ברדה חתם לעונה נוספת בבאר שבע, האלופה תנפץ שני שיאים?

ברדה
ברדה | דני מרון

הקפטן בן ה-35 ממשיך בשורות האלופה: "היה לי ברור ומובן מאליו שאמשיך בבית שלי". ניצחון על סכנין (שבת, 19:00, ספורט2) יקבע שיא נקודות בליגת העל ושיא ניצחונות קבוצתי

(גודל טקסט)
שני שיאים על הפרק. הפועל באר שבע תנסה להשיג מחר(שבת, 19:00, ספורט2)  שיא ניצחונות קבוצתי ועל הדרך שיא נקודות בליגת העל. עם הרכב טלאים מול בני סכנין, תנסה באר שבע להגיע ל-26 ניצחונות העונה וכמו כן להעמיד את מאזן הנקודות על 85. אם האלופה תשיג את ציון הדרך היא תשלים שתי עונות ללא הפסד ליגה בטרנר – נתון יוצא דופן לכל הדיעות.


כמו כן, אובידיו הובאן אמור לערוך את הופעת הפרידה שלו מהמועדון בתום שלוש עונות. הובאן יפתח בהרכב שצפוי לכלול לראשונה מאז הפציעה שלו גם את ניב זריהן.


במקביל, אליניב ברדה חתם היום (שישי) לעונה נוספת בשורות אלופת ישראל, הפועל באר שבע. כזכור, על הידיעה לפיה השחקן יחתום בימים שלאחר ל"ג בעומר פורסם לראשונה בספורט1.


לאחר החתימה אמר ברדה: "היה לי ברור ומובן מאליו שאמשיך שנה נוספת בבית שלי. עוברות עלינו שנים נהדרות והאתגר שלנו הוא לשמור על הדרך המיוחדת שלנו כמועדון. אני מודה לאלונה, אסי וברק וכמובן לקהל האדיר שלנו".




הבעלים אלונה ברקת הוסיפה: 
"אליניב ברדה הוא אישיות שמהווה חלק בלתי נפרד מה-DNA של הפועל תדיראן באר שבע. אני שמחה שאליניב ימשיך את הדרך המופלאה שהוא היה חלק בלתי נפרד ומשמעותי מאוד בבנייתה".


ברדה בן ה-35 גדל בבאר שבע ושיחק בשורותיה בין השנים 1998-2003. לאחר מכן שיחק במכבי חיפה ובהפועל תל אביב לפני שיצא לשש עונות מוצלחות בגנק וביוני 2013 חזר לבאר שבע ובשנתיים האחרונות היה בורג מרכזי באליפויות ובהצלחה של הקבוצה מבירת הנגב.


 

אליניב ברדה חתם לעונה נוספת בהפועל תדיראן ב"ש. אלונה ברקת: "אליניב ברדה הוא אישיות שמהווה חלק בלתי נפרד מה-DNA של הפועל תדיראן באר שבע. אני שמחה שאליניב ימשיך את הדרך המופלאה שהוא היה חלק בלתי נפרד ומשמעותי מאוד בבנייתה." אליניב ברדה: "היה לי ברור ומובן מאליו שאמשיך שנה נוספת בבית שלי. עוברות עלינו שנים נהדרות והאתגר שלנו הוא לשמור על הדרך המיוחדת שלנו כמועדון. אני מודה לאלונה, אסי וברק וכמובן לקהל האדיר שלנו"

A post shared by Hapoel Beer-Sheva FC (@hbsfc) on



 
הרכב משוער: גיא חיימוב (דודו גורש), אור דדיה, מתן אוחיון, וויליאם סוארס, בן תורג'מן; וובה בראון, אובידיו הובאן, ניב זריהן (מהראן ראדי), מיכאל אוחנה, מוחמד גאדיר, אליניב ברדה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי