדי הפועל היו נוהגים בלעג". רפואה: "ידענו שסולומון שחקן". פנאטיקס: "הפועל מתה". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
מכבי פתח תקווה השיגה הערב (ראשון) את מבוקשה. המלאבסים נותרו בתמונת המאבק על המקום השלישי עם 1:2 על מכבי תל אביב ובנוסף ניצחו לראשונה העונה את הצהובים, הישג אותו לא עשו מאז סוף עונת 2013/14.


מאמן מכבי תל אביב ליטו וידיגאל לא אהב את ההופעה של חניכיו: "זה לא תירוץ שלא עלינו בהרכב מלא, אני מאוכזב מאוד מצורת המשחק. לא שיחקנו בגישה טובה ואנחנו צריכים להילחם כדי לנצח בכל המשחקים. היו לנו הרבה מצבים להבקיע ועשינו את זה רק פעם אחת".


ארון קבורה, מודעות אבל ונרות נשמה. אוהדי מכבי ת"א ערכו מסע "הלוויה" להפועל ת"א


השחקנים שקיבלנו הזדמנות: "הם לא הראו מה שציפיתי ואני צריך לחשוב על זה. אני מאוכזב מהגישה, שיחקנו כמו במשחק ידידות וזה לא משהו מקובל. השחקנים צריכים להבין שהם משחקים במכבי תל אביב".


מנור
מנור סולומון, גרם לווידגאל לכעוס (עדי אבישי)


הקפטן שרן יני הוסיף: "אנחנו צריכים לשמור על הכושר שלנו ואנחנו מדברים על זה. שמנו גול והיינו יכולים לכבוש עוד. משהו בריכוז לא היה זה ובאמת הייתה ירידה שניסינו להילחם בה ולא הצלחנו".


ירידת הליגה של הפועל ת"א: "לי יחסרו הדרבים בעונה הבאה. משחקי דרבי הם טובים לליגה, לעיר ולישראל. להפועל בתור מועדון זה טוב, הם יכולים לעצור רגע ולסדר את עצמם. אין מה להספיד אותם, אני בטוח שהם יעלו מאוד מהר ויגיעו גם לצמרת".


על טקס הקבורה שערך הקהל: "אני לא רוצה להתייחס לזה. זו יריבות בין האוהדים. אוהדי הפועל היו עושים דברים כאלה ואחרים באותה רמה ואולי יותר. יש יריבות ואני לא רוצה להוסיף".


מנגד, מאמן פתח תקווה, קובי רפואה סיכם: "להפסיד למכבי ת"א ארבע פעמים זה יותר מידי, שמח ששברנו את המנחוס. הגיע לבחורים. הם קיבלו ביטחון וחזרנו להיראות כמו קבוצה. אני מאוד שמח".


הקרב על המקום השלישי: "לפעמים כשאתה עושה חילופים וזה לא מצליח אומרים שלא פעלת טוב. דברים קורים ואנחנו מנסים לשנות, שמח שזה הלך. הפער ירד לנקודה ובוא נראה מה בית"ר תעשה. עשינו עונה גדולה, אנחנו והשחקנים הצעירים, אני גאה בבחורים".


ההצלחה של מנור סולמון: "הוא לא היה בתוכניות בכלל. הוא בן 17, לא חשבנו שישחק הוא רק עלה מהנוער. ראיתי את הפוטנציאל פעם, פעמיים, שלוש והחלטתי שהוא יהיה רק בבוגרים. הוא שחקן מדהים, אבל צריך לתת לו את הזמן, לחזק את הצדדים החלשים ולא לתת לו לעלות מהר כי אז הוא יתרסק. הוא צריך לשפר את הפן המנטלי. 20 מיליון, 50 מיליון? אתם מכירים את אבי לוזון. אנחנו נצטרך לשפר את מנור ואני יודע בדיוק מה לעשות. הוא שחקן".


סולומון
סולומון, כוכב נולד (עדי אבישי)


גיבור המשחק, מנור סולומון אמר: "זה חלום ילדות לעלות לבוגרים בגיל כל כך מוקדם. אני מודה על ההזדמנות שהמועדון והצוות נתן לי. תפקידי הוא להוכיח ואני שמח שעשיתי זאת".


ההשתלבות בקבוצה הבוגרת: "כיף להשתלב בקבוצה כמו מכבי פ"ת. השחקנים הם מדהימים והם קיבלו אותי בצורה מצוינת. זה קשה בהתחלה, לוקח זמן להסתגל, אבל אני שמח שהצלחתי להתגבר בזכותם ובזכות הצוות".


השאיפות לעתיד: "לתת כאן כמה עונות טובות זו רק ההתחלה ועדיין לא עשיתי כלום. אלוהים גדול אין לדעת מה יהיה".
 




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי